Volgens mij is het Gazanen, bij Ganezen denk ik eerder aan een inwoner van Ghana in Afrikaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat Israël er niks mee te maken heeft.
Die 2 miljoen ganezen zijn (meeste) nakomelingen van mensen die gevlucht zijn van Israëlisch grondgebied.
Ja. De Palestijnen daar moeten weg. Dan is hun huis verbranden relatief efficiënt, hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanuit Israëlisch perspectief bedoel je?
Nou dat niet zo 1,2,3, maar ik maak me wel zorgen over de snel verslechterende situatie in Europa en de instabiliteit in de wereld wat zich aan het uitbreiden is. WW3 komt er wat mij betreft snel aan, alle seinen staan op rood.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat te denken van alle islamitische 'settlers' in de westerse wereld? Zullen die altijd vredelievend blijven?
Er staat nu eenmaal in hun boekje dat ze de wereld moeten overheersen en daar zijn ze stap voor stap mee bezig.
Zou goed zijn als hier in Europa ook een recht zou komen om een wapen te dragen, want ik ben serieus bang dat het nog eens fout afloopt. Als ze eenmaal in de aanvalmodus schieten, zijn het beesten.
Frankrijk had al aangegeven die mensen te gaan wieberen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Wie gaat dat erg vinden dan?
Zie vorig.quote:2: De veranderingen zijn voornamelijk negatief voor Israel, en daarmee inderdaad ook de Joodse bevolking in diaspora.
Ze durven niet omdat het islamitische deel van de klas ze intimideert en de holocaust bagatelliseert.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Wie gaat dat erg vinden dan?
In onze scholen durven veel leerkrachten al geen onderwijs meer te geven over de holocaust. De tijd dat 'antisemitisme' als iets schokkends werd ervaren is ook al een tijdje voorbij.
2: De veranderingen zijn voornamelijk negatief voor Israel, en daarmee inderdaad ook de Joodse bevolking in diaspora.
1: Yup. En in Duitsland hoor je die geluiden ook. Net als in 2008. Geen moer veranderd. Waarom niet? omdat dat helemaal niet kan. Het aantal anti-Israel sentimenten is veel te groot. En een groot deel daarvan hebben landen als Duitsland, Frankrijk, Nederland zelf binnen gehaald.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Frankrijk had al aangegeven die mensen te gaan wieberen.
En ik denk zomaar dat die subsidie van 9 MLD van de VS per jaar geen lang leven meer beschoren is. Niet ondenkbaar dat het in europa ook onder druk komt te staan.
[..]
Zie vorig.
Precies. Dus zij winnen het al jaren van ons historische trauma met antisemitisme.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze durven niet omdat het islamitische deel van de klas ze intimideert en de holocaust bagatelliseert.
Westerse regeringen zijn gelukkig een stuk slimmer dan lui die het conflict simplificeren tot een voetbalwedstrijd tussen onderdrukker en onderdrukte.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:32 schreef theunderdog het volgende:
2: Dat de regeringen van westerse landen nog lang Israel blijven steunen (de een in mindere mate dan de ander, maar toch) betwijfel ik niet
?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:34 schreef ExTec het volgende:
Leuke additie is dat je in de VS nu redelijk grootschalig name and shame ziet.
Artsen worden uit hun praktijk gezet, mensen worden uit hun comfy baan op wallstreet geknikkerd.
Krijg daar in NL 0 van mee, maar het zal in NL/europa in mindere of meerdere maten ook wel spelen.
Ja, heel cute. Maar die westerse regeringen kunnen toch echt onder druk komen te staan vanuit de bevolking.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Westerse regeringen zijn gelukkig een stuk slimmer dan lui die het conflict simplificeren tot een voetbalwedstrijd tussen onderdrukker en onderdrukte.
De BBC heet ook zo'n dikke veeg uit de pan gehad, dat er echt wel wat soulsearching plaats gaat vinden. Maar dat is niet binnen een dag allemaal voltooid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
?
Die NRC gast zal vast niet eens een tik op z'n vingers krijgen.
Die is al ontslagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
?
Oh, ik dacht dat dat weer Ghanezen waren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Gazanen, bij Ganezen denk ik eerder aan een inwoner van Ghana in Afrika
Met naam en toenaam op internet vanwege een verschrikkelijk asociaal privé berichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
?
Internet vergeet niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met naam en toenaam op internet vanwege een verschrikkelijk asociaal privé bericht
Ongelofelijk hoe groot mensen dat willen opblazen. Lekker cancellen hoor en ondertussen afgeven op woke
Is ook wel behoorlijk onacceptabel. En dom.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met naam en toenaam op internet vanwege een verschrikkelijk asociaal privé bericht
Ongelofelijk hoe groot mensen dat willen opblazen. Lekker cancellen hoor en ondertussen afgeven op woke
En misschien kan de jodenhaat perse veel mensen niet zoveel schelen, maar er wordt voor steeds meer mensen hierdoor ook wel duidelijk dat veel moslims er niet voor schromen om agressief hun religieuze normen op te leggen. Vanuit hun gezien ook logisch, hun grote perfecte voorbeeld deed het toch ook?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien ook meenemen wat het effect gaat zijn van dat voor heel veel mensen nu pijnlijk zichtbaar is dat pro-palestijn zijn gewoon een masker is voor onverdroten jodenhaat?
Of zijn veranderingen alleen veranderingen als ze pro-palestijn zijn?
Is hier ook al stilzwijgend bezig bij veel bedrijven zelf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:34 schreef ExTec het volgende:
Leuke additie is dat je in de VS nu redelijk grootschalig name and shame ziet.
Artsen worden uit hun praktijk gezet, mensen worden uit hun comfy baan op wallstreet geknikkerd.
Krijg daar in NL 0 van mee, maar het zal in NL/europa in mindere of meerdere maten ook wel spelen.
Toevoeging: en dat gedrag is dus nieuw.
Ipv meneer theunderdog die doet alsof werkelijk alles business as usual is.
En dat zou mij dus 0 verbazen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hier ook al stilzwijgend bezig bij veel bedrijven zelf.
Daar is zelfs een term voor: Dar-es-Salaam, wanneer 100% vd bevolking moslim is geworden dan zal er vrede zijn. Tot die tijd dus de ongelovigen wegpesten, met geweld bekeren of uitmoorden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Exact dit, elke niet-moslim moet er aan.
In ieder geval stoppen met immigratie uit een heel stel landen en beginnen met remigratie zou ik zeggen. En een heel stuk meer burgerschapsvorming voor migranten en meer dwingend van vorm.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat te denken van alle islamitische 'settlers' in de westerse wereld? Zullen die altijd vredelievend blijven?
Er staat nu eenmaal in hun boekje dat ze de wereld moeten overheersen en daar zijn ze stap voor stap mee bezig.
Zou goed zijn als hier in Europa ook een recht zou komen om een wapen te dragen, want ik ben serieus bang dat het nog eens fout afloopt. Als ze eenmaal in de aanvalmodus schieten, zijn het beesten.
Waardoor een heleboel mensen met een tintje en een haakneus zich nog veel meer Calimero gaan voelen.quote:
Waar lees je dat nou weer? Ik kom niet verder dan dat hij een foei krijgt met de openbare informatie.quote:
Ze moorden elkaar ook uit dus ook dat is weer een bijzondere term.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daar is zelfs een term voor: Dar-es-Salaam, wanneer 100% vd bevolking moslim is geworden dan zal er vrede zijn. Tot die tijd dus de ongelovigen wegpesten, met geweld bekeren of uitmoorden.
https://twitter.com/AmyMek/status/1717808377135612302
100% will usher in the peace of "Dar-es-Salaam" -- the Islamic House of Peace -- there's supposed to be peace because everybody is a Muslim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |