Nee, ik ga een note zetten.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk red ik mijzelf hier net op tijd.
Geheel terecht.quote:
Stoerquote:
Mijn vriendin straft me soms ookquote:Op donderdag 2 november 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God zal je straffen voor deze reactie.
quote:Op donderdag 2 november 2023 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn vriendin straft me soms ook
@JanCeesquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keurig @:Lenny_leonard
Is dit meteen het hele partijprogramma?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keurig @:Lenny_leonard
Bij de vorige verkiezingen, of die zelfs daarvoor, hadden ze het complete partijprogramma toch op één A4tje?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit meteen het hele partijprogramma?
Ja, dat programma is altijd wel humor. Ik zie dat ze het dit keer NEDERLANDERS OP 1 hebben genoemdquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen, of die zelfs daarvoor, hadden ze het complete partijprogramma toch op één A4tje?
Dat lijkt mij ook al een hoop lezen voor de doelgroep.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen, of die zelfs daarvoor, hadden ze het complete partijprogramma toch op één A4tje?
Pagina 1 t/m 7 slechts plaatjes?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit meteen het hele partijprogramma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |