Nee met een slager in je nek verklaar je alles wel he.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:35 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/tamars/status/1718979988802666802
Gegijzelde niet gelukkig met Netanyahu.
Goh, dat is vast zijn eigen mening die totaal niet onder dwang geventileerd wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:35 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/tamars/status/1718979988802666802
Gegijzelde niet gelukkig met Netanyahu.
Hele filmpje gekeken, masker bleef op hoor, vuige oplichterquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:12 schreef HowardRoark het volgende:
En er valt weer een masker af. Het daadwerkelijke gedachtegoed komt al snel naar boven.
[ twitter ]
Zijn die uitspraken gedaan tijdens de gijzeling of erna?quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goh, dat is vast zijn eigen mening die totaal niet onder dwang geventileerd wordt.
Neonazi's zijn er altijd geweest (nou ja, sinds de echte nazi'squote:Op maandag 30 oktober 2023 18:12 schreef HowardRoark het volgende:
En er valt weer een masker af. Het daadwerkelijke gedachtegoed komt al snel naar boven.
[ twitter ]
Neo nazi in 1880 is wel een mooi concept voor een verward verhaalquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:22 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Neonazi's zijn er altijd geweest (nou ja, sinds de echte nazi's)
Niks nieuws aan.
Ervoor natuurlijk, ik neem regelmatig mijzelf op als ik Rutte ga fileren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn die uitspraken gedaan tijdens de gijzeling of erna?
Kan zo op een tegeltjequote:Op maandag 30 oktober 2023 15:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Elke religie is een variatie van dezelfde onwaarheid.
Wauw dat is knapquote:
Dit weten we al zeker na 9/11 (maar eigenlijk ook al veel eerder).quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:58 schreef capricia het volgende:
Denk dat deze mijnheer nog liever even in Israeli detentie blijft zitten, en wat minder graag terug gaat naar Gaza:Ach een geit is wel goed voor de afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Denk dat deze mijnheer nog liever even in Israeli detentie blijft zitten, en wat minder graag terug gaat naar Gaza. Ik denk dat homoseksuele handelingen daar wat minder in de smaak vallen.Er gaat niks boven een beetje kontneuken met de imam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat deze mijnheer nog liever even in Israeli detentie blijft zitten, en wat minder graag terug gaat naar Gaza. Ik denk dat homoseksuele handelingen daar wat minder in de smaak vallen.ja ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Denk dat deze mijnheer nog liever even in Israeli detentie blijft zitten, en wat minder graag terug gaat naar Gaza. Ik denk dat homoseksuele handelingen daar wat minder in de smaak vallen.Nu begrijp ik de sympathien van uit de LBTQenz beweging voor de islamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
dit douche ik niet wegquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Had de imam een beetje soepele heupen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |