Was een opdracht voor punten/geld.quote:Op donderdag 2 november 2023 01:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom moeten ze vor mensen
koken?
Heer Killem.quote:
dat is stalin de swijnhondquote:Op donderdag 2 november 2023 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kameraad Fruit!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 november 2023 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kameraad Fruit!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 november 2023 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is stalin de swijnhond
mag dat hier?
Mwah, dit vind ik wansmaak.quote:
quote:
Kutmuziek...quote:
Dat weet je toch?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 02:24 schreef mario390 het volgende:
nee is heavy metal dat was het
altijd
Commerciële zooi.quote:
De Panda`s?quote:Op donderdag 2 november 2023 03:05 schreef mario390 het volgende:
op 15.okt hebben ze in utrecht gespelt
Heb je gedronken?quote:Op donderdag 2 november 2023 03:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waar ??
In je gezicht of in je kut???
quote:Op donderdag 2 november 2023 03:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waar ??
In je gezicht of in je kut???
Waarom lach je?quote:
Wat superslecht.quote:Op donderdag 2 november 2023 03:45 schreef mario390 het volgende:
ze spelten ook wat van bowie in utrecht
Die heeft de vogels opgevreten?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 06:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft de vogels opgevreten?![]()
Volgens mij kijkt de kat net zoals ik met teruglezen
Heuyquote:
Geen zin vandaag? We gunnen je ook wel een rustdagje hoor. Of we ik in ieder geval wel over we kan ik natuurlijk niets zeggen.quote:
ALs ze wind mee hebben gaan ze wel lekker hardquote:Op donderdag 2 november 2023 06:40 schreef pullup het volgende:
Dat gaat geen roeien worden zo met deze wind![]()
[ afbeelding ]
Goed idee voor deze TTquote:Op donderdag 2 november 2023 06:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft de vogels opgevreten?![]()
Volgens mij kijkt de kat net zoals ik met teruglezen
Ik had ook niet veel bijzondersquote:Op donderdag 2 november 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zin vandaag? We gunnen je ook wel een rustdagje hoor. Of we ik in ieder geval wel over we kan ik natuurlijk niets zeggen.
Een ordinaire papegaai nog welquote:Op donderdag 2 november 2023 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ook niet veel bijzonders![]()
Een beetje een stomme papegaai maar die is wat ordinair
Aww geen vogeltjesquote:Op donderdag 2 november 2023 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2023 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ordinaire papegaai nog welnu maak je mij nieuwgierig.
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed idee voor deze TT
[ twitter ]
Te bloot verenpak?quote:Op donderdag 2 november 2023 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Aww pinguïnsquote:Op donderdag 2 november 2023 06:56 schreef pullup het volgende:
En een soort Panda's van vogels
[ twitter ]
Ik klik ze ook niet hoor, heel af en toe eentjequote:Op donderdag 2 november 2023 06:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik klik maar zelden die meuk aan, alleen panda's... deze is wel grappig. Niet vanuit het oogpunt van de baby.
Pullup is vogelvrij verklaard vandaagquote:Op donderdag 2 november 2023 06:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Te bloot verenpak?
Dat valt reuze mee. Niet wat ik gewend ben van je, maar een vogelvrijedag is ook wel eens fijn voor je.
quote:
Als zelfs de KLM vluchten cancelled is de kans groot dat de NS plat gaat liggen...quote:Op donderdag 2 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo toch naar de club hoor, trainen ze maar lekker binnen![]()
Vanmiddag Utrecht sla ik over, ben ooit gestrand daar door de wind en daar heb ik geen zin in
Same herequote:Op donderdag 2 november 2023 06:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik klik maar zelden die meuk aan, alleen panda's... deze is wel grappig. Niet vanuit het oogpunt van de baby.
Leuk is dat he, maar zien hoe je thuiskomtquote:Op donderdag 2 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Vanmiddag Utrecht sla ik over, ben ooit gestrand daar door de wind en daar heb ik geen zin in
Voorals nog een beetje wind en schijnt de zonquote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Code oranje. Ik ben benieuwd. Woeien we weg of niet
quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef Prisha het volgende:
Code oranje. Ik ben benieuwd. Woeien we weg of niet
Wij zouden vandaag lekker met z'n viertjes gaan dubbelen op de tennisbaan. Gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Wat n verschil met de fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |