Ik moete de Spaanse en de Nederlandse dames kijkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag moet ik onze meiden
teg portugal kijken, laatste week
heb ik vergeten
Beter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:53 schreef mario390 het volgende:
ze hebben maar guinessboek niet
kontaktiert
Ik vraag in zo'n geval: "Knipt u thuis ook kaartjes?"quote:
Al een tijdje geleden zeker dat je in een trein hebt gezeten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vraag in zo'n geval: "Knipt u thuis ook kaartjes?"
Vroeger wel, maar vanuit Noordwijk is dat geen doen. Meestal ben ik met de auto al eerder op de plaats van bestemming dan bij het dichtstbijzijnde NS-station.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden zeker dat je in een trein hebt gezeten?
Die kan dan nog wel blijven hangen .... want Kerst is het pas over een aantal weekjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstboompje dat ik gisteren gemaakt heb bij Crea in dagbesteding (ander atelier ging niet door)
Ze is ze is van mij...quote:
Het kan me niet schelen zolang ze maar met me vrijtquote:
quote:
quote:
@Superbadeendjequote:
Ik verdiep me nooit zo in de mannelijke anatomie en wat dies meer zij, maar als ik zie hoeveel zeikerds er rondlopen, lijkt mij dit nog niet eens een ongebruikelijke manoeuvre.quote:
@greysbonesquote:
Hey ja apartquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones
Ik zie hier de melding "not found" maar als ik op de link klik zie ik wel het superleuke filmpje.
Stoofvlees, aardappelpuree en stoofpeertjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
Couscous met falafel, en een grapefruit
Hij deed het net ook nog,quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey ja apartDacht dat hij het net wel deed. Maar hij is in ieder geval nog klikbaar ja
Zalmbuikjes op geroosterd brood en een glaasje wit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
Couscous met falafel, en een grapefruit
Ik ben de spagaat aan het oefenen.quote:
Ook dat nogquote:
Ja, ik moest even naar de schuur .. is echt maar 2 meter vanaf de keukendeur ...quote:
Zit er geen raam in de keukendeur? Dan zie je toch dat het hagelt ..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik moest even naar de schuur .. is echt maar 2 meter vanaf de keukendeur ...
Karma is a bitchvolle laag op de schedel
Lol, dit is wel de normale snelheid hier hoorquote:
Hoi.quote:
Jawel, maar ik moest iets pakken. Met dat ik naar buiten stapte ging het los. En ik moest terug.. het was gewoon heel veel in korte tijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er geen raam in de keukendeur? Dan zie je toch dat het hagelt ..
Moet niet gekker worden hoorquote:
Dus jullie hadden pizza? Ja zonde om die nieuwe keuken te gebruikenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moest iets pakken. Met dat ik naar buiten stapte ging het los. En ik moest terug.. het was gewoon heel veel in korte tijd![]()
Verder geen drama, pizzabezorgers e.d. hadden het een stuk slechter
Smerigste van de dagquote:
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jullie hadden pizza? Ja zonde om die nieuwe keuken te gebruiken
Ik sla even overquote:
OK.. het was ook meer als grappig bedoeltquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
NeeDat was een voorbeeld
wij hadden hutspot met draadjesvlees.
Ik moest kattenvoer pakken.
Jij niet nee,quote:
Ik vind een tompouce al niets en sushi echt niet te vreten. Dus nee.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tompouce al niets en sushi echt niet te vreten. Dus nee.
Ja zoiets iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tompouce al niets en sushi echt niet te vreten. Dus nee.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
Maar onze meiden hebben ook gewonnen en die Engelse ladies not en nu staan we alleen boven aan
Morguh Pullupquote:
Lijkt goedquote:
Gm Oma,hier over 2 uur pas.quote:Op woensdag 1 november 2023 06:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen..
Mensen, trek een regenpak aan als je naar buiten gaat. Beter, blijf binnen
Ah joh, ben je vast gewaarschuwdquote:
Pfffquote:Op woensdag 1 november 2023 06:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen..
quote:
Laat die meiden een tablet voor op die boot binden. Jij thuis één op de hometrainer, videobellen en dan gillen, dat ze door moeten roeienquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 1 november 2023 06:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Laat die meiden een tablet voor op die boot binden. Jij thuis één op de hometrainer, videobellen en dan gillen, dat ze door moeten roeien![]()
Dat is denken in oplossingen.quote:Op woensdag 1 november 2023 06:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Laat die meiden een tablet voor op die boot binden. Jij thuis één op de hometrainer, videobellen en dan gillen, dat ze door moeten roeien![]()
Morguh Nijn, wilde straks wel even naar de markt kibbeling halen.quote:Op woensdag 1 november 2023 06:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen..
Als je snel weer thuis bent/onderweg naar huis bent, maakt het mij ook niet uit. Het is vervelend als je een halve dag in natte zooi moet lopen.quote:Op woensdag 1 november 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn, wilde straks wel even naar de markt kibbeling halen.
Als het dan even droog is ben ik al blij zo niet dan maar nat worden.
Ja dat is het ook, maar ze hebben regenpakkenquote:Op woensdag 1 november 2023 07:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je snel weer thuis bent/onderweg naar huis bent, maakt het mij ook niet uit. Het is vervelend als je een halve dag in natte zooi moet lopen.
Dat valt mee.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar ze hebben regenpakken![]()
Ik heb zo regen jas daar zit ik van top tot teen in.
Alleen de snuit en de handen worden nat
Ik vind dat vreselijk, ik notuleer altijd gelijk, maar ik zit er dan ook bijquote:Op woensdag 1 november 2023 07:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Vergadering gedownload, maar eens even wat uren gezeik aanhoren
Hey Chanel, binnen kort weer de masksingers, ga je nog kijken?quote:
Dame Chanel.quote:
Hier is het al middag.quote:
En droog?quote:
Het is hier binnen altijd droog jaquote:
Dieje zijn haarquote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)om-te-gaan~a3980805/
Middle age man - humorquote:
quote:
Wat is dat?quote:
Het nieuwe appeltje, waar Frank Lammers elke keer reclame voor maakt op tv.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nieuwe appeltje, waar Frank Lammers elke keer reclame voor maakt op tv.
quote:Op woensdag 1 november 2023 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nieuwe appeltje, waar Frank Lammers elke keer reclame voor maakt op tv.
Neequote:Op woensdag 1 november 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]Ok nou ik heb ze nog niet in de winkel gezien.
Zijn dat appeltjes met tompouce smaak, dat is hip?
We zullen je geen Tessa noemenquote:
quote:
Lijkt me een prima appel wel.quote:
Maar eens halen, als ik weer bij de Jumbo.. zelf vind ik de Kanzi t lekkerstquote:
Dan lust je deze ook wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar eens halen, als ik weer bij de Jumbo.. zelf vind ik de Kanzi t lekkerst
Gelukkig gaat het morgen waaien, dan waait het zo droogquote:
Ik bewonder je positiviteit in deze.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het morgen waaien, dan waait het zo droog
Is even weer wennen om het op een droogrek te gooien.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:04 schreef Lovely het volgende:
Heb geen eens een wasdroger..
Maar dat is mooi kut als je een hebt die dan stuk gaat
Maar jullie gooien alles in de droger dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is even weer wennen om het op een droogrek te gooien.
Dat zeker niet,mijn shirts en jeans gaan niet in de droger.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar jullie gooien alles in de droger dan?
Ah okquote:Op woensdag 1 november 2023 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker niet,mijn shirts en jeans gaan niet in de droger.
De bladeren moeten zeker van de bomen af?quote:Op woensdag 1 november 2023 15:26 schreef Lovely het volgende:
Ze zeggen van wel![]()
Windkracht 8 a 9 dus een sterke wind wel
quote:
Nou er zijn toch al aardig wat bladeren gevallen, maar komt ook door het zachte weer dat het minder hard gaatquote:Op woensdag 1 november 2023 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bladeren moeten zeker van de bomen af?
Niet vanzelfquote:
Ik wacht op Oma`s gehaktbal pouce.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik denk ook niet te vreten, net als die andere poucen
Tegen die tijd is je was ook wel droog, zelfs buitenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht op Oma`s gehaktbal pouce.
Heb alle geduld.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je was ook wel droog, zelfs buiten
quote:Op woensdag 1 november 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou er zijn toch al aardig wat bladeren gevallen, maar komt ook door het zachte weer dat het minder hard gaat
Ahh, neeeeee,quote:Op woensdag 1 november 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou er zijn toch al aardig wat bladeren gevallen, maar komt ook door het zachte weer dat het minder hard gaat
Denk het niet, zal wel even vragen als ik weer naar buiten ga.. Of zullen ze niks meer terug kunnen zeggen?quote:Op woensdag 1 november 2023 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ahh, neeeeee,
wat zielig voor die bladeren.
Denk je dat ze zich pijn gedaan hebben?
Zou het zeker wel doen hoor, misschien hebben ze hulp nodigquote:Op woensdag 1 november 2023 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het niet, zal wel even vragen als ik weer naar buiten ga.. Of zullen ze niks meer terug kunnen zeggen?
Zouden ze geen blad voor de mond nemen?quote:Op woensdag 1 november 2023 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het niet, zal wel even vragen als ik weer naar buiten ga.. Of zullen ze niks meer terug kunnen zeggen?
Vorige week in Acapulco was het 220 +quote:Op woensdag 1 november 2023 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
In Frankrijk worden morgen windstoten verwacht van 170km/u.
Wie gaat er mee vliegeren?
Oeh, dat hebben we gemist danquote:Op woensdag 1 november 2023 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week in Acapulco was het 220 +
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week in Acapulco was het 220 +
Lekker surfweer.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis hoe je het bekijkt .. Heb het wel gevolgd
Stormzeiltje en gaan.quote:
Moet ik ze dan weer aan de boom plakken?quote:Op woensdag 1 november 2023 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het zeker wel doen hoor, misschien hebben ze hulp nodig
Als ze niets terug zeggen zijn ze gewoon verlegen.
Haha, moest lachenquote:Op woensdag 1 november 2023 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Zouden ze geen blad voor de mond nemen?
Heer aloa.quote:
Beetje grijs vandaag,maar prima te doen.Bij jullie?quote:
Begint al aardig te waaien.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje grijs vandaag,maar prima te doen.Bij jullie?
Dan haal ik de was toch maar even naar binnen.quote:
Druppels ook nu, zie ik.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan haal ik de was toch maar even naar binnen.
quote:Op woensdag 1 november 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Druppels ook nu, zie ik.
Run Fruit Run...
Ja graag, liefst wel allemaal voor morgen de middag begintquote:Op woensdag 1 november 2023 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik ze dan weer aan de boom plakken?
Wordt wel lastig hoor, zoveel tijd heb ik dan niet..quote:Op woensdag 1 november 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja graag, liefst wel allemaal voor morgen de middag begint
T is even doorwerken jaquote:Op woensdag 1 november 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt wel lastig hoor, zoveel tijd heb ik dan niet..
Weet niet eens of ik wel goede lijm er voor heb, zul je zien heb ik ze net geplakt waaien ze naar een paar uur we weer afquote:Op woensdag 1 november 2023 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is even doorwerken ja
Mag je wel daarna kijken hoe goed je ze hebt vastgemaakt
Lijm? Wel natuurlijke producten gebruiken hoor.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik wel goede lijm er voor heb, zul je zien heb ik ze net geplakt waaien ze naar een paar uur we weer af
Maar dat heb ik nietquote:Op woensdag 1 november 2023 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijm? Wel natuurlijke producten gebruiken hoor.
Iets met hars ofzo
Kan ik dus geen bladeren plakken, moet iemand anders dat maar doenquote:
Weet jij iemand anders?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ik dus geen bladeren plakken, moet iemand anders dat maar doen
Dan blijven de bladeren maar lekker liggenquote:
Volgens de vogelbescherming moeten ze ook blijven liggen he,quote:Op woensdag 1 november 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan blijven de bladeren maar lekker liggenHeeft ook wel wat moois en over een tijd zijn ze wel weg
Echt.. hier worden ze toch echt wel weg gehaald volgens mij, tenminste vorig jaar welquote:Op woensdag 1 november 2023 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens de vogelbescherming moeten ze ook blijven liggen he,
bladblazers zijn verboden
Ik ben tevreden daarmeequote:Op woensdag 1 november 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
We staan 5e![]()
[ afbeelding ] Top 100 posts per reeks van 01-01-2023 t/m 01-11-2023
nr / aantal posts / reeks
001 552036 Het Dodetopicspel
002 420856 Koffie slowchat
003 344433 [JAA COS #1]
004 128520 [BB '23 COS #1] Commentaar op streams, die er vanaf 09/01 zijn
005 090770 [40+ SC ]
006 088989 KLB SC
007 081475 Revolutie in Oekraïne?
008 076646 F1 2023 GPs
009 061007 Het grote Feijenoordtopic
010 054271 Test nu Nova, onze eigen chatbot
quote:
De eerste röntgen apparatuur werd ook gebruikt als kermisattractie.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:08 schreef pullup het volgende:
Nu voel ik me toch wat tekort gedaan met de goocheldoos die ik vroeger had![]()
[ twitter ]
quote:
Is ook niet helemaal reeel deze lijstquote:
is nogal een doorgaande route iddquote:Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
Gewoon oerdom, dit is een behoorlijk belangrijke brug dus dit gaat miljoenen kosten
Kan in het rijtje met eerdere miskleunenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
Gewoon oerdom, dit is een behoorlijk belangrijke brug dus dit gaat miljoenen kosten
Het programma, over de balk, mag ook wel terugkeren op tv.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
Stil nou, straks maak je ze nog wakkerquote:Op woensdag 1 november 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Dit was het weer voor vanavond?
Veel kijkplezier. Moet je Domi niet kijken.?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:46 schreef mario390 het volgende:
clint eastwood thriller de wolf hetzt de mute
daar zoekt hij en vrouwenmurder
Dit is Jolke.Je bent in de war met Rutger Hauer.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:19 schreef mario390 het volgende:
ik dacht die spelt in brutale film hitcher
[ afbeelding ]
Ja maar hij speelt wel weer wat beter... maar niet meer zo goed als daarvoorquote:Op woensdag 1 november 2023 23:22 schreef mario390 het volgende:
waarschijnlijk verliert hij zo, hij heeft en
grote problem wat hij nur selfs losen kann
Wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Die zijn heul niet beide 'innocent'
Nou ja zeg.quote:
Klopt, maar beter dat ze het wel weten he.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Is toch niet leuk voor de ouders van die baby.
Vind ze schattigquote:Op donderdag 2 november 2023 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een lelijke dikkoppen ...
Familie van mopshondjes?
quote:
De paaltjes om de brug af te sluiten zijn al op voorraad.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:55 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Huh? Oh je legt de klemtoon verkeerd denk ik. Ik bedoel het heel goed hoor.
Present Mario.quote:
Nee joh. Eén team heet "de slangen". Je hebt de vossen en je hebt de haaien en nog eentje....Lol hoor.quote:Op donderdag 2 november 2023 01:06 schreef mario390 het volgende:
eten ze bij bondgentoen echt slangen??
RLS / [SBS6] De Bondgenoten #5
Nee,er zijn 4 teams.quote:Op donderdag 2 november 2023 01:06 schreef mario390 het volgende:
eten ze bij bondgentoen echt slangen??
RLS / [SBS6] De Bondgenoten #5
waarom moeten ze vor mensenquote:Op donderdag 2 november 2023 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,er zijn 4 teams.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |