Dat vind ik dan wel grappigquote:Op maandag 30 oktober 2023 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben dan toch even benieuwd: zijn deze joden die afgelopen vrijdag in New York protesteerden voor vrede dan ook nazi's in jouw ogen?
[..]
Grappig?quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel grappig
Terreurquote:Op maandag 30 oktober 2023 14:19 schreef UitStraling het volgende:
"Hamas al-Qassam Brigades say they will soon released a message by Israeli hostages to Netanyahu"
Ja, wat ik lees hebben demonstranten bestaande uit Joden gezongen voor vrede in Gaza. Alleen lag Manhattan een beetje plat erna.quote:
Oh, het was niet als pro-Hamas bedoeld hoor. Dat spreekt voor zich, me dunkt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo. Babies in ovens draaien ze hun handen niet voor om, maar dit was een brug te ver. Wow.
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij. Er zijn op social media zat mensen uit de Arabische en Islamtische wereld die zich uitspreken tegen de culturen waar ik het over heb. En die mensen ontbeert het echt niet aan volgers en lofbetuigingen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De betreffende user trekt het al snel door naar Europa (nazis’s) en heeft nooit een goed woord over moslims.
Ken m al langer als vandaag.
Het is een obsessie voor hem. Net als ‘links’, NRC en de NOS. Oh ja, en de oorlog die gaat uitbreken tussen westerlingen en moslims, in Europa . Want hij meent dat diep van binnen bijna elke moslim een radicale is.
Net als die Techgekkie of zoiets. Die kan er ook wat van.
Vandaar dus m’n reactie en ik hou er verder over op. Negeren is het beste.
Ik vind het lastig om te bepalen hoe ik: ja, ze moorden er weliswaar lukraak op los, maar met deze moord waren ze het niet eens! - moet interpreteren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, het was niet als pro-Hamas bedoeld hoor. Dat spreekt voor zich, me dunkt.
Belagen ze Joden, roepen ze antisemitische leuzen? Maken ze zich alleen druk om een zeer selectief aantal slachtoffers waarbij de afkomst of ideologie van de "dader" de belangrijkste factor is om deze daden te veroordelen? Zijn deze Joden verantwoordelijk voor het feit dat Joden niet meer veilig over straat kunnen? Indien het antwoord op deze vragen "ja" is dan is mijn antwoord ook "ja".quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben dan toch even benieuwd: zijn deze joden die afgelopen vrijdag in New York protesteerden voor vrede dan ook nazi's in jouw ogen?
[..]
Helder, dus een beperkt deel van de mensen die protesterend door onze straat marcheren is 'nazi'. Dan is dat tenminste duidelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Belagen ze Joden, roepen ze antisemitische leuzen? Maken ze zich alleen druk om een zeer selectief aantal slachtoffers waarbij de afkomst of ideologie van de "dader" de belangrijkste factor is om deze daden te veroordelen? Zijn deze Joden verantwoordelijk voor het feit dat Joden niet meer veilig over straat kunnen? Indien het antwoord op deze vragen "ja" is dan is mijn antwoord ook "ja".
Joden die "Never again for anyone" zeggen, leggen dus ook de link met genocide en wat er in Palestina gebeurt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Voor vrede demonstreren is wel heel wat anders dan om uitroeiing van de joden demonstreren he.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Die mensen zijn en autoriteit puur omdat ze joods zijn? Of omdat ze een mening hebben die aansluit bij de jouwe?quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Joden die "Never again for anyone" zeggen, leggen dus ook de link met genocide en wat er in Palestina gebeurt.
Gelukkig weten we het hier op Fok allemaal veel beter.
[ twitter ]
Zeker, helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:34 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voor vrede demonstreren is wel heel wat anders dan om uitroeiing van de joden demonstreren he.
"zie ik".quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker, helemaal mee eens.
Maar de betreffende user wekt de suggestie dat er hordes nazi's door onze straten marcheren. En hoewel er ongetwijfeld tuig tussenzit, zie ik overwegend mensen demonstreren voor vrede.
Het ging over 'onze straten'. Wat schuimbekkende antisemieten uitspoken in Dagestan is weliswaar verwerpelijk, maar dat is niet hier.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"zie ik".
Wereldwijd massale oproepen tot het doden van joden, ja, ik kan er zo tig posten, maar Ome Koos ziet weer overal vrede en liefde hoor.
Oh okay als jij het zegtquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hou op hoor. Er is daar gewoon drinkwater en ook stroom. Hoe denk je dat al die Palestijnen anders de hele tijd op TikTok en andere sociale media kunnen zitten? Het is verder aan de beleidsbepalers om te zorgen dat er meer welvaart komt, maar die steken alles in terrorisme. Dat zijn toch echt keuzes.
https://islamic-relief.org/news/gazas-water-crisis-explainedquote:The Gaza electricity crisis is an ongoing and growing electricity crisis faced by nearly two million residents of the Gaza Strip, with regular power supply being provided only for a few hours a day on a rolling blackout schedule.
Maar houd op hoor, volkomen gek dat Gaza niet een groot toeristisch oord is. Moeten ze zich maar wat meer aan de bootstraps omhoog trekken.quote:In June, UNICEF reported that 96% of water in Gaza was not safe for human consumption. On top of the poor quality of the water, there were also severe issues with maintaining a reliable supply of water to households and facilities due to a lack of fuel and electricity.
Frankrijk, UK, VS, allemaal ook niet relevant? En ook hier staan hele groepen Hamas te verheerlijken:quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging over 'onze straten'. Wat schuimbekkende antisemieten uitspoken in Dagestan is weliswaar verwerpelijk, maar dat is niet hier.
Nee nee, nu heb je kleur bekend maat! Eenmaal daar ben je voor sommige hier een hamas-knuffelaar.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging over 'onze straten'. Wat schuimbekkende antisemieten uitspoken in Dagestan is weliswaar verwerpelijk, maar dat is niet hier.
Vooropgesteld: dat er groepen zijn binnen onze samenleving die geweld tegen joden toejuichen en Hamas prijzen omwille van 6 oktober, is zorgwekkend en alarmerend.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Frankrijk, UK, VS, allemaal ook niet relevant? En ook hier staan hele groepen Hamas te verheerlijken:
[ twitter ]
Ik vraag me oprecht af of jij nou gespeeld naief bent of oprecht kwaadaardig.
Heel verdrietigquote:Op maandag 30 oktober 2023 14:11 schreef Tekaschi het volgende:
Ach jammer,
Door Hamas ontvoerde Shani (22) overleden.
[..]
Het meisje is overleden, ontvoerd door Hamas, neergeschoten door Hamas, als een trofee rondgereden door Hamas en dan vlak daarna overlijden. Waar zou deze jongedame aan overleden zijn? In ieder geval niet de opwarming van het klimaat, want dan had er wel "vermoord" gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |