Was een opdracht voor punten/geld.quote:Op donderdag 2 november 2023 01:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom moeten ze vor mensen
koken?
Heer Killem.quote:
dat is stalin de swijnhondquote:Op donderdag 2 november 2023 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kameraad Fruit!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 november 2023 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kameraad Fruit!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 november 2023 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is stalin de swijnhond
mag dat hier?
Mwah, dit vind ik wansmaak.quote:
quote:
Kutmuziek...quote:
Dat weet je toch?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 02:24 schreef mario390 het volgende:
nee is heavy metal dat was het
altijd
Commercile zooi.quote:
De Panda`s?quote:Op donderdag 2 november 2023 03:05 schreef mario390 het volgende:
op 15.okt hebben ze in utrecht gespelt
Heb je gedronken?quote:Op donderdag 2 november 2023 03:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waar ??
In je gezicht of in je kut???
quote:Op donderdag 2 november 2023 03:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waar ??
In je gezicht of in je kut???
Waarom lach je?quote:
Wat superslecht.quote:Op donderdag 2 november 2023 03:45 schreef mario390 het volgende:
ze spelten ook wat van bowie in utrecht
Die heeft de vogels opgevreten?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 06:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft de vogels opgevreten?![]()
Volgens mij kijkt de kat net zoals ik met teruglezen
Heuyquote:
Geen zin vandaag? We gunnen je ook wel een rustdagje hoor. Of we ik in ieder geval wel over we kan ik natuurlijk niets zeggen.quote:
ALs ze wind mee hebben gaan ze wel lekker hardquote:Op donderdag 2 november 2023 06:40 schreef pullup het volgende:
Dat gaat geen roeien worden zo met deze wind![]()
[ afbeelding ]
Goed idee voor deze TTquote:Op donderdag 2 november 2023 06:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft de vogels opgevreten?![]()
Volgens mij kijkt de kat net zoals ik met teruglezen
Ik had ook niet veel bijzondersquote:Op donderdag 2 november 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zin vandaag? We gunnen je ook wel een rustdagje hoor. Of we ik in ieder geval wel over we kan ik natuurlijk niets zeggen.
Een ordinaire papegaai nog welquote:Op donderdag 2 november 2023 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ook niet veel bijzonders![]()
Een beetje een stomme papegaai maar die is wat ordinair
Aww geen vogeltjesquote:Op donderdag 2 november 2023 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2023 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ordinaire papegaai nog welnu maak je mij nieuwgierig.
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed idee voor deze TT
[ twitter ]
Te bloot verenpak?quote:Op donderdag 2 november 2023 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Aww pingunsquote:Op donderdag 2 november 2023 06:56 schreef pullup het volgende:
En een soort Panda's van vogels
[ twitter ]
Ik klik ze ook niet hoor, heel af en toe eentjequote:Op donderdag 2 november 2023 06:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik klik maar zelden die meuk aan, alleen panda's... deze is wel grappig. Niet vanuit het oogpunt van de baby.
Pullup is vogelvrij verklaard vandaagquote:Op donderdag 2 november 2023 06:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Te bloot verenpak?
Dat valt reuze mee. Niet wat ik gewend ben van je, maar een vogelvrijedag is ook wel eens fijn voor je.
quote:
Als zelfs de KLM vluchten cancelled is de kans groot dat de NS plat gaat liggen...quote:Op donderdag 2 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo toch naar de club hoor, trainen ze maar lekker binnen![]()
Vanmiddag Utrecht sla ik over, ben ooit gestrand daar door de wind en daar heb ik geen zin in
Same herequote:Op donderdag 2 november 2023 06:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik klik maar zelden die meuk aan, alleen panda's... deze is wel grappig. Niet vanuit het oogpunt van de baby.
Leuk is dat he, maar zien hoe je thuiskomtquote:Op donderdag 2 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Vanmiddag Utrecht sla ik over, ben ooit gestrand daar door de wind en daar heb ik geen zin in
Voorals nog een beetje wind en schijnt de zonquote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Code oranje. Ik ben benieuwd. Woeien we weg of niet
quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Code oranje. Ik ben benieuwd. Woeien we weg of niet
Wij zouden vandaag lekker met z'n viertjes gaan dubbelen op de tennisbaan. Gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Wat n verschil met de fotoquote:
Heer aloa.quote:
Een natte wind is nooit grappigquote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef Lovely het volgende:
Gaat hier steeds harder waaien, maar nog wel droog
WTFquote:Op donderdag 2 november 2023 12:50 schreef maily het volgende:
NWS / Danielle heeft haar neus laten amputeren: 'Nu ben ik intens gelukkig'
Knettergek
Die arme kindjes
Alles zit vast...quote:Op donderdag 2 november 2023 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Klaar voor de storm?
quote:Op donderdag 2 november 2023 12:50 schreef maily het volgende:
Knettergek
Die arme kindjes
Merk er eigenlijk nog weinig van ...quote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef Lovely het volgende:
Gaat hier steeds harder waaien, maar nog wel droog
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Merk er eigenlijk nog weinig van ...
Komt nog.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
De kelderbox?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit in de gunstige hoek van de flat
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit in de gunstige hoek van de flat
quote:Op donderdag 2 november 2023 12:50 schreef maily het volgende:
Knettergek
Die arme kindjes
precies!quote:
Gelukkig maar danquote:Op donderdag 2 november 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is pas tempo.quote:
Niet lang meer vermoed ikquote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoogste in Nederland is 156 meen ik.
quote:
O dat is minderquote:
Zelfde hierquote:Op donderdag 2 november 2023 13:59 schreef engine het volgende:
Het waait behoorlijk maar hier schijnt nog wel de zon ☀️
No wayquote:
Waarom niet? Lijkt me wel wat voor jouquote:
Windje mee is leukerquote:Op donderdag 2 november 2023 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me wel wat voor jou
quote:
Zoals deze baas.quote:
Heer PLY.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb deze al klaarliggen.
[ afbeelding ]
Mijn bovenbuur is een neger.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:23 schreef PLY het volgende:
[..]niet te hopen. Hier wel de straat blank, denk overal wel zo een beetje.
Komen nu ook de lijken weer boven drijven?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:34 schreef chufi het volgende:
De gracht hier zit ook behoorlijk vol al
Ik woon in een nette buurtquote:Op donderdag 2 november 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen nu ook de lijken weer boven drijven?
Nou,ook wel schietpartijen en ramkraken toch?quote:
Wat denk jij, n en al grachtquote:Op donderdag 2 november 2023 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt ... vanochtend waren ze met 3 wagens bezig 100 m verderop...
Ja maar die heb je overal tochquote:Op donderdag 2 november 2023 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ook wel schietpartijen en ramkraken toch?
Ik woon in een nette buurt.quote:
Over rammen gesproken.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ook wel schietpartijen en ramkraken toch?
Raar zeker,maar ik kan hier toch wel de humor van inzien.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Over rammen gesproken.
Moest een zwaar zieke vriend rijden vanochtend voor controle Z, huis (kanker)
Maar na een kwartier tikken en bellen deed hij niet open. 112 gebeld en kwamen ze de deur openrammen na een uur. Is die deur open staat die vriend daar en zegt, doe ff normaalwerd niet wakker door de morfine. Was ff raar momentje
Ja ik ook achterafquote:Op donderdag 2 november 2023 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raar zeker,maar ik kan hier toch wel de humor van inzien.
Dat was veel minder geweest idd.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja ik ook achterafzag hem in gedachte al op apegapen liggen.
Daarom liggen ze ook daar? Daar zoeken ze minder snel?quote:
Spreek je later.Denk om omvallende bomen.quote:
Dat zat er inquote:Op donderdag 2 november 2023 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
De NS begint ook weer af te haken door de 'storm'.
Dat had jij goed ingeschat.quote:
Weathergirl.quote:
Gelukkig vallen er geen echte mannen uit de lucht, je zou maar een op je krijgenquote:
PB is het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig vallen er geen echte mannen uit de lucht, je zou maar een op je krijgen
Die heeft liever dat er vrouwen uit de lucht vallenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
PB is het helemaal met je eens.
Regel ik even.Dit is wel haar type.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heeft liever dat er vrouwen uit de lucht vallen
Wind mee?quote:
Every time it rains, it rains pennies from heaven.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heeft liever dat er vrouwen uit de lucht vallen
Met dit weer ga ik niet fietsen. Al helemaal niet met de E Bike..quote:Op donderdag 2 november 2023 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist op de fiets zou je dat meer merken , met e auto mag je niet harder
Je hebt geen boom op je gehad en dat is het belangrijkste .. want eigenlijk moest je thuiswerkenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Met dit weer ga ik niet fietsen. Al helemaal niet met de E Bike..
Ik moet helemaal niks.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt geen boom op je gehad en dat is het belangrijkste .. want eigenlijk moest je thuiswerken
Ja ik ook idd.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik mag weer prikken nu je erover begint
Gisteren gehaaldquote:Op donderdag 2 november 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik mag weer prikken nu je erover begint
Die mag ik over 1,5 weekquote:Op donderdag 2 november 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ik ook idd.
Gister griepprik gehaald.
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Every time it rains, it rains pennies from heaven.
Tims?quote:
Ach als mensen het maar snappen enzquote:Op donderdag 2 november 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Er staat Tims.
AI heeft moeite met woorden...heb ik ook wel.
Evey tims.quote:
Adverteren op Google was nog nooit zo goedkoop.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
2 dames nog wel .... Nules Valencia ... komt wel dichtbij hoor
De streetviewmobiel van Google Maps kwam net langs terwijl er aan de weg gewerkt werd.quote:
Owquote:Op donderdag 2 november 2023 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De streetviewmobiel van Google Maps kwam net langs terwijl er aan de weg gewerkt werd.
Ik dacht even dat je aan Studio Vlemmix refereerde.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:46 schreef chufi het volgende:
PB struint gewoon tippelzones af op SV
Lol ik heb die tweede gevonden, de derde nietquote:
Volendamquote:
begin van de kruisingquote:Op donderdag 2 november 2023 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik heb die tweede gevonden, de derde niet
Ik sta niet te popelenquote:
Ja dan houd het op, anders had i er wel 1 helft aan gewaagd, ga er toch niet uit vanavondquote:Op donderdag 2 november 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
klein extra schermpje , maar zal wel achter de decoder zijn
Wat kijk je momenteel?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes verder met mijn serie, laatste aflevering
Snap ik vond de eerste twee seizoen ook leukerquote:Op donderdag 2 november 2023 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgehaakt ...
[..]
kijk dat bedoel ik ... ik kijk wel hoe en wat
Jeetje zulke filmpjes kwamen 10 jaar geleden ofzo al voorbijquote:Op donderdag 2 november 2023 18:13 schreef pullup het volgende:
Je hebt rot geintjes maar deze is wel grappig![]()
[ twitter ]
Ja doen!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
Who's Erin Carter moet ik ook nog mee verder, maar vind ik ook niet zo maar toch wil ik het wel afkijken
Daar was ik ook aan begonnen, maar na de eerste aflevering al snel klaar mee. Ik vond het allemaal zo nepperig.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
Who's Erin Carter moet ik ook nog mee verder, maar vind ik ook niet zo maar toch wil ik het wel afkijken
Ja dat had je al een keer verteld, heb daar wel een aflevering van gezien.. maar zet hem wel op mijn lijstquote:Op donderdag 2 november 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik ook aan begonnen, maar na de eerste aflevering al snel klaar mee. Ik vond het allemaal zo nepperig.
Als je een leuke serie met humor zoekt kan ik je Working Moms aanraden, ik heb net het laatste seizoen afgekeken en vind het jammer dat het klaar is.
Dat is de leeftijd, dan val je soms in herhalingquote:Op donderdag 2 november 2023 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat had je al een keer verteld, heb daar wel een aflevering van gezien.. maar zet hem wel op mijn lijst
Doen! Lekker voor de komende winter.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:18 schreef Lovely het volgende:
Zo 7 seizoen van die serie, dan heb ik wat te kijken
Weet je wat ook een afrader is: Bodies op netflix.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik ook aan begonnen, maar na de eerste aflevering al snel klaar mee. Ik vond het allemaal zo nepperig.
Als je een leuke serie met humor zoekt kan ik je Working Moms aanraden, ik heb net het laatste seizoen afgekeken en vind het jammer dat het klaar is.
Oudje al, maar blijft goedquote:Op donderdag 2 november 2023 18:13 schreef pullup het volgende:
Je hebt rot geintjes maar deze is wel grappig![]()
[ twitter ]
Oke, dan ga ik die niet kijken.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je wat ook een afrader is: Bodies op netflix.
Oh krijg daar dus ook last vanquote:Op donderdag 2 november 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd, dan val je soms in herhaling
Maar heb ook tig kerstfilm die op moet kijkenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen! Lekker voor de komende winter.
Die vond ik ook geweldigquote:Op donderdag 2 november 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel nietquote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je wat ook een afrader is: Bodies op netflix.
GATVERDAMME!quote:
Ah die kat, die wil ook wel een stukjequote:
Het is nog lang geen kerst, eerst aan die serie kijken.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar heb ook tig kerstfilm die op moet kijken
In mijn lijst gezet..quote:Op donderdag 2 november 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
Warrior Nun is wel een goede serie op Netflix
Moet ik veel afleveringen kijken op een avondquote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nog lang geen kerst, eerst aan die serie kijken.
Kijkt zo makkelijk weg, en het is gewoon grappig met een leuk verhaal.quote:
quote:
De afleveringen duren 25-30 minuten, makkie.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik veel afleveringen kijken op een avond
Ik heb ook al een tompouzza gespotquote:
Ik houd niet zo van horror, heb afgelopen week een aflevering van Wednesday gekeken, dat vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje horrorachtig, maar ik vind het top...
Ojee, ik hou niet van horrorquote:Op donderdag 2 november 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje horrorachtig, maar ik vind het top...
Oh dat valt wel mee is te doenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De afleveringen duren 25-30 minuten, makkie.
https://www.tiktok.com/@p(...)/7296165201068576032quote:Op donderdag 2 november 2023 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tompouzza gespot
Daarom ook een beetje. Meer wat duistere serie, maar ik vind het wel een aanrader.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van horror, heb afgelopen week een aflevering van Wednesday gekeken, dat vond ik wel grappig.
En dan geen plaatje postenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tompouzza gespot
Hey Deisyyquote:
Er is zelfs een Calzone versiequote:Op donderdag 2 november 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)/7296165201068576032
Nou volgende week dan ook maar mee beginnen..quote:Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet echt horror.
Speelt zich af rondom het geloof, katholieke kerk etc...
Ik heb Disney net gelimineerd.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
Ik kijk Only Murders in the Building op Disney+
Soms is de humor het niet helemaal, maar ik vind het toch een leuke serie om te kijken.
Speelde die bovenlip een bijrol of hoofdrol?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan de bovenlip van de hoofdrolspeelster
Lovely helpt mequote:
En wie is dat? Ga ik even op Google zoekenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben/was gefascineerd door de mond van Katequote:Op donderdag 2 november 2023 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt mij echt 3 x niks, een Crompouce wil nog wel denk ik..Zelf nog niet geprobeerdquote:
Gat in de markt.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Waar blijven de tompepernootpoucen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |