Deze. Zeker nu Tim heeft beloofd de 2 intro's te draaien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Forest, maar het zal wel 'gewoon' Black zijn
Tsja, iedereen heeft z'n eigen pushplaat toch? Eric ziet het liefst No One Knows, maar die wordt het al zeker nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
Jullie zien het allemaal zwart in? Ik vind ze al sinds zaterdag zo enthousiast doen over Muse, volgens mij vinden ze het wel lekker als ze ieder jaar een andere nummer 1 kunnen sturen.
Nee, dat klopt dat hadden ze al vanaf dag 1 Maar ze kwamen zaterdag met zo'n tussenstand en sindsdien roepen ze 3 keer per dag dat Tante bij de top 3 zat. Dat gaf me gewoon kriebels. Kan het met ook verbeelden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, iedereen heeft z'n eigen pushplaat toch? Eric ziet het liefst No One Knows, maar die wordt het al zeker niet
Dat vind ik nog best een kanshebber hoor. Ik denk wel dat die samen met Muse en PJ de top 3 gaat vormen. De Staat lijkt me kansloos, The Cure heeft het voordeel in deze set een outlier te zijn net als Editors maar zie ik het ook niet doen. Everlong heeft zijn kans vorig jaar gehad en No One Knows heeft te veel last van nummers van vergelijkbare type artiesten die populairder zijn. Dan heb je nog RATM die eigenlijk nooit er bovenuit steekt en Nirvana die ik naast de 3 genoemden de beste kans heeft, maar ook een beetje het probleem heeft van dezelfde vijver.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb op MoP gestemd, al wist ik toen al dat dat nooit nummer 1 gaat worden, maar wel mijn favo van die 10...
Muse, Metallica, PJ is ook gewoon de top 3. Denk in die volgorde van draaien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt dat hadden ze al vanaf dag 1 Maar ze kwamen zaterdag met zo'n tussenstand en sindsdien roepen ze 3 keer per dag dat Tante bij de top 3 zat. Dat gaf me gewoon kriebels. Kan het met ook verbeelden.
Ik vind ook dat Jim Vorwald goed z'n best heeft gedaan en zet in op Knights of Cydonia op 1.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
Jullie zien het allemaal zwart in? Ik vind ze al sinds zaterdag zo enthousiast doen over Muse, volgens mij vinden ze het wel lekker als ze ieder jaar een andere nummer 1 kunnen sturen.
Eens maar het klinkt op dit nummer allerminst als RATM (wat ik bij bijvoorbeeld Cochise op zich wel vind)quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind Audioslave geen supergroep. Maar dat is gewoon RATM met een andere zanger
Tsja, Like a Stone is toch ook niet bijzonder? We kunnen concluderen dat de beste nummers van Chris gewoon een stukkie lager staanquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:12 schreef Berkery het volgende:
Jammer dat de hoogste notering voor Chris Cornell dat blaartrekkende Black Hole Sun is
Jammer dat Chris niet de enige is die hier last van heeftquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Like a Stone is toch ook niet bijzonder? We kunnen concluderen dat de beste nummers van Chris gewoon een stukkie lager staan
Ja, dit is een euvel wat welbekend is in allertijdenlijsten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jammer dat Chris niet de enige is die hier last van heeft
Ja!quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze staat niet bij de Top 10? Welke dan wel? Amsterdam ofzo?
Verbazing hier ookquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze staat niet bij de Top 10? Welke dan wel? Amsterdam ofzo?
10 De Staatquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet er mee aan de Top 10 voorspellen?
1. Pearl Jam
2. Metallica
3. Muse
4. Foo Fighters
5. Nirvana
6. Cure
7. Editors
8. Nothing But Thieves
9. Queens of the Stone Age
10. De Staat
Tim had gewoon als enige moeten stemmenquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:26 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind toch dat onze invloed zwaarder moet wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |