quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Alleen oudere mensen nog denk ik. Ik zou zelf theater zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Naar de schouwburg
Waar hoor je dat nog
Dacht dat wij op de achtergrond gingen etenquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik jou kom brengen @:dkup mogen @:mizzezamy en ik dan op de achtergrond samen eten?
Ik wil ook nog een oma hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alleen oudere mensen nog denk ik. Ik zou zelf theater zeggen.
Dan breng je mij de week erna en mag je ook met @MizzezAmy etenquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dacht dat wij op de achtergrond gingen eten
Hellraiserquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
oma gaat de doos van pandora openen
quote:
GRUNquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan breng je mij de week erna en mag je ook met @:mizzezamy eten
Geen idee wat dat het verschil maakt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lang geleden dat we een hoogopgeleide bejaarde hebben gehad
Die oma. Dit meisje toch niet?quote:
Beetje variatie in het programmaquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geen idee wat dat het verschil maakt.
Is je tv stuk?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat jonge grietje. Maar nu valt het inderdaad wel weer mee.
Ben jij hooggeleid?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lang geleden dat we een hoogopgeleide bejaarde hebben gehad
Bij sommige dieren groeit dat ook gewoon weer aan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beesten doden zielig maar hun huid is toch wel handig
Nou nou nouquote:
Ik wil nu naar boven naar een andere tv rennen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Oma ziet er gezonder uit dan dat meisje.
Geen tv in je keuken hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu naar boven naar een andere tv rennen.
Ik zal jou even leidenquote:
Oepsquote:
Kijk jij achterom?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooiste moment van de dag is dat bohhh.
Komt met de naamquote:
Oh nee, ik dacht dat ze een nonbinaire zou krijgen. Neusring is gewoon bi ja.quote:
Joel Beukers schouders?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ze ziet er wel leuk uit. Ben zelf ook een breed type (120BP, 200SQ, 280DL) dus misschien maak ik kans.
Vrouwen die dan she her op een insta doen.quote:
Manic Mondayquote:
Hoe voel je je?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:46 schreef Hankster het volgende:
Wat zijn jouw voornaamwoorden?
Ik snap daar nog steeds geen snars van.
Lekker direct.quote:
Net kinderen, genot.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die oudjes die op alles lomp antwoorden
Tja lekker alles kapot makenquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn nog linkser dan SP (tegenwoordig)
Veel geklaag vandaagquote:
Klimaatstress, zij gaat mijns inziens we heel ver.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:50 schreef RipCity het volgende:
Wat een moeilijke levens heeft de jeugd tegenwoordig hè
Ben jij een vrouwelijke vrouw?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ja anno 2023 vrouwelijke vrouwen
Zeer kleine vijver
Ja meid
Bedoelde ze niet vrouwelijke vrouwen die ook op vrouwen vallen? Dan kan ik het nog begrijpen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ja anno 2023 vrouwelijke vrouwen
Zeer kleine vijver
Ja meid
Dat mag je niet zeggen en vindenquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Twee moeders en dan zelf ook op vrouwen vallen
Ik zeg hier niks over
Is die vijver dan zo klein?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet vrouwelijke vrouwen die ook op vrouwen vallen? Dan kan ik het nog begrijpen.
Welneequote:
Vergelijk Nederland met Spanje of een Oost-Europees land.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die vijver dan zo klein?Dan heb ik niks gezegd.
IK HOEF JOU NIET MEER TE ZIENquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die oudjes die op alles lomp antwoorden
Weet ik niet, ik heb daar geen ervaring mee. Maar als je maar lang genoeg zoekt dan moet je wel iets kunnen vinden denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die vijver dan zo klein?Dan heb ik niks gezegd.
Is die vijver van potten daar groot?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Vergelijk Nederland met Spanje of een Oost-Europees land.
Je schrikt.
Maar ze scharen meteen met een ander en daarna huilen dat niemand monogaam isquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb daar geen ervaring mee. Maar als je maar lang genoeg zoekt dan moet je wel iets kunnen vinden denk ik.
Lekker darten!quote:
Nee dat niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die vijver van potten daar groot?
Oostblok trash
Veel Priscilla’s in het Haagsequote:
Hij is wat bleekjes, dat helpt niet mee.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind hem niet heel verzorgd uitzien.
BLACKEDquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Priscilla, bij zo'n naam heb ik altijd een beetje een tokkie beeld. Deze valt best mee.
Alleen wel 3 kinderen, van dezelfde vader?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Leuke setting zo
Leuke bar
Wat een lul die Tim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een man die niet met je praat maar begint over de settingquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Leuke setting zo
Leuke bar
Wat een lul die Tim
Welke regio kan jou bekoren?quote:
De linker?quote:
Dit wordt geen jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:59 schreef DKUp het volgende:
Tja die linkse mensen en zuinig
Graag splitten
Wat een verschrikkelijke date dit
Lekker Linksquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:59 schreef DKUp het volgende:
Tja die linkse mensen en zuinig
Graag splitten
Wat een verschrikkelijke date dit
Prelaquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat is proefdaten? Kijken hoe iemand smaakt?
Zuidoost gezelligheidquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:01 schreef RipCity het volgende:
Een uurloopt ze ofzo. Met Metro/trein is ze zo daar.
Lekkere Surinaamse broodjes idd. Alleen dat stadion is helemaal niks.quote:
Soort zoekt soortquote:
Gewoon je gegevens intypen en hotelkamerkaartje kopieren. Hoef je toch niet voor naar school.quote:
Tegenwoordig noemen we alles studeren, lekker inclusief.quote:
Hoereca?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon je gegevens intypen en hotelkamerkaartje kopieren. Hoef je toch niet voor naar school.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
@:Pisces29 zou je naar Turkije als je voorhoofd zo groot was?
Bij de naam Ties zou ik moeten huilen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:06 schreef Haags het volgende:
Ik stoor me aan dat vet plukkie haar op het voorhoofd van Ties.
Fantastiesquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de naam Ties zou ik moeten huilen.
Dan pak je toch gewoon een tiesjoequote:Op maandag 30 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je een Tiessue nodig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen 10 en 11 tijdens de mis in de kerk!quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag tussen 2 en 3 mag hij zijn kinderen even zien
Terwijl hij op de padelbaan staatquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag tussen 2 en 3 mag hij zijn kinderen even zien
@Ties02quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je een praktisch cadeau geeftquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ties lijkt me zo een jongen die je verjaardag vergeet
Gamma-bon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |