abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211217847
quote:
17s.gif Op maandag 6 november 2023 21:19 schreef Speedfight het volgende:
Als je zelfs al niet veilig een ziggo monteur over de vloer kan laten komen... eng hoor.
In zo'n grote groep zit natuurlijk bijna overal wel een mannetje voor of een kennis van. :{
zo werkt dat niet, als ik en jij in een prive chat zitten en ik stuur jou een linkje met een valkuiladres
dan klik jij er op, en dan weet ik zeker dat jij dat plaatje gezien hebt
als ik zeker weet dat jij de enige bent die dat plaatje hebt gezien en ik heb je IP adres (want dat ziet de websitebeheerder in de logfiles)
als ik dan weet dat het een ziggo adres is, en ik ken iemand op de ziggo helpdesk
die ziggo helpdeskman kan dan via dat ip adres zien waar jij woont
pi_211221672
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 22:38 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je alleen lid bent ben je ook strafbaar sukkel.
Was dan ook 1 dag. Ik was nieuwsgierig
Groot fan van User Wotte
pi_211221714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Je kan gewoon meelezen zonder lid te worden .
Heb ook een poos meegelezen maar nu voel ik me wel een beetje vies daarover
blablablabla
pi_211221725
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Lid van criminele organisatie = Lid van criminele organisatie :7

"Ja edelachtbare, ik heb het slachtoffer maar 1 minuut geslagen, ik was nieuwsgierig". :s)
pi_211221740
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan gewoon meelezen zonder lid te worden .
Heb ook een poos meegelezen maar nu voel ik me wel een beetje vies daarover
Wij staan achter de Braad
Groot fan van User Wotte
pi_211221745
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

"Ja edelachtbare, ik heb het slachtoffer maar 1 minuut geslagen, ik was nieuwsgierig". :s)
Had vannacht ook maar 1 minuut nodig met je moeder.
Groot fan van User Wotte
pi_211221749
De aftiteling was dan wel weer een kerst op de taart. "Bradley is inmiddels weer actief op Social Media & Youtube".

Iedere FOK!ker weet al dat hij nooit langer dan een week kan stoppen
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_211221830
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Mwa in het begin was het allemaal nog redelijk ludiek. Werden vooral memes geplaatst en shorts van Braad zelf. Hij is natuurlijk ook een sterk in zichzelf voor lul zetten en hypocriete dingen roepen.
blablablabla
pi_211221848
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 23:30 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
zo werkt dat niet, als ik en jij in een prive chat zitten en ik stuur jou een linkje met een valkuiladres
dan klik jij er op, en dan weet ik zeker dat jij dat plaatje gezien hebt
als ik zeker weet dat jij de enige bent die dat plaatje hebt gezien en ik heb je IP adres (want dat ziet de websitebeheerder in de logfiles)
als ik dan weet dat het een ziggo adres is, en ik ken iemand op de ziggo helpdesk
die ziggo helpdeskman kan dan via dat ip adres zien waar jij woont
Een Ziggo-adres hebben wil nog niet zeggen dat de bewoner ook Ziggo heeft. Dus dat moet toevallig net samenvallen.
pi_211221887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Mwa in het begin was het allemaal nog redelijk ludiek. Werden vooral memes geplaatst en shorts van Braad zelf. Hij is natuurlijk ook een sterk in zichzelf voor lul zetten en hypocriete dingen roepen.
Is hij dan "bekend" ?
Nog nooit van die man gehoord of gezien. Tot gisteravond dan. Als hij bekend is begrijp ik wel beter waarom hij gekozen is
pi_211221942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Is hij dan "bekend" ?
Nog nooit van die man gehoord of gezien. Tot gisteravond dan. Als hij bekend is begrijp ik wel beter waarom hij gekozen is
Een bekende ex-Fokker.
Al is ie hier nog regelmatig met een kloontje te vinden, tot die ook geband wordt.
pi_211221947
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Een bekende ex-Fokker.
Al is ie hier nog regelmatig met een kloontje te vinden, tot die ook geband wordt.
Oh... oké ik zit ver onder een steen dus :o
pi_211222020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh... oké ik zit ver onder een steen dus :o
Nu niet meer *O*
  roze dinsdag 7 november 2023 @ 12:48:18 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211222041
quote:
Wat praat je onzin, verder is hij hier ook niet meer regelmatig te vinden.
Your beauty never ever scared me.
pi_211222080
quote:

[..]
Een bekende ex-Fokker.
Bijvoorbeeld omdat hij anoniem hulp vraagt voor zijn tuin omdat de buren klagen dat sinds hij er woont er niets gebeurd is en het onkruid naar de buren groeit. Dan maakt hij een foto waarin je in het raam zijn reflectie te zien is. Dat soort ongein. :') _O-

Heel erg grappig, maar als hij op dat soort manieren zijn stalkers zijn woonadres geeft wordt het al snel minder leuk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2023 12:56:00 ]
pi_211222173
Dit brengt wel wat nuance in de zaak denk ik. Het mag absoluut niet wat er gebeurt. Alleen met "normaal" internetgebruik is de kans dat dit je gebeurt kleiner, denk ik.

Na deze uitzending wel direct mijn privacyinstellingen nagekeken :@ gewoon uit schrik
pi_211222183
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat praat je onzin, verder is hij hier ook niet meer regelmatig te vinden.
Oh zeer zeker wel.
In de recente Braddie reeks in NWS zijn de afgelopen paar maanden zeer zeker wel een paar nieuwe kloontjes van hem actief geweest.
Maar omdat het overduidelijk Braddie zelf was, zijn ze allemaal vrij snel geband.
  roze dinsdag 7 november 2023 @ 13:05:51 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211222210
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Maar omdat het overduidelijk Braddie zelf was, zijn ze allemaal vrij snel geband.
Hij mag gewoon posten op FOK! hoor, je praat echt onzin.
pi_211222242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Is hij dan "bekend" ?
Hier op de site is/was hij al heel lang bekend. Vooral vanwege zijn debiele logica en dito gedrag. Op Dumpert had je jaren geleden al een rubriekje Zeurchauffeur waarin hij de meest gevaarlijke capriolen uithaalde in het verkeer. Bijvoorbeeld rood kruis negeren in de sneeuw en op een haar na iemand doodrijden die daar met pech stond. Klagen over Ad, praten over afvallen en dan vervolgens weer het halve menu van De Admiraal bestellen. Maar hij verwijderde alles vaak snel of dingen speelden zich af in livestreams dus op zich is het niet vreemd dat mensen dat soort dingen gingen bewaren en opnieuw uploaden.
blablablabla
pi_211222260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit brengt wel wat nuance in de zaak denk ik. Het mag absoluut niet wat er gebeurt. Alleen met "normaal" internetgebruik is de kans dat dit je gebeurt kleiner, denk ik.

Na deze uitzending wel direct mijn privacyinstellingen nagekeken :@ gewoon uit schrik
Nee het brengt geen nuance in de zaak. Heel fout om zo te redeneren.

Dat iemand zich als een volslagen idioot gedraagt is geen vrijbrief oor geweld of ziekelijk treiteren!
blablablabla
pi_211222286
Ik bedoel niet dat het oké is
Nuance is een verkeerd woord.
Stalken, pesten (en die woorden dekken het niet eens) keur ik nooit goed. Alleen soms is het wel begrijpelijk hoe het kan gebeuren.
Dat bekent niet dat het oké is
pi_211222439
Die flat van hem leek wel een soort Sovjet type }:|
pi_211222491
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Hij mag gewoon posten op FOK! hoor, je praat echt onzin.
Wat is beleid momenteel dan? Want de laatste keer dat er iets over gezegd was was het dat er niet over hem gepraat mocht worden maar dat hij dan ook weg moest blijven. Hij bleef toch terugkomen en toen werd er iets afgesproken dat hij dan ook niet meer moest janken als er over hem gepraat werd. Zoiets. Maar dat is natuurlijk allemaal niet te volgen.
  roze dinsdag 7 november 2023 @ 13:30:27 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211222510
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:29 schreef Viezig het volgende:

[..]
Wat is beleid momenteel dan? Want de laatste keer dat er iets over gezegd was was het dat er niet over hem gepraat mocht worden maar dat hij dan ook weg moest blijven. Hij bleef toch terugkomen en toen werd er iets afgesproken dat hij dan ook niet meer moest janken als er over hem gepraat werd. Zoiets. Maar dat is natuurlijk allemaal niet te volgen.
Geen zin om het op te zoeken maar hij heeft het hier met Danny in KLB feedback over gehad toen hij een keer terug was en toen mocht het weer maar moest hij niet komen huilen als hij het weer zat was. Daar kwam het op neer iig.
pi_211222571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Geen zin om het op te zoeken maar hij heeft het hier met Danny in KLB feedback over gehad toen hij een keer terug was en toen mocht het weer maar moest hij niet komen huilen als hij het weer zat was. Daar kwam het op neer iig.
Ik pleit voor een enorme banner boven het forum waar staat of het op dat moment wel of niet toegestaan is om over Braddie te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')