Dat vind ik toch het tweeluik Holiday/RTL Boulevardquote:Op donderdag 2 november 2023 18:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Blijft het hoogtepunt van het American Idiot album deze![]()
Green Day 19 juni volgend jaar maar eens checken in m'n thuisstadje.
Prachtig nummer.quote:
Een gimmick, maar wel een iconische gimmick. Had een dagje of misschien zelfs 2 eerder gekund ja, maar het stoort me ook niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar wat Tenacious D hier doet is een raadsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Nah, dan had ik wel in de tweede ronde gestemd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Hebben jullie een favoriet voor de nummer 1 straks?
Ik heb op een bos gestemd, maar het zal wel Tante of Cydonia worden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog maar 40 te gaan
A Forest, maar het zal wel 'gewoon' Black zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog maar 40 te gaan
Ik heb dan weer voor die laatste gekozen, maar verwacht dat het 'gewoon' weer een potje pareljam wordtquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb op een bos gestemd, maar het zal wel Tante of Cydonia worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |