https://twitter.com/AmyMek/status/1717808377135612302quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat te denken van alle islamitische 'settlers' in de westerse wereld? Zullen die altijd vredelievend blijven?
Er staat nu eenmaal in hun boekje dat ze de wereld moeten overheersen en daar zijn ze stap voor stap mee bezig.
Zou goed zijn als hier in Europa ook een recht zou komen om een wapen te dragen, want ik ben serieus bang dat het nog eens fout afloopt. Als ze eenmaal in de aanvalmodus schieten, zijn het beesten.
Is nooit gestopt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja hoor, daar gaan we weer. Het grote moslim bashen is weer begonnen.
Het verschil is datquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met naam en toenaam op internet vanwege een verschrikkelijk asociaal privé bericht
Ongelofelijk hoe groot mensen dat willen opblazen. Lekker cancellen hoor en ondertussen afgeven op woke
En het grote ontkennen dat die ideologie er hand in heeft ook, merk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja hoor, daar gaan we weer. Het grote polariseren en in de slachtofferrol duiken is weer begonnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Maat hou opquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil is dat
1. Die woke idioten vaak veel verder gaan met het gecancel
2. Die woke gasten mensen cancelen zonder dat er bewijs of een veroordeling is
Hier zegt een journalist iets wat absoluut niet door de beugel kan, en als journalist is hij ook nog iemand die een hele grote invloed heeft op de publieke opinie. Het is niet meer dan terecht dat dat naar buiten komt. Dit was geen heksenjacht.
Ik heb geen idee over wie je het hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor, daar gaan we weer. Het grote polariseren en in de slachtofferrol duiken is weer begonnen.
Hahaha Dan kan hij zich daar beter mee bezig houden. Wel leuk om te zien hoe bepaalde users zich er druk over maken. Het is toch wat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maat hou op.
Grote invloed op publieke opinie... weet je wel over welke onderwerpen hij schrijft? Nou, laten we eens kijken: https://www.nrc.nl/auteur/jan-vollaard/
Het is een muziekrecensent.
Hij heeft meer invloed dan ik. En tot zijn naam was achterhaald kon het net zo goed één van de belangrijkste redacteuren zijn hè, de meeste mensen zijn gewoon opgehouden met jagen toen de naam bekend werd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maat hou op.
Grote invloed op publieke opinie... weet je wel over welke onderwerpen hij schrijft? Nou, laten we eens kijken: https://www.nrc.nl/auteur/jan-vollaard/
Het is een muziekrecensent.
Jouquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt.
Achja, alsof er uberhaupt nog tijd voor is. Nog 10-20 jaar dan is AI sowieso de baasquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daar is zelfs een term voor: Dar-es-Salaam, wanneer 100% vd bevolking moslim is geworden dan zal er vrede zijn. Tot die tijd dus de ongelovigen wegpesten, met geweld bekeren of uitmoorden.
https://twitter.com/AmyMek/status/1717808377135612302
100% will usher in the peace of "Dar-es-Salaam" -- the Islamic House of Peace -- there's supposed to be peace because everybody is a Muslim
Het is voornamelijk islam bashen, wat natuurlijk voor een vrije westerling helemaal niet gek is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah ja, de Baudetiaanse-reflex wanneer je betrapt wordt op onwaarheden: "het is niet zo, maar het HAD wel zo kunnen zijn".quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft meer invloed dan ik. En tot zijn naam was achterhaald kon het net zo goed één van de belangrijkste redacteuren zijn hè, de meeste mensen zijn gewoon opgehouden met jagen toen de naam bekend werd.
Ik heb persoonlijk niks te maken met Palestina of Israël, en ben ook geen moslim. Hoe in godsnaam kan ik mezelf dan als slachtoffer zien?quote:
Wat zegt de chatbot als je vraagt of islam vrede is?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Achja, alsof er uberhaupt nog tijd voor is. Nog 10-20 jaar dan is AI sowieso de baas
Maar hoe werkt dat dan precies? want overal lees ik dat mensen de straat op gaan om "hun mede moslimbroeders te helpen".quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar het argument: ja, die gast is weliswaar afkeurenswaardig bezig, MAAR hij heeft niet zoveel invloed, is not the big win you think it is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah ja, de Baudetiaanse-reflex wanneer je betrapt wordt op onwaarheden: "het is niet zo, maar het HAD wel zo kunnen zijn".
Geen ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat zegt de chatbot als je vraagt of islam vrede is?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar het argument: ja, die gast is weliswaar afkeurenswaardig bezig, MAAR hij heeft niet zoveel invloed, is not the big win you think it is.
Afkeurenswaardig gedrag is afkeurenswaardig, of je nou een groenteboer op de hoek bent of een talkshow host.
Ja, Islam betekent letterlijk "vrede" in het Arabisch. Het is een religie die vreedzaam samenleven en harmonie tussen mensen bevordert. Net als bij andere religies zijn er verschillende interpretaties en praktijken binnen de islam, dus het is belangrijk om te onthouden dat individuele overtuigingen en acties van mensen kunnen variëren. Over het algemeen is vrede een belangrijk concept binnen de islamitische leer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geen ideemaar die chatbots zijn slechts 1 toepassing van AI verder
En jij beargumenteerd de andere kant op?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
@Nattekat heeft het over grote invloed op de publieke opinie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |