Programma nog nooit gezien. Niet mijn ding.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je LLDL gezien vanavond met die erotische massage therapeut?
Wat was de vraag? Relaties?quote:
De autist is veel leuker jaquote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
nahhh zeg het maarNog meer autist dan de autist
Jaquote:Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Nou, je kan om de week een andere zus pakken. Weinig verschil
Had wel een vierling kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Nou, je kan om de week een andere zus pakken. Weinig verschil
Wat draag jij voor sieraden?quote:
Trump showergelquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is iedereen hier ook oranje tegenwoordig.
Jij houdt alleen van echte tintjes?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is iedereen hier ook oranje tegenwoordig.
Ja, zo gaat dat dus. Normaal is het dan 1 drankje en gaan, maar dat kan hier natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is leuk genoeg: hier kan ik m’n best voor doen
Drink je snel teveel vanquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Zoete witte wijn is toch niet te zuipen.
Eensquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Hij zoekt een kok?quote:
Azijn zuipen met suiker erinquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Ja vind ik toch wel mooier.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van echte tintjes?
Doe jij dit vaak bij een date, na een drankje weg?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat dus. Normaal is het dan 1 drankje en gaan, maar dat kan hier natuurlijk niet.
Vooruit dan maar.quote:
Derde lompe man van de avond gespotquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Alleen vriendschappelijk, dan zou ik helemaal niets meer doen.
Calvin doet met je meequote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die blonde kijk ik nog even voor door
@3rr0r is een goeie, loyale jongenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat je nog voor die club kan zijn
En cliché: nu helpt hij anderenquote:
Nee, heb ik volgens mij nog nooit gedaan. Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit een date gehad die echt niet gezellig was, wil dan toch altijd even iets verder kijken dan de eerste indruk. Maar ook maar een man of 10 gedate afgelopen paar jaar, dus misschien komen de slechte dates nogquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij dit vaak bij een date, na een drankje weg?
Oh oke, ik kende de theorie nog helemaal niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, heb ik volgens mij nog nooit gedaan. Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit een date gehad die echt niet gezellig was, wil dan toch altijd even iets verder kijken dan de eerste indruk. Maar ook maar een man of 10 gedate afgelopen paar jaar, dus misschien komen de slechte dates nog
Eensquote:
Is dat meneer Egel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |