SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Los van de menselijke tragiek is het hele Midden Oosten een kwetsbare schatkamer van de mooiste en belangrijkste archeologie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is op Socotra toch? Volgens mij komt dat nog vrij ongeschonden uit de strijd. En het is nog te bezoeken ook.
Jemen heeft ook een boel erg oude en mooie architectuur, hoop dat daar ook nog veel van over is gebleven.
Zie ook het heroische verhaal van Khaled al-Asaad, bijvoorbeeld. Gestorven tijdens martelingen door ISIS omdat hij weigerde te vertellen waar hij de artefacten had ondergebracht die ze wilden vernietigen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Nou @Molo misschien op een ander moment toeslaan en niet zoals het bericht zegt 50 burgers de lucht in blazen omdat er 1 terrorist tussen zit
Al genoeg berichten dat die mensen ook geen kant op kunnen
vind het echt erg wat mensen elkaar allemaal aan doen![]()
Inderdaad, verschrikkelijk dat de pro-Palestijnse vlaggenwapperaars willen dat Palestijnen in Palestina vredig kunnen leven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar zo gaat het dus voor alle pro-Palestina vlaggenwapperaars in het Midden-Oosten en elders. Ze zijn allemaal ontzettend voor de Palestijnse zaak, zolang de Palestijnen maar vooral daar blijven en lekker de Israli's blijven dwarszitten. Iedereen gebruikt de Palestijnen slechts als pionnen voor zijn eigen politieke of ideologische doelen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Een ander moment, welk moment dan? Hamas wijkt voor niets en mensenlevens zijn minder dan niets waard voor ze.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:51 schreef bitterbal het volgende:
Nou @:molo misschien op een ander moment toeslaan en niet zoals het bericht zegt 50 burgers de lucht in blazen omdat er 1 terrorist tussen zit
vind het echt erg wat mensen elkaar allemaal aan doen
Als je ze ruimte geeft zoeken ze juist meer mensen op.
En ja, het is meer dan gruwelijkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Staatsmongool dat jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:49 schreef Gitw het volgende: [..] Hamas is hun achterban aan het vergroten met dank aan Isral. Gevolgen zullen niet te overzien zijn. Hele kortzichtige handelswijze van Netanyahu.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb je nooit horen piepen toen de wereld gezamenlijk ISIS op aan het blazen was?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:51 schreef bitterbal het volgende:
Nou @:molo misschien op een ander moment toeslaan en niet zoals het bericht zegt 50 burgers de lucht in blazen omdat er 1 terrorist tussen zit
vind het echt erg wat mensen elkaar allemaal aan doen![]()
Regel 34quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:52 schreef Gitw het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stalag_fictionOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik heb geen idee maar ben het er niet mee eens dat israel op zo'n moment geen andere keuze heeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Een ander moment, welk moment dan? Hamas wijkt voor niets en mensenlevens zijn minder dan niets waard voor ze.
Als je ze ruimte geeft zoeken ze juist meer mensen op.
En ja, het is meer dan gruwelijk![]()
dat waren toch geen burgersquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb je nooit horen piepen toen de wereld gezamenlijk ISIS op aan het blazen was?![]()
Vind ik nogal makkelijk gezegdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar ben het er niet mee eens dat israel op zo'n moment geen andere keuze heeftOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja en hoeveel burgers hebben we daar de lucht in geblazen? geloof niet zo als dit toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verschuilden zich ook "gewoon" achter een menselijk schild.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:39 schreef bitterbal het volgende:
Hamas terroristen. israeli's niet veel beter
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Al hebben de nederlanders dacht ik ook wat burgerslachtoffers gemaakt waar ze voor veroordeeld zijn toch?![]()
19:35 • nieuwe update
'Grensovergang morgen open voor gewonde Gazanen'
De grensovergang bij Rafah tussen de Gazastrook en Egypte gaat morgen open voor gewonde Palestijnen, zeggen Palestijnse en Egyptische bronnen tegen persbureaus Reuters en AFP. Zij zouden hun behandeling kunnen afmaken in een Egyptisch ziekenhuis.
Wie in aanmerking komt wordt bij de grens bepaald, schrijft AFP. Verdere details ontbreken nog.
https://nos.nl/collectie/(...)kamp-verschrikkelijk
Nou iets van positief nieuws![]()
Elke aanslag in West-Europa komt op conto van Israel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:49 schreef Gitw het volgende:
[..]
Hamas is hun achterban aan het vergroten met dank aan Isral. Gevolgen zullen niet te overzien zijn. Hele kortzichtige handelswijze van Netanyahu.
Dit heeft Hamas geweldig gespeeld
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Was daar ook vaak niet zo dichtbevolkt en juist bergachtig of uitgestrekt gebied.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en hoeveel burgers hebben we daar de lucht in geblazen? geloof niet zo als dit toch?
Niet in de steden natuurlijk.
Maar geen idee, misschien kun je nog ergens vinden hoeveel burgerslachtoffers er zijn gevallen. Maar is ook maar de vraag dan door wiens toedoen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Wat een horror.![]()
Isral heeft niet alleen het recht, maar ook de plicht om haar burgers tegen deze beesten te beschermen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jawel maar daar kwam niet zoveel verontwaardiging op want daar konden de haatbaarden hun antisemitisme niet op projecteren, die waren toen meer bang voor bloedspatten op hun eigen jurkje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en hoeveel burgers hebben we daar de lucht in geblazen? geloof niet zo als dit toch?![]()
ja denk dat de situatie toch vele malen anders was dan nu .quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was daar ook vaak niet zo dichtbevolkt en juist bergachtig of uitgestrekt gebied.
Niet in de steden natuurlijk.
Maar geen idee, misschien kun je nog ergens vinden hoeveel burgerslachtoffers er zijn gevallen. Maar is ook maar de vraag dan door wiens toedoen.
Maar goed heb er geen probleem mee dat hamas uit wordt geroeid![]()
![]()
Was ook iets met een ziekenhuis geloof ik ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Al hebben de nederlanders dacht ik ook wat burgerslachtoffers gemaakt waar ze voor veroordeeld zijn toch?
Maar zijn daar echt mensen voor veroordeeld?
Het is in de media besproken, dat wel.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
je kan dit ook gewoon afkeuren zonder een jodenhater te zijn hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar daar kwam niet zoveel verontwaardiging op want daar konden de haatbaarden hun antisemitisme niet op projecteren, die waren toen meer bang voor bloedspatten op hun eigen jurkje.![]()
ja dat weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was ook iets met een ziekenhuis geloof ik ja.
Het is in de media besproken, dat wel.
maar israel ontspringt natuurlijk elke keer de dans![]()
Het zou beter zijn voor de wereld als Hamas zichzelf zou opheffen en iedereen in vrede zou leven met elkaar
Doe dat gewoon, reik elkaar de hand
- Gr gr Molo de liefhebbende -Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Geen ziekenhuis, maar die zaak loopt nog;quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was ook iets met een ziekenhuis geloof ik ja.
Het is in de media besproken, dat wel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardement_op_Hawija![]()
Ze trekken zich nergens wat van aan. Maar doet een Saudi Arabia dat wel inzake Jemen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet precies
maar israel ontspringt natuurlijk elke keer de dans
Verschil is alleen dat de hele wereld meekijkt bij Isral.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Die andere keuze is er gewoon niet. Dat kamp ligt binnen het gebied waar al weken wordt opgeroepen om daar weg te gaan i.v.m. het offensief. Als mensen dat niet doen kan je niet eindeloos afwachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar ben het er niet mee eens dat israel op zo'n moment geen andere keuze heeft
Wat er daar gebeurd is vreselijk, daar is iedereen het over eens maar werkelijk niemand komt met een alternatief om Hamas uit te schakelen zonder die burgerslachtoffers want die is er gewoon weg niet.![]()
Vrede zoals op de West Bank?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:01 schreef Molo het volgende:
Het zou beter zijn voor de wereld als Hamas zichzelf zou opheffen en iedereen in vrede zou leven met elkaar
Doe dat gewoon, reik elkaar de hand
- Gr gr Molo de liefhebbende -
![]()
![]()
nee maar je zou nog kunnen zeggen dat israel een beschaafder land is dan saudie arabie en dat we daarom kritischer zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze trekken zich nergens wat van aan. Maar doet een Saudi Arabia dat wel inzake Jemen?
Verschil is alleen dat de hele wereld meekijkt bij Isral.![]()
Geen scheef woord te vinden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef capricia het volgende:
Wat een horror.![]()
[ twitter ]
Isral heeft niet alleen het recht, maar ook de plicht om haar burgers tegen deze beesten te beschermen.![]()
waar moeten ze heen dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die andere keuze is er gewoon niet. Dat kamp ligt binnen het gebied waar al weken wordt opgeroepen om daar weg te gaan i.v.m. het offensief. Als mensen dat niet doen kan je niet eindeloos afwachten.
Wat er daar gebeurd is vreselijk, daar is iedereen het over eens maar werkelijk niemand komt met een alternatief om Hamas uit te schakelen zonder die burgerslachtoffers want die is er gewoon weg niet.![]()
Ja ik keur menselijk lijden ook af en ik heb het liefste dat de hele wereld de horlepiep danst met elkaar in zomerse flapperjurkjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan dit ook gewoon afkeuren zonder een jodenhater te zijn hoor![]()
jawel maar die zijn toch niet zo massaal bestookt als nu door de coalitie ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:07 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Er waren geen burgers in Mosul?![]()
samequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik keur menselijk lijden ook af en ik heb het liefste dat de hele wereld de horlepiep danst met elkaar in zomerse flapperjurkjes.![]()
Je kunt ervan uit gaan dat de coalitie (voornamelijk Irak toch) n Isral niet doelbewust op burgers schieten. Je kunt er ook van uit gaan dat ISIS en Hamas geen zier geven om mensenlevens; niet die van hun vijand en niet die van hun eigen volk. En uiteraard ook niet van henzelf (tenzij je natuurlijk rijk bent en in Qatar zit).quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar die zijn toch niet zo massaal bestookt als nu door de coalitie ?Intolerant voor intolerantie![]()
Naar het zuiden van de strook. Dat kamp ligt nog noordelijker dan Gaza stad en ligt daarmee direct in de linie van een offensief om Gaza stad te bereiken. Mensen zijn opgeroepen om te vertrekken, door Hamas opgeroepen om te blijven. Tja, wat moet je dan verder als Isral.quote:![]()
Mosoel is zo ongeveer met de grond gelijk gemaakt. Ongeveer 11.000 burgerslachtoffers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar die zijn toch niet zo massaal bestookt als nu door de coalitie ?
Maar hey, het was geen Isral. Dus kennelijk waren er minder protesten?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als dit klopt op de west bank dan is er moeilijk een rationele verklaring voor te bedenken. Ben er wel hard naar op zoek
Let op. Naakte huilende mannen
https://x.com/ramabdu/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg![]()
nee maar dat ontken ik ook nergensquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je kunt ervan uit gaan dat de coalitie (voornamelijk Irak toch) n Isral niet doelbewust op burgers schieten. Je kunt er ook van uit gaan dat ISIS en Hamas geen zier geven om mensenlevens; niet die van hun vijand en niet die van hun eigen volk. En uiteraard ook niet van henzelf (tenzij je natuurlijk rijk bent en in Qatar zit).![]()
mehquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Mosoel is zo ongeveer met de grond gelijk gemaakt. Ongeveer 11.000 burgerslachtoffers.![]()
nou goed praat het verder ook allemaal niet goed natuurlijk![]()
Ik wil niet kijken. Wat is dit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
Als dit klopt op de west bank dan is er moeilijk een rationele verklaring voor te bedenken. Ben er wel hard naar op zoek
https://x.com/ramabdu/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fgWie dit leest is een lezer van dit![]()
zeker ook allemaal hamas terroristenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
https://x.com/ramabdu/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg![]()
Omdat dit Isral is, zijn er opeens overal protesten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meh![]()
nou goed praat het verder ook allemaal niet goed natuurlijk
Dat zagen we bij andere conflicten wel minder."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat uitkleden was vanwege mogelijke bomgordels onder de kleding las ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
https://x.com/ramabdu/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
Verder geen idee van het hoe en wat hier
Dat die kolonisten schofterige dingen uitvreten is idd absurd en zou aangepakt moeten wordenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mwa.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat dit Isral is, zijn er opeens overal protesten.
Dat zagen we bij andere conflicten wel minder.Groot fan van User Wotte![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat dit Isral is, zijn er opeens overal protesten.
Dat zagen we bij andere conflicten wel minder.
Maar je moet ook kritiek op israel kunnen hebben zonder voor jodenhater uit gemaak te worden of ja maar hamas dit.![]()
Iran zou wel een mooie welkome thuishaven zijn voor de Gazanen, genoeg geld en ruimte en ze geloven beiden in hetzelfde poppetje op de wolk.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Maar je moet ook kritiek op israel kunnen hebben zonder voor jodenhater uit gemaak te worden of ja maar hamas dit.
Je kunt prima kritiek op Isral hebben zonder een jodenhater te zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
dat kon ook toen netanyahu een dictator wou worden. Toen was er genoeg kritiek en dat was geen jodenhaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Maar je moet ook kritiek op israel kunnen hebben zonder voor jodenhater uit gemaak te worden of ja maar hamas dit.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Goed artikel
https://www.aljazeera.com(...)israels-best-friends
Once pro-Palestinian, Greece is now one of Israel’s closest European allies
The two countries share energy ambitions, defence partnerships and a mistrust of Turkey, analysts say.![]()
Enig idee hoeveel Palestijnen er zijn blijven zitten waardoor IDF burgerslachtoffers niet kan voorkomen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Naar het zuiden van de strook. Dat kamp ligt nog noordelijker dan Gaza stad en ligt daarmee direct in de linie van een offensief om Gaza stad te bereiken. Mensen zijn opgeroepen om te vertrekken, door Hamas opgeroepen om te blijven. Tja, wat moet je dan verder als Isral.
Er zouden 1,6 miljoen Palestijnen op de vlucht zijn, 650k opgevangen door (ik durf het hier bijna niet te zeggen) UNRWA. het zuiden zou veilig zijn maar daar worden ook doelen aangevallen. Wat t verhaal is, is moeilijk te achterhalen.
Van de ~50 journalisten in Gaza zijn er al meer dan 20 gesneuveld, is dat omdat die naar Hamas luisteren…? Is dat de verklaring voor alles?![]()
Hamas: we gaan komende dagen buitenlandse gijzelaars vrijlaten
Hamas gaat de komende dagen een aantal buitenlandse gijzelaars vrijlaten, zegt een woordvoerder in een video op Telegram. De woordvoerder zegt niets over aantallen, of over welke nationaliteit de gijzelaars hebben.
De woordvoerder zegt tevens dat de militair die gisteren door het Isralische leger is bevrijd, niet in handen was van Hamas. Volgens de militante beweging wordt een aantal gijzelaars vastgehouden door "andere groepen".
Hamas ontkent aanwezigheid commandant in Jabalia
Hamas ontkent dat er een Hamascommandant aanwezig was in het vluchtelingenkamp Jabalia in Gaza dat vanmiddag is getroffen door een Isralische luchtaanval.
Een woordvoerder van Isralische leger (IDF) bevestigde de aanval tegenover CNN en zei dat een Hamascommandant het doelwit was van de aanval. Volgens de IDF-woordvoerder verstopte de commandant zich tussen burgers.
Hamas noemt dit op Telegram een "ongegronde leugen".
https://nos.nl/collectie/(...)kamp-verschrikkelijk![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is toch een heel ander volk joh, ze spreken niet eens dezelfde taal en Iran heeft een andere stroming binnen de islam.
Dat moet je toch weten met je iq van 150.![]()
![]()
Helaas, Hamas zijn Soennieten, die motten ze niet daar. Nuttige idioten zijn het dan weer wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Iran zou wel een mooie welkome thuishaven zijn voor de Gazanen, genoeg geld en ruimte en ze geloven beiden in hetzelfde poppetje op de wolk."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village![]()
je vergeet dat het aartsvijanden zijn van elkaar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Iran zou wel een mooie welkome thuishaven zijn voor de Gazanen, genoeg geld en ruimte en ze geloven beiden in hetzelfde poppetje op de wolk.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
als ze nou eens met al die stromingen kappenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:19 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Helaas, Hamas zijn Soennieten, die motten ze niet daar. Nuttige idioten zijn het dan weer wel.![]()
Dat zou om te beginnen al een hoop oorlog schelen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze nou eens met al die stromingen kappen"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Waarmee ik niet wil zeggen dat Iran geen vluchtelingen kan opvangen, maar vrees dat het niet zo’n goed plan is, soennieten en shieten (godver, hoe spel je het, mijn iq is zeker geen 150) bij elkaar zetten kan ook weer voor onrust zorgen.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
zijn ze wel van die israeli's af en hebben die ook rustquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat Iran geen vluchtelingen kan opvangen, maar vrees dat het niet zo’n goed plan is, soennieten en shieten (godver, hoe spel je het, mijn iq is zeker geen 150) bij elkaar zetten kan ook weer voor onrust zorgen.
![]()
precies, iedereen zal hetzelfde geloven en klaar is kees.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze nou eens met al die stromingen kappenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Hamas moet idd stoppen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:35 schreef bitterbal het volgende:
de beelden op de nos van dat vluchtelingenkamp. Verschrikkelijk
https://nos.nl/collectie/(...)er-dan-vijftig-doden
Het moet echt stoppenVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Je plaatst iig een interessante bom onder het concept multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Ergens is dit misschien wel de beste tactiek van Isral. Gewoon naar binnen gaan en wie tegen je aan het vechten is maak je afGroot fan van User Wotte![]()
je bedoelt gewoon oorlog voeren dus?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:23 schreef Tjacka het volgende:
Ergens is dit misschien wel de beste tactiek van Isral. Gewoon naar binnen gaan en wie tegen je aan het vechten is maak je afReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Sjiieten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Mijn IQ is 149![]()
![]()
Er staan ook genoeg moskeen naast kerken in Europa, beetje opschuiven en het moet lukken en de islamitische wereld mag ook wel eens wat positiefs bijdragen aan de wereldvrede.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je vergeet dat het aartsvijanden zijn van elkaar?![]()
In de regio Iran/ Irak wel ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je plaatst iig een interessante bom onder het concept multiculturele samenleving.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik zag eergisteren een video van een dode Palestijnse jongen die achter een auto meegesleurd werd. Zag er barbaars uit, maar iemand postte daar ook die bomgordel verklaring. Wat dat betreft hebben die israeli groot gelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat uitkleden was vanwege mogelijke bomgordels onder de kleding las ik
Verder geen idee van het hoe en wat hier
Dat die kolonisten schofterige dingen uitvreten is idd absurd en zou aangepakt moeten worden![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon oorlog voeren dus?
Volgens jou is een gewone oorlog dus een stadsoorlog?Groot fan van User Wotte![]()
Ik hoorde en las net twee dingen in het categorie: in de gaten houden voor de factcheck:
- De Israeli's willen Hamas eruit en als alternatief een "ander veiligheidsregime". Ze zijn niet van plan zelf te blijven. Ergo: ruimte voor blauwhelmen;
- Er ligt een ultimatum vanuit Iran / Hezbollah richting de VS om Israel te dwingen te stoppen met de grondacties voor komende vrijdag "want anders" ... icm grote troepenbewegingen vanuit de VS naar de mediterranee.
Nogmaals: geen idee wat er van waar is, maar even scherp blijven met zijn allen."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Waar gebeuren die dingen nu dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een video van een dode Palestijnse jongen die achter een auto meegesleurd werd. Zag er barbaars uit, maar iemand postte daar ook die bomgordel verklaring. Wat dat betreft hebben die israeli groot gelijkWie dit leest is een lezer van dit![]()
Een echte AA-meeting voor de hele wereld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
precies, iedereen zal hetzelfde geloven en klaar is kees.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Denk dat de Christen meer oorlogen zijn gestart in de laatste 100 jaar dan de booslimsquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staan ook genoeg moskeen naast kerken in Europa, beetje opschuiven en het moet lukken en de islamitische wereld mag ook wel eens wat positiefs bijdragen aan de wereldvrede.Groot fan van User Wotte![]()
wat hebben iran/hezbollah dan om israel dat af te dwingen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef AgLarrr het volgende:
Ik hoorde en las net twee dingen in het categorie: in de gaten houden voor de factcheck:
- De Israeli's willen Hamas eruit en als alternatief een "ander veiligheidsregime". Ze zijn niet van plan zelf te blijven. Ergo: ruimte voor blauwhelmen;
- Er ligt een ultimatum vanuit Iran / Hezbollah richting de VS om Israel te dwingen te stoppen met de grondacties voor komende vrijdag "want anders" ... icm grote troepenbewegingen vanuit de VS naar de mediterranee.
Nogmaals: geen idee wat er van waar is, maar even scherp blijven met zijn allen.![]()
dat is een onderdeel daarvan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens jou is een gewone oorlog dus een stadsoorlog?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Vergeet je niet een 0?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat de Christen meer oorlogen zijn gestart in de laatste 100 jaar dan de booslimsWie dit leest is een lezer van dit![]()
Hezbollah heeft naar horen zeggen 150k rakketten klaarliggen plus iets van 100k manschappen in Libanon. Die kunnen best vervelend gaan doen. Allemaal gebacked door Iran, mind you.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat hebben iran/hezbollah dan om israel dat af te dwingen?"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
ik denk zoveel, helaas nagenoeg nooit de waarheid. Jij schijnt daar ook last van te hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat de Christen meer oorlogen zijn gestart in de laatste 100 jaar dan de booslimsReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Alsof de Iraanse jeugd zin heeft in een oorlog tegen de kleine en de grote duivel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef AgLarrr het volgende:
Nogmaals: geen idee wat er van waar is, maar even scherp blijven met zijn allen.
Daar heeft de religieuze zedenpolitie net iets teveel meisjes voor verkracht en vermoord inmiddels.![]()
Factcheck het maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik denk zoveel, helaas nagenoeg nooit de waarheid. Jij schijnt daar ook last van te hebben.Groot fan van User Wotte![]()
En die zijn een partij voor israel/vs?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hezbollah heeft naar horen zeggen 150k rakketten klaarliggen plus iets van 100k manschappen in Libanon. Die kunnen best vervelend gaan doen. Allemaal gebacked door Iran, mind you.![]()
zeden politiequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof de Iraanse jeugd zin heeft in een oorlog tegen de kleine en de grote duivel.
Daar heeft de religieuze zedenpolitie net iets teveel meisjes voor verkracht en vermoord inmiddels.
toch gestoord dat er nog hele samenlevingen massaal in een fantasie figuur geloven![]()
Hezbollah is wel een groot probleem inderdaad maar daarvoor liggen er dan ook maar liefst twee Amerikaanse vliegdekschepen voor de kust.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hezbollah heeft naar horen zeggen 150k rakketten klaarliggen plus iets van 100k manschappen in Libanon. Die kunnen best vervelend gaan doen. Allemaal gebacked door Iran, mind you.![]()
Ze schijnen wel een groot leger te hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof de Iraanse jeugd zin heeft in een oorlog tegen de kleine en de grote duivel.
Daar heeft de religieuze zedenpolitie net iets teveel meisjes voor verkracht en vermoord inmiddels.
Maar denk idd niet dat ze daar uiteindelijk zin in hebben.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hamas is ook geen partij voor de Israeli's, maar dat schijnt allemaal niet zoveel uit te maken als het paradijs op je wacht als je als martelaar kunt sterven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die zijn een partij voor israel/vs?"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Knettergek en een tikje zwakzinnig en ongeschoold ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeden politie
toch gestoord dat er nog hele samenlevingen massaal in een fantasie figuur geloven![]()
nee das ook zo jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hamas is ook geen partij voor de Israeli's, maar dat schijnt allemaal niet zoveel uit te maken als het paradijs op je wacht als je als martelaar kunt sterven.![]()
eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek en een tikje zwakzinnig en ongeschoold ook.![]()
Ook ik werkte lange tijd in de zorgquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In de regio Iran/ Irak wel ja.
Nog eens de bewaking moeten bellen omdat islamitische en christelijke Irakezen elkaar te lijf gingen in mijn wachtkamer in het ziekenhuis.
Wat daar niet werkt werkt hier net zo goed nietOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wij hebben hier ook nog steeds vrij met kerst jammer genoeg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek en een tikje zwakzinnig en ongeschoold ook.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Deze voorbeelden lijken West Bank te zijn. Met alles onder voorbehoud. Gaza lijkt t sowieso niet want daar wordt ook nog niemand gearresteerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar gebeuren die dingen nu dan?![]()
Ja enorm en ultramoderne raketsystemen ook, ze missen alleen nog de kernkop erop maar eigenlijk heeft dat vermoorde meisje toen de wereld al een beetje gered, zonder de daaropvolgende massale volksoproer en onlusten hadden de ayatollahs zich zoveel sterker gevoeld, in die gedachte zit wel schoonheid verborgen ergens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze schijnen wel een groot leger te hebben.
Maar denk idd niet dat ze daar uiteindelijk zin in hebben.![]()
Aan de andere kant van oceaan wonen er nog eens een hele kleine miljardquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek en een tikje zwakzinnig en ongeschoold ook.Groot fan van User Wotte![]()
Er schijnen nog wat door Iran gesponserde militia's via de Golanhoogte het martelaarschap te willen komen opzoeken ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hezbollah is wel een groot probleem inderdaad maar daarvoor liggen er dan ook maar liefst twee Amerikaanse vliegdekschepen voor de kust.And what rough beast, its hour come round at last,
Moeten ze dan niet eerst langs wat blauwhelmen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er schijnen nog wat door Iran gesponserde militia's via de Golanhoogte het martelaarschap te willen komen opzoeken ook.![]()
Ik denk wel dat de moslimgemeenschap gemotiveerd is om de Palestijnen te helpen. Sta er dan ook niet raar van te kijken mocht Iran gekke dingen doen. Dan wordt het wel een grote show.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze schijnen wel een groot leger te hebben.
Maar denk idd niet dat ze daar uiteindelijk zin in hebben.![]()
ik vind mensen altijd komisch die de grootste lulkoek schrijven en dan van anderen verwachten om het te ontkrachten gratis en voor niks.quote:
Koekoek.... betaal er maar voor.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik vraag me af of iedereen die nu nog iedere keer praat over die arme Palestijnse kinderen dan nog steeds zo openlijk is over kinderleed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de moslimgemeenschap gemotiveerd is om de Palestijnen te helpen. Sta er dan ook niet raar van te kijken mocht Iran gekke dingen doen. Dan wordt het wel een grote show.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, van een afstandje wat speldenprikjes. Iran heeft er geen belang bij meegetrokken te worden in een grote oorlog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de moslimgemeenschap gemotiveerd is om de Palestijnen te helpen. Sta er dan ook niet raar van te kijken mocht Iran gekke dingen doen. Dan wordt het wel een grote show.
Zijn wel wat interessante analyses over te vinden.
Ik zeg: waarschijnlijk. Je weet natuurlijk maar nooit.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik vind mensen altijd komisch die de grootste lulkoek schrijven en dan van anderen verwachten om het te ontkrachten gratis en voor niks.
Koekoek.... betaal er maar voor.
Groot fan van User Wotte![]()
Het is speculeren van mijn zijde, maar alleen Rusland zie ik er voor aan de boel verder op de spits te willen drijven. Alle aandacht voor het midden oosten geeft Rusland meer speelruimte in Oekrane.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, van een afstandje wat speldenprikjes. Iran heeft er geen belang bij meegetrokken te worden in een grote oorlog.
Zijn wel wat interessante analyses over te vinden.
Ik zeg: waarschijnlijk. Je weet natuurlijk maar nooit.![]()
![]()
Celtic heeft de rest van de wedstrijden wat minder Hamas aanhangers op de tribune zitten.Zonder wrijving geen glans![]()
Welnee. Veel blaffen weinig bijten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de moslimgemeenschap gemotiveerd is om de Palestijnen te helpen. Sta er dan ook niet raar van te kijken mocht Iran gekke dingen doen. Dan wordt het wel een grote show.![]()
Is dit die club met al die idioten op de tribunes?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Celtic heeft de rest van de wedstrijden wat minder Hamas aanhangers op de tribune zitten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit heb ik gemist?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Celtic heeft de rest van de wedstrijden wat minder Hamas aanhangers op de tribune zitten.Groot fan van User Wotte![]()
Nee, die zit in Amsterdam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit die club met al die idioten op de tribunes?
Maar jij bedoelt Olympique Marseille.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Prima bestuur, krijgen veel te weinig waardering.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, daar zitten de idioten in het bestuur.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
https://www.jpost.com/middle-east/article-771063
12 things to know about the IDF's Gaza ground offensive - analysis
The Jerusalem Post shares several IDF tactics to help understand what is happening in the Gaza Strip.
The IDF has launched a ground offensive into the Gaza Strip that military officials have said will be long and hard. The goal this time around is to destroy Hamas's political and military capacity after the terrorist organization launched a bloody and barbaric attack against Israeli civilians on October 7.
The IDF has put extensive censorship on what can be reported from its military tactics in Gaza at the moment. The Jerusalem Post is subject to the censor but can share several IDF tactics to help understand what is happening in the Gaza Strip.
Here are 12 things you should know:
• To date, the invasion is more focused in the North, though it could prop up anywhere at any given time.
• The censorship of troop movements has been effective with Hamas, which is used to having access to Israeli open sources for real-time intelligence and has led to the group mispositioning its forces when it has made wrong guesses about where the IDF will show up next.
• The IDF is using new armored carrier vehicles with advanced defensive capabilities and tanks to protect troops as they advance in Gaza.
• Artillery and tanks are using a variety of smoke-style diversions to make it difficult for Hamas forces to get clear shots at IDF forces when they enter new areas.
• D9 bulldozers are being used to clear out boobytraps, mines, and other ambush items before IDF soldiers enter various areas.
• Air power, especially drones, is still being used extensively in conjunction with land forces to strike Hamas forces, which come out to engage land forces. This is an advantage over mere strikes from the air without land forces, which do not force Hamas forces out of their hideouts as much.
• Having artillery and tanks more involved allows much more immediate destruction of hiding places anytime Hamas forces reveal their hiding places with mere gunfire, without actually stepping out into any open area.
• Despite all of the above successes, the IDF is talking about killing single digits or some dozens of Hamas forces at a time, still, nowhere near the many thousands or even some tens of thousands it may need to kill to comprehensively defeat Hamas and make it much more difficult for it to reconstitute its military forces for an insurgency after any initial Israeli "win."
• A tip off to the fact that the IDF’s success in killing Hamas forces in large quantities has still been limited is the relatively tiny number of IDF losses to date. Large volumes of Hamas forces will not engage and will continue to be able to hide until even larger numbers of IDF forces are actually exposed and enter more dangerous areas
• The IDF has not broached penetrating Shifa hospital or other critical areas where top Hamas officials are hiding and which will need to be taken over if Israel wants to at some point accomplish "toppling" Hamas in any more long-term sense.
• Despite the remarkable rescue of one hostage, a female IDF lookout from Nahal Oz, the vast majority of up to 230 hostages are still in play. The IDF has not yet made progress in freeing a more significant number operationally. Likewise, Hamas is holding many hostages in sensitive areas to deter Israel from attacking those areas, especially regarding Hamas' top leaders.
• The IDF and the government are greatly concerned about falling international legitimacy but have not managed to figure out a better strategy for streamlining humanitarian aid, nor have they figured out a plan for accomplishing the war aims faster without losing more IDF soldiers and killing more Palestinian civilians.![]()
Het gross van Hamas is zich momenteel nog aan het verstoppen, ze wachten op het juiste moment om toe te slaan, ze zijn natuurlijk niet zo gek om rechtstreeks met een veel sterkere vijand te vechtenquote:• Despite all of the above successes, the IDF is talking about killing single digits or some dozens of Hamas forces at a time, still, nowhere near the many thousands or even some tens of thousands it may need to kill to comprehensively defeat Hamas and make it much more difficult for it to reconstitute its military forces for an insurgency after any initial Israeli "win."
• A tip off to the fact that the IDF’s success in killing Hamas forces in large quantities has still been limited is the relatively tiny number of IDF losses to date. Large volumes of Hamas forces will not engage and will continue to be able to hide until even larger numbers of IDF forces are actually exposed and enter more dangerous areas![]()
Die hebben zich natuurlijk ook al jaren voorbereid op asymmetrische oorlogsvoering. Gaat echt geen makkie worden voor Isral namelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het gross van Hamas is zich momenteel nog aan het verstoppen, ze wachten op het juiste moment om toe te slaan, ze zijn natuurlijk niet zo gek om rechtstreeks met een veel sterkere vijand te vechtenA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Kom net dit lijstje tegen in de comments:
3 Brazilians murdered, 1 missing
3 Belarus murdered, 1 missing
3 Italians murdered
4 Austrians murdered, 1 missing
4 Filipinos murdered, 2 missing
4 Chinese murdered, 2 missing
4 Portuguese murdered, 4 missing
5 Romanians murdered, 1 abducted
6 Canadians murdered, 2 missing
9 Argentinians murdered, 21 missing
10 Germans murdered
10 Nepalis murdered, 1 missing
12 Britons murdered, 5 missing
19 Russians murdered, 2 abducted, 7 missing
21 Ukrainians murdered, 1 missing
31 Americans murdered, 13 missing
33 Thais murdered, 18 abducted
35 French murdered, 9 abducted![]()
IDF ook, die hebben een bijzonder groot oefenterrein, die weten heel goed waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die hebben zich natuurlijk ook al jaren voorbereid op asymmetrische oorlogsvoering. Gaat echt geen makkie worden voor Isral namelijk.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dus sowieso 30 en mogelijk tot 91 van de 240 gijzelaars hebben een buitenlands paspoort, met de wetenschap dat er nog 40 lichamen (delen van...) op zijn minst nog niet gedentificeerd zijn en dus ook nog een deel van de vermisten zal vormen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:16 schreef slashdotter3 het volgende:
3 Italians murdered
10 Germans murdered
35 French murdered, 9 abducted![]()
Wat een hoop Fransen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:16 schreef slashdotter3 het volgende:
3 Italians murdered
10 Germans murdered
35 French murdered, 9 abducted
En Russen en Oekraners die samen aan het feesten waren.![]()
Blinken, Mr. "Ik ben naar Isral gekomen als jood" heeft tegenwoordig een bijbaan als minister van propaganda in het israelische kabinet kennelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef capricia het volgende:
Wat een horror.![]()
[ twitter ]
Isral heeft niet alleen het recht, maar ook de plicht om haar burgers tegen deze beesten te beschermen.![]()
![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Abughraib achtige beelden van heldhaftige israelische soldaten die terreur zaaien in de west bankquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik wil niet kijken. Wat is dit?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Knap staaltje propaganda.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
https://x.com/ramabdu/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
Dit zijn de Hamasterroristen die gevangen zijn genomen in Gaza toen ze uit de tunnel kropen. Dus niet de Westbank.![]()
![]()
Dit moet er toch ene zijn van Tempo team.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Prima, heb je een bron?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:37 schreef Swango het volgende:
[..]
Knap staaltje propaganda.
Dit zijn de Hamasterroristen die gevangen zijn genomen in Gaza toen ze uit de tunnel kropen. Dus niet de Westbank.![]()
Wat een grapjas. Waar zou hij nou daadwerkelijk zitten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:37 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Dit moet er toch ene zijn van Tempo team.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Je ziet toch hopelijk zelf ook dat de "originele bron" Abdul de Jodenhater is met een hele feed vol leugens en onzin. Opgebaarde zit een beetje teveel op die radicale propaganda feeds te kijken.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
De multinationale settler colonial entiteit genaamd Isral.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:16 schreef slashdotter3 het volgende:
3 Italians murdered
10 Germans murdered
35 French murdered, 9 abductedIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Geen idee, maar de enige gast die mij toch nog een kleine lach op het gezicht kan toveren als ik hem weer eens voorbij zie komen. We zullen hem (hopelijk) de komende weken nog wel vaker zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een grapjas. Waar zou hij nou daadwerkelijk zitten?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja, dat zou je evengoed over moslims kunnen zeggen die ook vaak dubbele paspoorten hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
De multinationale settler colonial entiteit genaamd Isral.
Doe allebei maar niet.
Aan twee paspoorten heb je niets als je dood bent.![]()
Het is dat het zo'n tragische bende is maar dit is toch te lachwekkend voor woorden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:37 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Dit moet er toch ene zijn van Tempo team.
"Ja hoi ik ben Ali en ik heb een IQ kleiner dan 80 maarrrrrr ik ga een puike poging doen om de hele wereld te laten zien wat de Joden voor een monsters zijn"![]()
![]()
We weten dat het propaganda is en toch ben ik een beetje fan van hem, verheug mij al op de volgende foto of filmpje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dat het zo'n tragische bende is maar dit is toch te lachwekkend voor woorden.
"Ja hoi ik ben Ali en ik heb een IQ kleiner dan 80 maarrrrrr ik ga een puike poging doen om de hele wereld te laten zien wat de Joden voor een monsters zijn"
Edit: lol3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja, of is het toch satire?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
We weten dat het propaganda is en toch ben ik een beetje fan van hem, verheug mij al op de volgende foto of filmpje.
Heb het verder niet echt bekeken hoor.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Geen satire, gewoon iemand die constant propaganda maakt, heeft verschillende foto's en beelden op het internet in de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, of is het toch satire?
Heb het verder niet echt bekeken hoor.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja, temidden van alle tragedie wordt dit een running gag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen satire, gewoon iemand die constant propaganda maakt, heeft verschillende foto's en beelden op het internet in de slachtofferrol.
Hij doet niet onder voor:![]()
![]()
Heb jij je dienstplicht in turkije al vervuld of afgekocht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
De multinationale settler colonial entiteit genaamd Isral."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ah nice. Waar hebben jij en @capricia die info vandaan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:37 schreef Swango het volgende:
[..]
Knap staaltje propaganda.
Hij maakt zichzelf niet echt geloofwaardig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen satire, gewoon iemand die constant propaganda maakt, heeft verschillende foto's en beelden op het internet in de slachtofferrol.
[ twitter ]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het is een veelzijdig persoon, niet zo snel oordelen!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf niet echt geloofwaardig.![]()
Egypte opent morgen de grens voor 85 zwaargewonden, en eventueel andere gewonden. Die kunnen dan behandeld worden in Egyptische ziekenhuizen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Soort amateuristische islam versie van Jozef Goebbels maar dan met geinig islamhoofdje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[ twitter ]![]()
Interessant is eigenlijk hoe de selectie van wie mag gaan wordt gemaakt, cynisch gezegd...aan zwaar gewonden geen gebrek in Gaza.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Egypte opent morgen de grens voor 85 zwaargewonden, en eventueel andere gewonden. Die kunnen dan behandeld worden in Egyptische ziekenhuizen.![]()
In ieder geval niet van de twitterfeed van Abdul de Jodenhater, gast ik zou je bronnen eens beter nakijken, vol jodenhaat, leugens en onzin en reacties waar honden geen brood van lusten. Apart dat jij die in je feed hebt staan, zie al de hele week zo'n bronnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah nice. Waar hebben jij en @:capricia die info vandaan?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Vind 85 best weinig. Het staat op nu.NLquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Interessant is eigenlijk hoe de selectie van wie mag gaan wordt gemaakt, cynisch gezegd...aan zwaar gewonden geen gebrek in Gaza.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Na die kerel van net verwacht ik eigenlijk de gehele top van Hamas met rode lippenstift op het gezicht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Interessant is eigenlijk hoe de selectie van wie mag gaan wordt gemaakt, cynisch gezegd...aan zwaar gewonden geen gebrek in Gaza.![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah nice. Waar hebben jij en @:capricia die info vandaan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Israel was hem zo zat dat ze heel Gaza van het internet hebben gehaald.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[ twitter ]![]()
Hoop eigenlijk voor meer, en dat het Franse schip wat meer mensen kan helpen... 85 is natuurlijk een druppel van wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Egypte opent morgen de grens voor 85 zwaargewonden, en eventueel andere gewonden. Die kunnen dan behandeld worden in Egyptische ziekenhuizen.Lach met een schone bips![]()
Ik zat op Reddit en daar wordt het in meerdere subs gepost. Niemand met een verklaring dus het zou zomaar niks kunnen zijn alleen het gaat in de west bank wel helemaal mis en worden veel Palestijnen opgepakt dus het was niet zo vreemd. Ik heb op Twitter gezocht want dat is tig keer makkelijker posten ipv een gare link.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In ieder geval niet van de twitterfeed van Abdul de Jodenhater, gast ik zou je bronnen eens beter nakijken, vol jodenhaat, leugens en onzin en reacties waar honden geen brood van lusten. Apart dat jij die in je feed hebt staan, zie al de hele week zo'n bronnen.
Ik nam trouwens gewoon een voorbehoud, zoals je had kunnen lezen, plus postte ik al dat er genoeg partijen zoals Hamas zijn die ons voor de gek willen houden. Goed advies van jou hoor alleen zo jammer dat je er zelf niks mee doet.![]()
Terecht commentaar.
Hopelijk gaan er meer ogen open."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De Pakistaanse PM van Scotland die heeft voorgesteld om veel Palestijnen op te vangen en in dit filmpje klaagt dat alle machthebbers in Scotland 'White' zijn kan slecht tegen kritiek![]()
Lister beschrijft hoe een militaire operatie eruit ziet, wanneer je je houdt aan het oorlogsrecht. Je doet er namelijk alles aan om burgerslachtoffers te vermijden. Waar Isral mee bezig is heeft niks met het oorlogsrecht te maken.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik heb ook gezocht maar de beelden lijken me wel van de West Bank te komen van eerder vandaag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zat op Reddit en daar wordt het in meerdere subs gepost. Niemand met een verklaring dus het zou zomaar niks kunnen zijn alleen het gaat in de west bank wel helemaal mis en worden veel Palestijnen opgepakt dus het was niet zo vreemd. Ik heb op Twitter gezocht want dat is tig keer makkelijker posten ipv een gare link.
Ik nam trouwens gewoon een voorbehoud, zoals je had kunnen lezen, plus postte ik al dat er genoeg partijen zoals Hamas zijn die ons voor de gek willen houden. Goed advies van jou hoor alleen zo jammer dat je er zelf niks mee doet.
Vermoedelijk dan een arrestatie van een groep lui waarvan het IDF denkt dat ze terrorisme steunen, gezien de manier waarop ze gestript worden van kleding om geen wapens en explosieven te kunnen verbergen.
Beetje lastig de context te snappen als je alleen een stukje film ziet. Ziet er zeker niet heel gezellig uit. Maar al die lui hebben tenminste wel allemaal hun hoofd nog, moeten ze maar bedenken.And what rough beast, its hour come round at last,
Al gevonden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:40 schreef Swango het volgende:
[..]
Die is er wel, ik zal kijken of ik 'm nog kan vinden voor je.![]()
Die wilden er heel zeker van zijn dattie dood ging 😲quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:12 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
At the height of the D-#ISIS campaign, the US was tracking multiple senior #ISIS leaders, for days/weeks before pulling the trigger.
Often, #ISIS figures stayed by their children 24/7 to avoid being targeted. Only on the rare occasion when their guard slipped did we strike.
This is Jabaliya refugee camp in #Gaza today, after x6 #Israel airstrikes targeted one #Hamas commander.
Footage from the scene, showing dozens of casualties, is too grim to share online.![]()
Ja, weet je ook hoe dit berhaupt zo uit de hand is gelopen, of kom je gewoon weer links dumpen zonder ooit ergens op in te gaan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:12 schreef Slayage het volgende:
Lister beschrijft hoe een militaire operatie eruit ziet, wanneer je je houdt aan het oorlogsrecht. Je doet er namelijk alles aan om burgerslachtoffers te vermijden. Waar Isral mee bezig is heeft niks met het oorlogsrecht te maken.
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niemand die eruit gaat gaat nog terug kunnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk voor meer, en dat het Franse schip wat meer mensen kan helpen... 85 is natuurlijk een druppel van wat er aan de hand is.
Natuurlijk zijn ze meer dan voorzichtig hiermee.![]()
https://www.geenstijl.nl/tag/israel
Update 19:22 - Inmiddels is wel duidelijk wat dat 'incident' geweest zal zijn, want de IDF claimt een belangrijke slag te hebben geslagen: een commandocentrum van Hamas in Jabalia (juist) was het doelwit. Ibrahim Biari, commandant van de Hamas-troepen in Noord-Gaza, is hierbij (samen met circa 49 anderen) uit het leven gehaald. In het westen van Jabalia is een gebouw platgegooid (en er is later nog wat ingestort door instabiliteit door tunnels). Dit gebouw werd (volgens Isral dus) gebruikt voor trainingen en voorbereidingen van terroristische acties. Er zou ook een lanceerplatform in het gebied geweest zijn, alsook in- en uitgangen van tunnels. Er vonden hevige gevechten plaats, er werden luchtaanvallen ingezet en nu heeft Isral de controle over het gebied. Locatie is hier te vinden bij Google, vrij centraal in Noord-Gaza.
Update 19:43 - Hier een interview van Wolf Blitzer van CNN met een woordvoerder van de IDF. Er is inderdaad een luchtaanval geweest op het 'vluchtelingenkamp', waarvan de IDF dus zegt dat er tevens een commandocentrum van Hamas gevestigd was. Wolf probeert de woordvoerder uit de tent te lokken met de vraag of Isral wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen. De woordvoerder geeft geen sjoege en zegt dat een hoge pief van Hamas het doelwit was, en dat de burgers meerdere keren is opgeroepen naar het zuiden te vertrekken. Tekst: "Blitzer: You knew that there were innocent civilians in that refugee camp, right? IDF spox: This is the tragedy of war. We told them to move south. Blitzer: So you decided to drop the bomb anyway. IDF spox: We’re doing everything we can to minimize civilian deaths."
Update 19:51 - Ook hier het verhaal (en hier) dat de ellende pas begon n de inslag van de Isralische raket. Door het tunnelstelsel onder het gebied stortte alles in een soort sinkhole, en explodeerde bovendien een wapenopslag van Hamas, wat zorgde voor een hel![]()
Op GeenStijl staan wat Twitter linkjes dat de meeste doden en schade na de aanval kwamen door de ondergrondse munitieopslag. Ken je veel vluchtelingenkampen met een munitieopslag?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:12 schreef Slayage het volgende:
Lister beschrijft hoe een militaire operatie eruit ziet, wanneer je je houdt aan het oorlogsrecht. Je doet er namelijk alles aan om burgerslachtoffers te vermijden. Waar Isral mee bezig is heeft niks met het oorlogsrecht te maken.
[ twitter ]![]()
Deze is ook mooi, maar of ogen ooit zullen opengaan betwijfel ik, er is maar n waarheid in die culturen, maar het doet mij goed soms nog eens een enkeling te zien die zegt waar het op slaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:07 schreef capricia het volgende:
Terecht commentaar.
Hopelijk gaan er meer ogen open.
[ twitter ]
https://9gag.com/gag/adPArnj?ref=android3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik vind het wel mooi dat mensen denken dat een simpele raket zo veel doden kan veroorzaken. Tenzij ze bezig waren met een gigantische orgie gaat dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Update 19:22 - Inmiddels is wel duidelijk wat dat 'incident' geweest zal zijn, want de IDF claimt een belangrijke slag te hebben geslagen: een commandocentrum van Hamas in Jabalia (juist) was het doelwit. Ibrahim Biari, commandant van de Hamas-troepen in Noord-Gaza, is hierbij (samen met circa 49 anderen) uit het leven gehaald. In het westen van Jabalia is een gebouw platgegooid (en er is later nog wat ingestort door instabiliteit door tunnels). Dit gebouw werd (volgens Isral dus) gebruikt voor trainingen en voorbereidingen van terroristische acties. Er zou ook een lanceerplatform in het gebied geweest zijn, alsook in- en uitgangen van tunnels. Er vonden hevige gevechten plaats, er werden luchtaanvallen ingezet en nu heeft Isral de controle over het gebied. Locatie is hier te vinden bij Google, vrij centraal in Noord-Gaza.
Update 19:43 - Hier een interview van Wolf Blitzer van CNN met een woordvoerder van de IDF. Er is inderdaad een luchtaanval geweest op het 'vluchtelingenkamp', waarvan de IDF dus zegt dat er tevens een commandocentrum van Hamas gevestigd was. Wolf probeert de woordvoerder uit de tent te lokken met de vraag of Isral wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen. De woordvoerder geeft geen sjoege en zegt dat een hoge pief van Hamas het doelwit was, en dat de burgers meerdere keren is opgeroepen naar het zuiden te vertrekken. Tekst: "Blitzer: You knew that there were innocent civilians in that refugee camp, right? IDF spox: This is the tragedy of war. We told them to move south. Blitzer: So you decided to drop the bomb anyway. IDF spox: We’re doing everything we can to minimize civilian deaths."
Update 19:51 - Ook hier het verhaal (en hier) dat de ellende pas begon n de inslag van de Isralische raket. Door het tunnelstelsel onder het gebied stortte alles in een soort sinkhole, en explodeerde bovendien een wapenopslag van Hamas, wat zorgde voor een hel100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat komt omdat het principe van urgentie niet van toepassing was op de situatie voor de VS, voor Israel is dat wel degelijk van toepassing aangezien er regelmatig raketaanvallen zijn en er momenteel een grondoperatie bezig is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:12 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Als mensen als hij het voor het zeggen hadden in die regio dan was het daar een paradijs vergeleken met nu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, maar of ogen ooit zullen opengaan betwijfel ik, er is maar n waarheid in die culturen, maar het doet mij goed soms nog eens een enkeling te zien die zegt waar het op slaat.
https://9gag.com/gag/adPArnj?ref=androidAnd what rough beast, its hour come round at last,
Werden Amerikaanse bevolkingcentra toen ook dagelijks bestookt met raketten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:12 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Al dat gedonder in de wereld, en dan de toespraak van Trump terugkijken: waarin hij zegt dat hij mede NAVO landen niet wil helpen, als Rusland hun aanvalt. Dag artikel 5...![]()
Ik vraag me af waarom we er nog op reageren, die gozer heeft geen enkele interesse in een discussie. Het is een link dumpen en meteen weer vetrekken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waar of niet, de reacties eronder vind ik dan weer vrij polariserend..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, maar of ogen ooit zullen opengaan betwijfel ik, er is maar n waarheid in die culturen, maar het doet mij goed soms nog eens een enkeling te zien die zegt waar het op slaat.
https://9gag.com/gag/adPArnj?ref=androidLach met een schone bips![]()
Mr. FAFO moeten ze een baan aanbieden als acteur. Die gast kan echt wel wat.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Werd toch hoog tijd om niet zo op die yanks te leunen, Trump geeft ons het laatste zetje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef theunderdog het volgende:
Al dat gedonder in de wereld, en dan de toespraak van Trump terugkijken: waarin hij zegt dat hij mede NAVO landen niet wil helpen, als Rusland hun aanvalt. Dag artikel 5...And what rough beast, its hour come round at last,
Ik vind dat wij op Volkel bovenop de kernwapenbunker ook maar een ziekenhuis, kraamkliniek, ijssalon en speeltuin moeten bouwen, kunnen we in een eventuele toekomstige oorlog maar mooi de schuld geven aan de vijand en hem betichten van genocide.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Update 19:51 - Ook hier het verhaal (en hier) dat de ellende pas begon n de inslag van de Isralische raket. Door het tunnelstelsel onder het gebied stortte alles in een soort sinkhole, en explodeerde bovendien een wapenopslag van Hamas, wat zorgde voor een hel![]()
Daarom moeten dit soort mensen veel meer aandacht krijgen, samen met alle ex moslims, maar ja waarom krijgen die nou geen aandacht van bepaalde politieke partijen en de media, het is een raadsel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als mensen als hij het voor het zeggen hadden in die regio dan was het daar een paradijs vergeleken met nu.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Terwijl 9gag toch bekend staat om zijn nuance.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar of niet, de reacties eronder vind ik dan weer vrij polariserend..And what rough beast, its hour come round at last,
Ach 9gag, zitten ook veel racisten, die nooit serieus nemen, ik adviseer zelfs niet te lezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar of niet, de reacties eronder vind ik dan weer vrij polariserend..3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Waar gaan we heen met deze wereldquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terwijl 9gag toch bekend staat om zijn nuance.
Lach met een schone bips![]()
Ow nice.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Update 19:51 - Ook hier het verhaal (en hier) dat de ellende pas begon n de inslag van de Isralische raket. Door het tunnelstelsel onder het gebied stortte alles in een soort sinkhole, en explodeerde bovendien een wapenopslag van Hamas, wat zorgde voor een helVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Liefde is warmer dan haat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar gaan we heen met deze wereld![]()
Blijft waarquote:Ik kan gewoon iedereen een hug geven zonder te denken over een afkomst of geloof. Ik geef geen fuck daarover.
Zeker. Maar punt is wel: de verkiezingen in de VS zijn al snel. Als Trump aan zijn woord houdt en Rusland (of een ander groot land) denkt: ahaa, nu die Europese landen aanpakken, hebben wij niets te zeggen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werd toch hoog tijd om niet zo op die yanks te leunen, Trump geeft ons het laatste zetje.![]()
Ik denk ook dat Europa dit aan zichzelf te danken heeft. Trump heeft wel een punt als hij zegt dat Europa simpelweg niet voldoende aan defensie doet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werd toch hoog tijd om niet zo op die yanks te leunen, Trump geeft ons het laatste zetje.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Als je mij zomaar een hug geeft terwijl ik gewoon rustig boodschappen aan het doen ben, denk ik niet dat je veel positiviteit oid kan krijgen van mequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft waarIk kan gewoon iedereen een hug geven zonder te denken over een afkomst of geloof. Ik geef geen fuck daarover.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is terechte kritiek. Maar hij wil uit de NAVO. Dat is totaal debiel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Europa dit aan zichzelf te danken heeft. Trump heeft wel een punt als hij zegt dat Europa simpelweg niet voldoende aan defensie doet.![]()
Jij bent ook anders, en dat geeft niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mij zomaar een hug geeft terwijl ik gewoon rustig boodschappen aan het doen ben, denk ik niet dat je veel positiviteit oid kan krijgen van meLach met een schone bips![]()
Misschien is het hoog tijd dat we zelf de broek leren ophouden maar dan zal de broekriem heel wat strakker moeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is terechte kritiek. Maar hij wil uit de NAVO. Dat is totaal debiel.![]()
Phew.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent ook anders, en dat geeft niet.
Van vrouwelijke personen zou ik het dan wel kunnen waarderen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo. Er komt heel wat naar beneden op de stream van Steve.
Explosies. Flares. Oranje oplichtende gebieden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Tja, kiezen tussen de lamme en de blinde. Machtigste ambt ter wereld en je moet kiezen tussen twee hoogbejaarden. Blijft ongelofelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas. kans groot dat die herkozen gaat worden.![]()
Je zult daar zitten als kindje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:38 schreef capricia het volgende:
Explosies. Flares. Oranje oplichtende gebieden.![]()
Alleen de geblurde versie vanwege naaktbeelden ( zoals een micropenis )quote:
https://twitter.com/Intelligencefnt/status/1719285718420263128![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Politieke tegenstanders doodwensen, maar jij bent een goed persoon hoor, echt waar!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Donald
Laten we hopen dat die nog onder een bus terecht komt voordat de verkiezingen zijn. Better safe than sorryA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kies dan voor de gene die het beste naar zijn adviseurs luistert. En dan niet die jan6 adviseurs.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, kiezen tussen de lamme en de blinde. Machtigste ambt ter wereld en je moet kiezen tussen twee hoogbejaarden. Blijft ongelofelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Neem het vooral niet te serieus. Ik hoop gewoon niet dat die idioot herkozen wordt. Dat zou toch wel het complete morele faillissement van de VS betekenen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Politieke tegenstanders doodwensen, maar jij bent een goed persoon hoor, echt waar!![]()
No worriesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Phew.
Van vrouwelijke personen zou ik het dan wel kunnen waarderen
Idd. Horizon in Gaza (?) lijkt goeddeels in brand te staan. Ook van tijd tot tijd projectielen die in clusters worden afgevuurd / gegooid maar niet ontploffen op de grond ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:38 schreef capricia het volgende:
Explosies. Flares. Oranje oplichtende gebieden.![]()
Een defensieve alliantie werkt enkel als alle leden de defensie op orde houden. Indien dit niet gebeurt heeft het lid dat dat wel doet weinig aan de andere leden, terwijl het risico op oorlog door de zwakke defensie toeneemt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is terechte kritiek. Maar hij wil uit de NAVO. Dat is totaal debiel.
Het is dan beter de alliantie op te zeggen opdat de onopachtzame landen wat aan defensie gaan doen, dan kan een nieuwe alliantie indertijd gevormd worden.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Vivek Ramaswamy?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, kiezen tussen de lamme en de blinde. Machtigste ambt ter wereld en je moet kiezen tussen twee hoogbejaarden. Blijft ongelofelijk.![]()
Ik hoef niet te kiezen hequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Kies dan voor de gene die het beste naar zijn adviseurs luistert. En dan niet die jan6 adviseurs.
Maar ja, de keuze van mij zou zijn: laat Sleepy Joe nog maar tot z'n dood of opname in de dementiekliniek aankloten.![]()
Nee ok, fair enough. Maar het is wel opvallend hoe makkelijk je mensen dood mag wensen tegenwoordig als het maar een beetje salonfahig is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Neem het vooral niet te serieus. Ik hoop gewoon niet dat die idioot herkozen wordt. Dat zou toch wel het complete morele faillissement van de VS betekenen.
Trump is gewoon een politicus in een ander land, geen mythisch figuur ofzo.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het was ook in zijn algemeen bedoeld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kiezen he
Maar ja, de keuze van mij zou zijn: laat Sleepy Joe nog maar tot z'n dood of opname in de dementiekliniek aankloten.![]()
Maar echt veel keuze geeft een districtenstelsel doorgaans niet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
omdat Europa niet genoeg aan defensie doet, dat is rap aan het veranderen en tegen de tijd dat hij het evt weer mag proberen is dat punt grotendeels van tafel gok ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is terechte kritiek. Maar hij wil uit de NAVO. Dat is totaal debiel.
daarnaast krijg ik er een blaffende honden bijten niet idee van, binnenlands zal het ongetwijfeld vreselijk zijn geweest maar zijn buitenlandbeleid was niet heel erg bijzonder volgens mij ... eerder voorzichtig
en anders staptie toch uit de NAVO?
lekker belangrijk verder, het is niet alsof ze het zich kunnen veroorloven om helemaal zonder de rest verder te gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is het al een gegeven dat het tussen die twee gaat worden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, kiezen tussen de lamme en de blinde. Machtigste ambt ter wereld en je moet kiezen tussen twee hoogbejaarden. Blijft ongelofelijk.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Obama was ook niet zo'n feestje wat betreft buitenlandbeleid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat Europa niet genoeg aan defensie doet, dat is rap aan het veranderen en tegen de tijd dat hij het evt weer mag proberen is dat punt grotendeels van tafel gok ik
daarnaast krijg ik er een blaffende honden bijten niet idee van, binnenlands zal het ongetwijfeld vreselijk zijn geweest maar zijn buitenlandbeleid was niet heel erg bijzonder volgens mij ... eerder voorzichtigAnd what rough beast, its hour come round at last,
Het is heel simpel in een democratie:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Neem het vooral niet te serieus. Ik hoop gewoon niet dat die idioot herkozen wordt. Dat zou toch wel het complete morele faillissement van de VS betekenen.
“Als er een idioot aan de macht is, komt dat omdat degenen die hem hebben gekozen goed vertegenwoordigd zijn”Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Nee, de kans dat n van de twee al voor de verkiezingen sterft is reeelquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is het al een gegeven dat het tussen die twee gaat worden?![]()
Die moest ook het werk van Bush afmaken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Obama was ook niet zo'n feestje wat betreft buitenlandbeleid.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
neequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Obama was ook niet zo'n feestje wat betreft buitenlandbeleid.
en die zat ook steeds over de budgetten te zeuren ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is het al decennia huilen met de pet opquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die moest ook het werk van Bush afmaken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Haha klopt ja.. al kon het ook de spreekwoordelijke bus zijn met al die rechtzaken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, fair enough. Maar het is wel opvallend hoe makkelijk je mensen dood mag wensen tegenwoordig als het maar een beetje salonfahig is.
Trump is gewoon een politicus in een ander land, geen mythisch figuur ofzo.![]()
Trump probeerde Zelensky erbij te naaien voor zijn eigen gewin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat Europa niet genoeg aan defensie doet, dat is rap aan het veranderen en tegen de tijd dat hij het evt weer mag proberen is dat punt grotendeels van tafel gok ik
daarnaast krijg ik er een blaffende honden bijten niet idee van, binnenlands zal het ongetwijfeld vreselijk zijn geweest maar zijn buitenlandbeleid was niet heel erg bijzonder volgens mij ... eerder voorzichtig
lekker belangrijk verder, het is niet alsof ze het zich kunnen veroorloven om helemaal zonder de rest verder te gaan
Het is gespuis wat we niet kunnen gebruiken.![]()
gespuis dat Zelensky niet kan gebruiken
das zeker waarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt, alleen 'vertegenwoordigt' de president van de VS ook deels het Westen. Of we dat nu willen of niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is heel simpel in een democratie:
“Als er een idioot aan de macht is, komt dat omdat degenen die hem hebben gekozen goed vertegenwoordigd zijn”
En dan heb ik liever geen Trumpiaans geroeptoeter![]()
![]()
dan moet de rest van het westen maar een grotere broek aantrekkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, alleen 'vertegenwoordigt' de president van de VS ook deels het Westen. Of we dat nu willen of niet.
En dan heb ik liever geen Trumpiaans geroeptoeterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat mag dan ook gewoonquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha klopt ja.. al kon het ook de spreekwoordelijke bus zijn met al die rechtzaken..
Maar dingen als "hij wil uit de nato" is gewoon bull, hij gaf aan dat vrijwel geen nato-lid aan de afspraken voldoet, een bepaald percentage investeren in defensie, zoals afgesproken.
En dan zegt een type als Trump dat gewoon op zijn local yokels, maar hij wil gewoon dat iedereen zijn steentje bijdraagt en dat niet de VS overal voor op moet draaien als er gemat moet worden, zoals wel altijd het geval was.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nja, tenzij er eentje omkiepert of er een schandaal/zware veroordeling volgt, mag je daar wel vanuit gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is het al een gegeven dat het tussen die twee gaat worden?
Of Biden is te dement geworden en vergeet dat ie zich kandidaat heeft gesteld.![]()
dat is niet afgesprokenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar dingen als "hij wil uit de nato" is gewoon bull, hij gaf aan dat vrijwel geen nato-lid aan de afspraken voldoet, een bepaald percentage investeren in defensie, zoals afgesproken.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het grootste probleem met Trump was dat hij waarheden verdraaide en daardoor mensen en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzette, vandaar de extreme polarisatie in de VS momenteel, eigenlijk zijn het al twee landen de facto, daar hoeft alleen nog maar een "kleine" binnenlandse oorlog voor uit te breken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, alleen 'vertegenwoordigt' de president van de VS ook deels het Westen. Of we dat nu willen of niet.
En dan heb ik liever geen Trumpiaans geroeptoeter![]()
Dat was dan ook een volkomen terecht punt. Al was het wel lekker om militair gezien al die jaren op de Amerikaanse pof te levenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag dan ook gewoon.
Maar dingen als "hij wil uit de nato" is gewoon bull, hij gaf aan dat vrijwel geen nato-lid aan de afspraken voldoet, een bepaald percentage investeren in defensie, zoals afgesproken.
En dan zegt een type als Trump dat gewoon op zijn local yokels, maar hij wil gewoon dat iedereen zijn steentje bijdraagt en dat niet de VS overal voor op moet draaien als er gemat moet worden, zoals wel altijd het geval was.![]()
![]()
1: Haha, hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
lekker belangrijk verder, het is niet alsof ze het zich kunnen veroorloven om helemaal zonder de rest verder te gaan
2: Ja, laten we daar vooral vanuit gaan en lekker in slaap blijven.
3: Wij zijn volledig afhankelijk van de VS. Vrijwel alle defensie van Europese landen is naar de .....![]()
Niet als in 'we gaan het doen' wel als in 'het streven is'.quote:
Al in 2014 hebben landen afgesproken te proberen om binnen 10 jaar naar de 2 procent te gaan. De 10 jaar zijn nog niet (helemaal) voorbij en dat de meeste landen tergend sloom gaan valt niet te ontkennen net zo min als dat de meeste landen er ten opzichte van 2014 wel degelijk meer aan zijn gaan spenderen, alleen nog steeds niet op de 2% staan.
Trump was niet de eerste die een punt maakte van die scheve verhoudingen. Hij maakt de verstandhoudingen er met zijn botte bijlen retoriek niet beter op, werkt misschien in die domme tv-programma'tjes die hij gedaan heeft. Het wereldtoneel werkt heel anders.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Zeker weten? Volgens mij moest elk lidstaat minstens 2% besteden aan defensie, maar ok.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat is een keuze van vele landen; men laat zich graag door de VS vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En dan heb ik liever geen Trumpiaans geroeptoeterCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Wie is precies de doelgroep voor deze crappy propaganda filmpje?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
1. ik zie overal de budgetten stijgen, behalve in Belgiequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Haha, hoe kom je daar nu bij?
2: Ja, laten we daar vooral vanuit gaan en lekker in slaap blijven.
3: Wij zijn volledig afhankelijk van de VS. Vrijwel alle defensie van Europese landen is naar de .....
2. ok
3. dat valt ook wel weer mee, we zijn voor het projecteren van macht (het afdwingen van bepaalde zaken) afhankelijk van de VS maar dat is wat anders
dat is kwalijk maar die zaken zijn voor de VS net zo goed belangrijk dus die zullen dat sowieso blijven doen of ze nu in de NAVO zitten of nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Trump had ook wel een klein puntje door de Duitsers te waarschuwen dat ze niet teveel aan de Russische borst moesten gaan hangen voor wat betreft hun energievraag![]()
![]()
Check deze filmpje swa!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:57 schreef Slayage het volgende:
Wie is precies de doelgroep voor deze crappy propaganda filmpje?![]()
[ twitter ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
100%quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij moest elk lidstaat minstens 2% besteden aan defensie, maar ok.
de 2% is een richtlijn, wat is afgesproken (obama meen ik) is dat we ons best gaan doen dat te halen rond 2023 of 2024 ofzo weet ik niet meer zeker
als ons best dan 1,2% is dan is dat wat het is
er is geen harde afspraak dat iedereen 2% van het bnp moet uitgeven (nog steeds niet)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jijquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:57 schreef Slayage het volgende:
Wie is precies de doelgroep voor deze crappy propaganda filmpje?![]()
[ twitter ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is ook niet echt zijn puntquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Trump had ook wel een klein puntje door de Duitsers te waarschuwen dat ze niet teveel aan de Russische borst moesten gaan hangen voor wat betreft hun energievraagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
1: Tot het weer op zo'n niveau is dat wij een aanval van een grootmacht redelijk aan kunnen (zonder de VS), duurt jaren en jaren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
1. ik zie overal de budgetten stijgen, behalve in Belgie
2. ok
3. dat valt ook wel weer mee, we zijn voor het projecteren van macht (het afdwingen van bepaalde zaken) afhankelijk van de VS maar dat is wat anders
dat is kwalijk maar die zaken zijn voor de VS net zo goed belangrijk dus die zullen dat sowieso blijven doen of ze nu in de NAVO zitten of niet
2: Nee, dat is niet ok.
3: Maar dan doen ze het niet meer vanuit NAVO-perspectief. Het kan er allemaal geheel anders uit zien.
En het gaat niet enkel om het projecteren van macht. Ook gewoon letterlijk oorlog. Europese landen kunnen geen oorlog meer voeren en/of zichzelf beschermen tegen invallen van andere landen.![]()
OK, mijn fout dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
100%
de 2% is een richtlijn, wat is afgesproken (obama meen ik) is dat we ons best gaan doen dat te halen rond 2023 of 2024 ofzo weet ik niet meer zeker
als ons best dan 1,2% is dan is dat wat het is
er is geen harde afspraak dat iedereen 2% van het bnp moet uitgeven (nog steeds niet)
Blijft wel dat Trump een punt had dus als hij klaagt over dat niemand echt zijn best doet om bij te dragen.
En ik zal idd wel gek zijn als ik dat soort duidelijke taal wel eens verfrissend vond van een politicus ipv alleen maar wollige taal, om de zaak heen breien en uiteindelijk niets zeggen.
Trump was wel bot vaak, maar zeker niet onduidelijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Denk dat de Amerikanen meer aan ons kunnen verdienen mocht hier oorlog uitbreken. En zij niet in de NAVO zitten.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
1. eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Tot het weer op zo'n niveau is dat wij een aanval van een grootmacht redelijk aan kunnen (zonder de VS), duurt jaren en jaren.
2: Nee, dat is niet ok.
3: Maar dan doen ze het niet meer vanuit NAVO-perspectief. Het kan er allemaal geheel anders uit zien.
En het gaat niet enkel om het projecteren van macht. Ook gewoon letterlijk oorlog. Europese landen kunnen geen oorlog meer voeren en/of zichzelf beschermen tegen invallen van andere landen.
2. wel
3. gebeurt nu ook al zeldenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kortom: we fucked.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
1. eens
2. wel
3. gebeurt nu ook al zelden![]()
Ik kijk deze livestream niet meer na 23:00 ik merk namelijk dat ik nachtmerries krijg van de Gazastrook.quote:
Ik zit nu op secondlife virtueel te dansen bij een Halloween party, soms moet je ook je geest vermaken met positieve dingen. Morgen reageer ik weer.![]()
![]()
ik vond het vooral wel grappigquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, mijn fout dan.
Blijft wel dat Trump een punt had dus als hij klaagt over dat niemand echt zijn best doet om bij te dragen.
En ik zal idd wel gek zijn als ik dat soort duidelijke taal wel eens verfrissend vond van een politicus ipv alleen maar wollige taal, om de zaak heen breien en uiteindelijk niets zeggen.
Trump was wel bot vaak, maar zeker niet onduidelijk.
niet super realistisch enzo verder maar grappigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit is wel een punt van orde met kern van waarheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat de Amerikanen meer aan ons kunnen verdienen mocht hier oorlog uitbreken. En zij niet in de NAVO zitten.Lach met een schone bips![]()
nicequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kijk die livestreams niet omdat er weinig te zien valt, dan kan je beter een samenvatting ervan de volgende dag bekijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:03 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik kijk deze livestream niet meer na 23:00 ik merk namelijk dat ik nachtmerries krijg van de Gazastrook.
Ik zit nu op secondlife virtueel te dansen bij een Halloween party, soms moet je ook je geest vermaken met positieve dingen. Morgen reageer ik weer.![]()
Mwah, niet minder realistisch dan "echte" politici,alleen wat volkser gebracht, en met humor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vond het vooral wel grappig
niet super realistisch enzo verder maar grappig
Ik ga niet beweren dat Trump een geweldige president was of weer zou zijn, maar sommigen doen echt alsof hij tig miljardmiljoen keer erger is dan andere politici, en dat is gewoon oostindisch blind zijn.
Get woke, go broke!![]()
stuk minder realistischquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet minder realistisch dan "echte" politici,alleen wat volkser gebracht, en met humor.
Ik ga niet beweren dat Trump een geweldige president was of weer zou zijn, maar sommigen doen echt alsof hij tig miljardmiljoen keer erger is dan andere politici, en dat is gewoon oostindisch blind zijn.
maar wel grappig ... op twitterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Agree to disagree.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
stuk minder realistisch
maar wel grappig ... op twitter
True en zoals veel amerikanen zeggen, I miss the time of mean tweets and affordable gas and groceries.
Get woke, go broke!![]()
we gaan een muur bouwen langs mexico en de mexicanen gaan betalen!!
good showOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Esmael Ghaani (of hoe je z'n naam ook schrijft) heeft een meeting met de militaire leiders van Hezbollah.
Kwestie van tijd tot dat front opent.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Trump is als de boer die zit te schijten op zijn gouden plee terwijl een prostituee bovenop hem zit, dat kun je grappig vinden, er zijn ook mensen die naar Frans Bauer luisteren en er daadwerkelijk van genieten.![]()
Allemaal gelul voor de bhne.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:10 schreef Discombobulate het volgende:
Esmael Ghaani (of hoe je z'n naam ook schrijft) heeft een meeting met de militaire leiders van Hezbollah.
Kwestie van tijd tot dat front opent.
Het kan uit de hand lopen, zeker, maar dit soort publieke ontmoetingen zijn voor de eigen achterban.![]()
Ik vond het wel een leuk staaltje blufpoker. Uiteindelijk ging ook Sleepy Joe verder met de muur, maar gewoon betaald uit de zakken van Amerikanenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:09 schreef sp3c het volgende:
we gaan een muur bouwen langs mexico en de mexicanen gaan betalen!!
good show.
Ik zie Trump eerder als een (F)A op FOK!, die hebben toch ook vaak een grote, grove bek (terug)? Een politicus die eens de taal van de avarage Joe gebruikt, ik vond het wel wat hebben.
Maar snap ook wel dat mensen het niet trekken hoor, ieder zijn ding.
Get woke, go broke!![]()
#MohammedaanseHaatIdeologieIslamIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
ik trek het wel maar ik hecht er niet zo heel veel waarde aan, net als met dat uit de NAVO stappenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk staaltje blufpoker. Uiteindelijk ging ook Sleepy Joe verder met de muur, maar gewoon betaald uit de zakken van Amerikanen.
Ik zie Trump eerder als een FA op FOK!, die hebben toch ook vaak een grote, grove bek (terug)? Een politicus die eens de taal van de avarage Joe gebruikt, ik vond het wel wat hebben.
Maar snap ook wel dat mensen het niet trekken hoor, ieder zijn ding.
klinkt leuk maar meh ... totaal niet realistischOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp heel goed dat mensen van de muziek van Frans Bauer genieten. De muziek die ik draai zullen anderen ook een verschrikking vinden. Bovendien is het ook nog eens een prima kerel volgens mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Trump is als de boer die zit te schijten op zijn gouden plee terwijl een prostituee bovenop hem zit, dat kun je grappig vinden, er zijn ook mensen die naar Frans Bauer luisteren en er daadwerkelijk van genieten.![]()
Nee, maar hij wil dat ook helemaal niet denk ik. het is gewoon een, wat sommigen kinderachtig zouden noemen, vorm van onderhandelen. Als jullie niet dokken kap ik er ook mee ok?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik trek het wel maar ik hecht er niet zo heel veel waarde aan, net als met dat uit de NAVO stappen
klinkt leuk maar meh ... totaal niet realistisch
Onconventioneel, maar daarom vond ik het wel vermakelijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar waarom acht je dat niet realistisch dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik trek het wel maar ik hecht er niet zo heel veel waarde aan, net als met dat uit de NAVO stappen
klinkt leuk maar meh ... totaal niet realistisch![]()
Iemand die naar Frans Bauer/Duits luistert hier? Ben op oorlogspad....quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat mensen van de muziek van Frans Bauer genieten. De muziek die ik draai zullen anderen ook een verschrikking vinden. Bovendien is het ook nog eens een prima kerel volgens mij.Lach met een schone bips![]()
https://www.newyorker.com(...)se-fast-food-banquetquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat mensen van de muziek van Frans Bauer genieten. De muziek die ik draai zullen anderen ook een verschrikking vinden. Bovendien is het ook nog eens een prima kerel volgens mij.![]()
de Amerikanen hebben Europa gewoon nodig als lanceerplatform voor al hun snode plannetjes en als buffer voor de reactiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waarom acht je dat niet realistisch dan?
en dat ze er zoveel legerspulletjes verkopen helpt ze ook bij de NAVO blijven, zeker nu de budgetten weer stijgenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In de ochtend hadden we het nog over de verschrikkelijke oorlogsmisdaden van Isral en op een geven moment zou je wel zeggen dat het wel genoeg is geweest. Nou nee hoor. Lekker een nieuwe oorlogsmisdaad begaan door een bom te gooien op een vluchtelingenkamp. Wie staat erachter? Precies.. die landen ja.![]()
Maar dit is rationeel. Trump is irrationeel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Amerikanen hebben Europa gewoon nodig als lanceerplatform voor al hun snode plannetjes en als buffer voor de reacties
en dat ze er zoveel legerspulletjes verkopen helpt ze ook bij de NAVO blijven, zeker nu de budgetten weer stijgen
Het is niet de vraag: wat is het beste wat Amerika zou doen, maar wat Trump gaat doen.![]()
Bom gooien op een militair doelwit bij een vluchtelingenkamp, wat een tunnelstelsel met veel munitie bleek te zijn dat op z'n beurt een hele ramp veroorzaakte in dat vluchtelingenkamp.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:22 schreef Werkperd het volgende:
In de ochtend hadden we het nog over de verschrikkelijke oorlogsmisdaden van Isral en op een geven moment zou je wel zeggen dat het wel genoeg is geweest. Nou nee hoor. Lekker een nieuwe oorlogsmisdaad begaan door een bom te gooien op een vluchtelingenkamp. Wie staat erachter? Precies.. die landen ja.
Maar ja, Isral heeft het gedaan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik denk dat Trump aan het eind van de dag gewoon doet wat het beste is voor Amerikaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dit is rationeel. Trump is irrationeel.
Het is niet de vraag: wat is het beste wat Amerika zou doen, maar wat Trump gaat doen.
deed hij de vorige keer ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar zou idd wel lullig zijn voor ZelenskyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Trump was aan het slijmen met Putin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat Trump aan het eind van de dag gewoon doet wat het beste is voor Amerika
deed hij de vorige keer ook![]()
Soms zijn we het eens, het is zeldzaamquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat Trump aan het eind van de dag gewoon doet wat het beste is voor Amerika
deed hij de vorige keer ook.
Get woke, go broke!![]()
Jammer dat ze burgers slachtoffer worden van 2 kampen; Hamas die terroristen tunnelsystemen bouwt onder een vluchtelingenkamp en alle voorzieningen heeft gejat van burgers zoals voedsel en brandstof en Isral die zoveel burgerslachtoffers voor lief neemt om de hamasstrijders te pakken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:22 schreef Werkperd het volgende:
In de ochtend hadden we het nog over de verschrikkelijke oorlogsmisdaden van Isral en op een geven moment zou je wel zeggen dat het wel genoeg is geweest. Nou nee hoor. Lekker een nieuwe oorlogsmisdaad begaan door een bom te gooien op een vluchtelingenkamp. Wie staat erachter? Precies.. die landen ja.![]()
valt wel mee denk, ik maak alleen niet zo'n kabaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms zijn we het eens, het is zeldzaam.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
We hebben de Polen en de Finnen nog om ons te beschermen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:25 schreef sp3c het volgende:
maar zou idd wel lullig zijn voor Zelensky![]()
En daarom viel ie Oekraine niet binnen, bad Trump, Orange man BAD!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump was aan het slijmen met Putin.
Trump is de enige president in de moderne tijd die geen oorlog is begonnen, zie hierboven.
Get woke, go broke!![]()
Als de Polen Duitsland niet zodanig beu zijn dat ze er Groot-Polen van willen maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben de Polen en de Finnen nog om ons te beschermen.And what rough beast, its hour come round at last,
2025, het jaar dat Rusland, Iran en China eens even met harde hand orde op zaken komen stellen in Europa.![]()
trump zal alles doen om net als poetin om voor eeuwig koning van de USA te wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
deed hij de vorige keer ookEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Obama ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat laatste is nou juist precies een slechte zaak...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom viel ie Oekraine niet binnen, bad Trump, Orange man BAD!
Trump is de enige president in de moderne tijd die geen oorlog is begonnen, zie hierboven.
![]()
Lviv willen ze wel dolgraag terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de Polen Duitsland niet zodanig beu zijn dat ze er Groot-Polen van willen maken.![]()
Ik denk niet dat Isral deze heeft zien aankomen. Niet dat ze er anders wel een zak om geven, maar dit was een iets grotere boem dan gepland.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat ze burgers slachtoffer worden van 2 kampen; Hamas die terroristen tunnelsystemen bouwt onder een vluchtelingenkamp en alle voorzieningen heeft gejat van burgers zoals voedsel en brandstof en Isral die zoveel burgerslachtoffers voor lief neemt om de hamasstrijders te pakken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
U.S. military forces have been at war for all eight years of Obama's tenure, the first two-term president with that distinction. He launched airstrikes or military raids in at least seven countries: Afghanistan, Iraq, Syria, Libya, Yemen, Somalia and Pakistan.quote:
Vrijwel Ghandi zelve die man.
Get woke, go broke!![]()
Nou ja, dat doen ze niet maar na twee weken zijn de burgers dus nog steeds in noord Gaza waar ze niet meer zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat ze burgers slachtoffer worden van 2 kampen; Hamas die terroristen tunnelsystemen bouwt onder een vluchtelingenkamp en alle voorzieningen heeft gejat van burgers zoals voedsel en brandstof en Isral die zoveel burgerslachtoffers voor lief neemt om de hamasstrijders te pakken.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Welke oorlog is Biden begonnen? En hoe zat dat ook alweer bij Obama?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom viel ie Oekraine niet binnen, bad Trump, Orange man BAD!
![]()
Isral heeft dat gedaan ja. Isral heeft een bom op een vluchtelingenkamp gegooid, net zoals zij tonnen aan bommen op kleine kinderen hebben gegooid. Israel is een oorlogsmisdadiger. Overschrijdt alle regels van oorlogsrecht en moord doelbewust een volk uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bom gooien op een militair doelwit bij een vluchtelingenkamp, wat een tunnelstelsel met veel munitie bleek te zijn dat op z'n beurt een hele ramp veroorzaakte in dat vluchtelingenkamp.
Maar ja, Isral heeft het gedaan.
Zoals al vaker aangekaart moet het een verstandelijk en vooral een morele beperking zijn, mocht je voor de oorlogsmisdaden van Isral een dekmantel willen zoeken zoals ''zelfverdediging''.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
U.S. military forces have been at war for all eight years of Obama's tenure, the first two-term president with that distinction. He launched airstrikes or military raids in at least seven countries: Afghanistan, Iraq, Syria, Libya, Yemen, Somalia and Pakistan.
Vrijwel Ghandi zelve die man.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je had hier nooit naar gekraaid als het bij een handjevol doden was gebleven die gevallen waren als er geen wapenopslag onder dat kamp was. Dus wie is nou daadwerkelijk de schuldige?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral heeft dat gedaan ja. Isral heeft een bom op een vluchtelingenkamp gegooid, net zoals zij tonnen aan bommen op kleine kinderen hebben gegooid. Israel is een oorlogsmisdadiger. Overschrijdt alle regels van oorlogsrecht en moord doelbewust een volk uit.
Zoals al vaker aangekaart moet het een verstandelijk en vooral een morele beperking zijn, mocht je voor de oorlogsmisdaden van Isral een dekmantel willen zoeken zoals ''zelfverdediging''.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het heeft geen zin om te discussiren waarbij klaarblijkelijk een kant al dagen lang systematisch burgers vermoord en de cijfers onderhand al naar de 10000 is opgelopen. We praten niet meer over incidentele situaties maar puur over een genocide.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat ze burgers slachtoffer worden van 2 kampen; Hamas die terroristen tunnelsystemen bouwt onder een vluchtelingenkamp en alle voorzieningen heeft gejat van burgers zoals voedsel en brandstof en Isral die zoveel burgerslachtoffers voor lief neemt om de hamasstrijders te pakken.![]()
Het is een oorlogsmisdaad en ook nog eens vrij laf om je achter een kinderwagen te verschuilen, Atatrk zou zich kapot schamen voor je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral heeft dat gedaan ja. Isral heeft een bom op een vluchtelingenkamp gegooid, net zoals zij tonnen aan bommen op kleine kinderen hebben gegooid. Israel is een oorlogsmisdadiger. Overschrijdt alle regels van oorlogsrecht en moord doelbewust een volk uit.
Zoals al vaker aangekaart moet het een verstandelijk en vooral een morele beperking zijn, mocht je voor de oorlogsmisdaden van Isral een dekmantel willen zoeken zoals ''zelfverdediging''.![]()
Die heeft het al te druk met zich kapot schamen om wat er van zijn land geworden isquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een oorlogsmisdaad en ook nog eens vrij laf om je achter een kinderwagen te verschuilen, Atatrk zou zich kapot schamen voor je.
Erdogan: Thessaloniki was taken away from us100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2~3 weken lang flyeren dat ze naar Gaza Zuid moeten gaan, die lui zijn gewaarschuwd en hebben het genegeerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou ja, dat doen ze niet maar na twee weken zijn de burgers dus nog steeds in noord Gaza waar ze niet meer zouden moeten zijn.![]()
Laat hem eerst maar eens beginnen met de Turken in China te beschermen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft het al te druk met zich kapot schamen om wat er van zijn land geworden is
Erdogan: Thessaloniki was taken away from us![]()
WooooooooOOW!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Celtic heeft de rest van de wedstrijden wat minder Hamas aanhangers op de tribune zitten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Wat een lulkoek, in het zuiden wordt ook gewoon gebombardeerd; inclusief de "veilige" routes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
2~3 weken lang flyeren dat ze naar Gaza Zuid moeten gaan, die lui zijn gewaarschuwd en hebben het genegeerd.![]()
OK, ik had moeten zeggen, geen nieuw conflict gestart, echt in staat van oorlog is wat anders.quote:
Het is een kwestie van definitie: https://www.reuters.com/a(...)new-wa-idUSKBN2A22SN.
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: