Bekeren komt meestal na het trouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit meegemaakt, dat moslims me wilden bekeren. En ik spreek en zie ze dagelijks, oa ivm m’n werk.
Heb wel een Turkse vriend gehad en merkte na een tijdje dat we te verschillend waren. Dus zijn we onze eigen weg gegaan.
Ja maar we waren het toch eens dat een godsdienst beter los kan staan van de regeringquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou dat evt te maken kunnen hebben met het feit dat hier geen moslimregime is?
Een heel klein beetje misschien?.
Je hoeft tegenwoordig niet meer te trouwen. Ken genoeg gemengde koppels.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bekeren komt meestal na het trouwen.
Ja, iets dat in de moslimwereld dus ondenkbaar is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja maar we waren het toch eens dat een godsdienst beter los kan staan van de regering
Ik bid dan ook al tevergeefs sinds de vroege jaren negentig dat daar de emancipatie vandaan zou komen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar ken hier in NL toch echt best wat zelfstandige moslima’s die echt niet onderdrukt worden.
Moslima's worden ook steeds conservatiever in NL, er worden meer, niet minder, hoofddoeken gedragen in Nederland. En ook meer en meer kinderen zie je in gewaden rondlopen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik bid dan ook al tevergeefs sinds de vroege jaren negentig dat daar de emancipatie vandaan zou komen.
zo jammer...quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moslima's worden ook steeds conservatiever in NL, er worden meer, niet minder, hoofddoeken gedragen in Nederland. En ook meer en meer kinderen zie je in gewaden rondlopen.
Er is nooit en te nimmer plek voor emancipatie in de islam.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hoeft tegenwoordig niet meer te trouwen. Ken genoeg gemengde koppels.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hoeft tegenwoordig niet meer te trouwen. Ken genoeg gemengde koppels.
Queers for Palestine denkt van wel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moslima's worden ook steeds conservatiever in NL, er worden meer, niet minder, hoofddoeken gedragen in Nederland. En ook meer en meer kinderen zie je in gewaden rondlopen.
en ze krijgen allemaal 5 kinderenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En onbegrijpelijk, je ervaart dagelijks de voordelen van een vrije samenleving maar je streeft een samenleving na waar je als vrouw gestenigd kan worden als jij verkracht bent.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:25 schreef capricia het volgende:
Het is dus Hamas die onze Nederlanders niet laten gaan.
[ twitter ]
Voor de humanitaire hulp inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar.... maar.... mij is verteld dat Israel de grens tussen Egypte en Gaza dicht hield
Nou ja, dat mag. Alleen vrees ik dat onze vrijheid uiteindelijk tegen ons gebruikt zal worden, de kans dat een moslimpartij ooit de grootste wordt is aanwezig, waarna het daarna uiteraard gedaan is met de democratie, precies wat er in Gaza gebeurd is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en ze krijgen allemaal 5 kinderen
Onderdanigheid aan een "dominante" man is voor veel wat zwakkere vrouwen toch een erg prettig levensstandje.quote:
Nee maar heel eerlijk, ik snap de VS ook niet, dat is ook een halve theocratie he, waar een paar oude mannen beslissen dat een vrouw geen abortus mag.... compleet gek, en er is gewoon steeds 1 gemeenschappelijke gemene deler... heel gemeen... superioriteitswanen gebaseerd op de krankzinnig narcistische notie dat je op de een of andere manier een groter mirakel bent dan een naaktslak.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En onbegrijpelijk, je ervaart dagelijks de voordelen van een vrije samenleving maar je streeft een samenleving na waar je als vrouw gestenigd kan worden als jij verkracht bent.
Ik kan daar oprecht niet bij.
Dan geloof je me toch niet. Ik spreek slechts uit ervaring naar de mensen die ik in het echt ken.quote:
Dat is een vrij achterhaalde opmerking, en een standaard riedeltje van gelovigen in een poging om Atheisten klem te zetten.quote:
Daarom ben ik dus niet progressief, ik heb al jaren geleden ingezien dat "de mens" gewoon kut is en we het dus vooral niet moeten opnemen voor mensen die openbaar tegen ons zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee maar heel eerlijk, ik snap de VS ook niet, dat is ook een halve theocratie he, waar een paar oude mannen beslissen dat een vrouw geen abortus mag.... compleet gek, en er is gewoon steeds 1 gemeenschappelijke gemene deler... heel gemeen... superioriteitswanen gebaseerd op de krankzinnig narcistische notie dat je op de een of andere manier een groter mirakel bent dan een naaktslak.
Dat ben je niet
ook niet minder, maar er is geen speciale regeling voor je... echt niet, geniet gewoon van het wonder
En ze waren nog wel boos op de NLse ambassade in Israël.quote:
Dat lees ik al 20 jaar op Fok. En dat het 1 minuut voor 12 is enz.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag. Alleen vrees ik dat onze vrijheid uiteindelijk tegen ons gebruikt zal worden, de kans dat een moslimpartij ooit de grootste wordt is aanwezig, waarna het daarna uiteraard gedaan is met de democratie, precies wat er in Gaza gebeurd is.
Maar goed, dat hoort bij een democratie natuurlijk.....
Wat je denkt ben je zelf, wist je dat?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus niet progressief, ik heb al jaren geleden ingezien dat "de mens" gewoon kut is en we het dus vooral niet moeten opnemen voor mensen die openbaar tegen ons zijn.
Daar gaan de echte VVD ers niet op stemmenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien hebben we binnenkort wel een MP van Turkse komaf
Maar dan ook de eerste vrouwelijke. Een mooie combinatie.
Zou leuk zijn. Of ze nog te onervaren is is een andere vraag.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lees ik al 20 jaar op Fok. En dat het 1 minuut voor 12 is enz.
Misschien hebben we binnenkort wel een MP van Turkse komaf![]()
Maar dan ook de eerste vrouwelijke. Een mooie combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |