Danny in KLB / [KLB FB] Klaagbaak feedbackquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:34 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik pleit voor een enorme banner boven het forum waar staat of het op dat moment wel of niet toegestaan is om over Braddie te praten.
Ik stel voor een stroboscoop te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Danny in KLB / [KLB FB] Klaagbaak feedback
Dit neigt wel naar pestgedrag. Een enorme banner omdat het toevallig Braddie is?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:34 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik pleit voor een enorme banner boven het forum waar staat of het op dat moment wel of niet toegestaan is om over Braddie te praten.
Goh, snap je het vaker niet als iemand een grapje maaakt?quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit neigt wel naar pestgedrag. Een enorme banner omdat het toevallig Braddie is?
Dit is wel heel erg ironischquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:55 schreef Viezig het volgende:
[..]
Goh, snap je het vaker niet als iemand een grapje maaakt?
Hij stond online ook op Videoland maar ze hebben hem er af gehaald? Ik had maar de eerste 10 min gezien...quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:18 schreef Ceviche het volgende:
Ontzettend irritant dat precies deze aflevering niet op videoland staat, en ook niet via ziggo terug is te kijken.
Nu moet ik wachten tot zondag, wanneer het herhaald wordt
Top dat je dit post.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef rickyszz het volgende:
Hoi, bedankt voor het navragen.
Helaas is aflevering 3 niet meer te zien bij ons. De rechten zijn terug getrokken door de producent. We kunnen hem daarom helaas niet meer aanbieden. Sorry hiervoor.
De uitzending zal weer bij aflevering 4 worden opgepakt!
Groetjes, Videoland
Wat was er dan zo speciaal aan deze uitzending qua rechtenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef rickyszz het volgende:
Hoi, bedankt voor het navragen.
Helaas is aflevering 3 niet meer te zien bij ons. De rechten zijn terug getrokken door de producent. We kunnen hem daarom helaas niet meer aanbieden. Sorry hiervoor.
De uitzending zal weer bij aflevering 4 worden opgepakt!
Groetjes, Videoland
Heb ik ook naar gevraagd, kreeg dit als reactie:quote:Op donderdag 9 november 2023 19:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat was er dan zo speciaal aan deze uitzending qua rechten
Geen toestemming van Braadslee BV of zo?
Uit een ander topic:quote:Op donderdag 9 november 2023 19:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat was er dan zo speciaal aan deze uitzending qua rechten
Geen toestemming van Braadslee BV of zo?
Het zou me niets verbazen als die pokeraar van rond de 30 uit Noord-Holland (Enrico) misschien toch foutief verdacht is gemaakt in de uitzending en dat ze daardoor 'm hebben teruggetrokken. Die past in ieder geval niet goed in het profiel van de 6 verdachten hierboven (Steenwijk ligt in Overijssel).quote:Op maandag 6 november 2023 23:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk van niet
In het programma hadden ze het alleen over die 30 jarige pokeraar, in het nieuws kun je vinden dat
19/7 verdachte 1+2 - 26 jaar Deurne / 39 jaar Venlo
27/7 verdachte 3+4 - 16 jaar Hoorn / 15 jaar Zaandam
21/9 verdachte 5 - 24 jaar Beverwijk
19/10 verdachte 6 - 30 jaar Steenwijk
Dan moet de persoon waar ze het in het programma het over gehad hebben de persoon zijn die verdachte nummer 6 is, die verdachte heeft even vast gezeten maar was weer snel vrij, dus zeker geen grote vis
1+2 zijn de hoofdverdachte, die hebben het langste in voorarrest gezeten en moeten zich nog voor hun daden verantwoorden (de andere 4 ook)
Heeft het programma geholpen nummer 6 in beeld te brengen, dat zou kunnen, de andere 5 zijn voor conto van de politie, kudos voor hen
Klinkt plausibelquote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uit een ander topic:
[..]
Het zou me niets verbazen als die pokeraar van rond de 30 uit Noord-Holland (Enrico) misschien toch foutief verdacht is gemaakt in de uitzending en dat ze daardoor 'm hebben teruggetrokken. Die past in ieder geval niet goed in het profiel van de 6 verdachten hierboven (Steenwijk ligt in Overijssel).
Staat gelukkig in mijn geheugen gegriftquote:Op donderdag 9 november 2023 19:46 schreef Ceviche het volgende:
Zondag zenden ze inderdaad aflevering 2 opnieuw uit in plaats van deze aflevering.
Teleurstellend dit
Dat was degene het slachtoffer zelf had geïdentificeerdquote:
quote:Wat is niet de bedoeling?
- Vragen naar of aanbieden van TV-programma's via niet officiële kanalen/TV aanbieders is niet toegestaan.
Die S heeft alle fotos bewaard zover ik begreepquote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar heeft ze een OnlyFans gehad en nu heeft ze spijt, of loopt iemand privé foto's te verkopen?
Nee ze heeft zelf foto's en video';s gemaakt EN verkocht.quote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar heeft ze een OnlyFans gehad en nu heeft ze spijt, of loopt iemand privé foto's te verkopen?
Heeft schulden gemaakt bij S.quote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Victim blaming m'n reet. Gewoon eigen verantwoording.quote:Op maandag 13 november 2023 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een idioot man, je bent toch als online crimineel wel een beetje op je hoede ipv je pik achterna te lopen
En ook dom van die onlyfans dame trouwens. Maak gewoon zelf die foto's niet.
Inb4 victim blaming
Daden hebben consequenties.quote:Op maandag 13 november 2023 21:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Victim blaming m'n reet. Gewoon eigen verantwoording.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |