quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleept ie er toch maar even uitquote:Op woensdag 1 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Geen nieuwe date wel een kus op de mond
Tot morgenquote:
Lekker nog even natrappen met die keuken, man man manquote:Op woensdag 1 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Geen nieuwe date wel een kus op de mond
3 kussen aankomst
Kus op de mond bij afscheid
40, vreselijk he?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow, ik hoop niet dat ik er over 4 jaar ook zo uit zie
Ik dacht precies hetzelfde. Als hij nou gewoon haar leeftijd niet vraagt denkt hij vast dat ze van zijn leeftijd isquote:Op donderdag 2 november 2023 19:34 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk oudere man. Dat scheelt iets.
Ik moest aan iets anders denkenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
Volgens mij komen ze uit Rotterdam
SS Rotterdam
Wat een vieze baardquote:
De aftakeling heeft al ingezetquote:
Ik dacht dat hij een foute hobby had inderdaadquote:Op donderdag 2 november 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik moest aan iets anders denken
Ken je dat niet horen dan @Calandquote:Op donderdag 2 november 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
@:Pisces29
Wat vinden wij van Rotterdam?
Zekerquote:
Was mijn date ook.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Werkzoekend. Ah, lastiger door autisme, vooruit, acceptabel.
Hij kan naar school gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Werkzoekend. Ah, lastiger door autisme, vooruit, acceptabel.
Jammer dat ze geen blond haar blauwe ogen heeftquote:
Vrienden vibesquote:
Fijn dat je het na weken snaptquote:
Werkzoekend? En autistisch?quote:
Mannen kunnen dat zoveel slechter dan vrouwenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Arme Walter
Lijkt me wel vreselijk.
Autisme en werkloosquote:Op donderdag 2 november 2023 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel wat inclusiever worden dus
Sommige avonden enkel spontane, blije mensenquote:
Ja, maar hij vind haar ook niet aantrekkelijk, dus waarom moeite doen?quote:
Dan ben je toch menselijk genoeg om een gesprek tot het eind te voerenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar hij vind haar ook niet aantrekkelijk, dus waarom moeite doen?
quote:
Helaas denkt niet iedereen er zo over.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je toch menselijk genoeg om een gesprek tot het eind te voeren
Dr haar is erdoor platgeslagenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Mankementen van je ouders vertellen tijdens je eerste date
Beetje open zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Mankementen van je ouders vertellen tijdens je eerste date
Heeft hij niet gewoon wat gewicht verloren?quote:
44!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Is die Rotterdamse veertig? (Ik lees even terug)
hij ziet er wel uit als 50quote:Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
Remco is goed bezig, paar kilo’tjes eraf.
Dat mag niet want dan laat je zien dat je onzeker bentquote:
Klinkt als Twentequote:
Nog niet genoeg op tv geweest.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je nog een keer mee doen met FD?
Oosters accent inderdaad, zou ook Achterhoek kunnen zijn.quote:
Sensueelquote:
Genietenquote:
Ik hou van dit stukje positiviteitquote:Op donderdag 2 november 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Misschien maakt de 20 uur date veel goed
Heb je LLDL gezien vanavond met die erotische massage therapeut?quote:
Tot nog toe het enige positieve van deze avondquote:Op donderdag 2 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou van dit stukje positiviteit
Veritaserum?quote:
Programma nog nooit gezien. Niet mijn ding.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je LLDL gezien vanavond met die erotische massage therapeut?
Wat was de vraag? Relaties?quote:
De autist is veel leuker jaquote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
nahhh zeg het maarNog meer autist dan de autist
Jaquote:Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Nou, je kan om de week een andere zus pakken. Weinig verschil
Had wel een vierling kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Nou, je kan om de week een andere zus pakken. Weinig verschil
Wat draag jij voor sieraden?quote:
Trump showergelquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is iedereen hier ook oranje tegenwoordig.
Jij houdt alleen van echte tintjes?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is iedereen hier ook oranje tegenwoordig.
Ja, zo gaat dat dus. Normaal is het dan 1 drankje en gaan, maar dat kan hier natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is leuk genoeg: hier kan ik m’n best voor doen
Drink je snel teveel vanquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Zoete witte wijn is toch niet te zuipen.
Eensquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Hij zoekt een kok?quote:
Azijn zuipen met suiker erinquote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Ja vind ik toch wel mooier.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van echte tintjes?
Doe jij dit vaak bij een date, na een drankje weg?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat dus. Normaal is het dan 1 drankje en gaan, maar dat kan hier natuurlijk niet.
Vooruit dan maar.quote:
Derde lompe man van de avond gespotquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Alleen vriendschappelijk, dan zou ik helemaal niets meer doen.
Calvin doet met je meequote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die blonde kijk ik nog even voor door
@3rr0r is een goeie, loyale jongenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat je nog voor die club kan zijn
En cliché: nu helpt hij anderenquote:
Nee, heb ik volgens mij nog nooit gedaan. Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit een date gehad die echt niet gezellig was, wil dan toch altijd even iets verder kijken dan de eerste indruk. Maar ook maar een man of 10 gedate afgelopen paar jaar, dus misschien komen de slechte dates nogquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij dit vaak bij een date, na een drankje weg?
Oh oke, ik kende de theorie nog helemaal niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, heb ik volgens mij nog nooit gedaan. Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit een date gehad die echt niet gezellig was, wil dan toch altijd even iets verder kijken dan de eerste indruk. Maar ook maar een man of 10 gedate afgelopen paar jaar, dus misschien komen de slechte dates nog
Eensquote:
Is dat meneer Egel?quote:
OOK JIJ MOET JE BEKOMMEREN OM DE MILLELEUquote:Op donderdag 2 november 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Maagverkleining was al afgeknapt
Nu zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |