Verbazend dat ie zoveel stijgtquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:17 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even in het kader van Borsato. Neplijst of niet, maar in de Mol 4000:
Dochters +324
Margherita +466
Afscheid nemen bestaat niet +1226 (ouwe profeet, die Marco)
De Waarheid +720
Hoe Het Danst +602
Rood +89
Waarom nou jij +1141
Binnen +1416
Dromen zijn bedrog -34
De Bestemming +16
Kom maar bij mij +1652
Zij +1085
Ik leef niet meer voor jou -949 (bleek ook niet waar, springlevend die man)
Het (wij)water -423
Vrij zijn +300
Wereld zonder jou +147
De speeltuin +40
Met andere woorden: riemen vast.
War is de mol 4000?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:17 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even in het kader van Borsato. Neplijst of niet, maar in de Mol 4000:
Dochters +324
Margherita +466
Afscheid nemen bestaat niet +1226 (ouwe profeet, die Marco)
De Waarheid +720
Hoe Het Danst +602
Rood +89
Waarom nou jij +1141
Binnen +1416
Dromen zijn bedrog -34
De Bestemming +16
Kom maar bij mij +1652
Zij +1085
Ik leef niet meer voor jou -949 (bleek ook niet waar, springlevend die man)
Het (wij)water -423
Vrij zijn +300
Wereld zonder jou +147
De speeltuin +40
Met andere woorden: riemen vast.
Ah ja. Onbegrijpelijk dat de huisvrouw Marco toch weer zoveel.omhoog stemtquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit zal de Top 4000 van Radio 10 zijn?
Waarom Nou Jij zingt wat beter mee dan Fear Inoculumquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja. Onbegrijpelijk dat de huisvrouw Marco toch weer zoveel.omhoog stemt
Exact. Ik had hem als volleerd huisvrouw net even aan tijdens het sporten. De Pipo van dienst had het over een Netflix-bonus aangaande alles R. Williams. Wist niet dat dat er was, maar goed om te weten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit zal de Top 4000 van Radio 10 zijn?
Ja, Engelbewaarder ofzoquote:Op zondag 26 november 2023 11:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat mensen niet weer allemaal massaal op Bohemian Rhapsody gaan stemmen. Het zou toch leuk zijn om een ander nummer op één te hebben staan.
Populair standpunt. Je moet je alleen wel afvragen wat het alternatief is. Je kan wel willen dat Tiesto, Bob Marley, The Cure of Ede Staal op 1 komt, maar als het BoRhap niet is, is het Hotel California, Black of Fix You, of als de wereld in de komende 3 dagen vergaat is het Danny V.quote:Op zondag 26 november 2023 11:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat mensen niet weer allemaal massaal op Bohemian Rhapsody gaan stemmen. Het zou toch leuk zijn om een ander nummer op één te hebben staan.
Soms moet je gewoon koesteren wat je hebt. Nederland is het land van Suzan en Freek, kringverjaardagen en de Telegraaf.quote:Op zondag 26 november 2023 11:26 schreef Shreyas het volgende:
Land van duizend meningen, land van nuchterheid.quote:Op zondag 26 november 2023 12:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon koesteren wat je hebt. Nederland is het land van Suzan en Freek, kringverjaardagen en de Telegraaf.
Ik wil maar zeggen, het alternatief kan nog wel eens flink tegenvallen.
Wat een REVOLUTIONAIR CONCEPT!quote:Op zondag 26 november 2023 13:06 schreef Buendia het volgende:
Maar misschien moeten we het democratisch gaan oplossen en alle radioluisteraars laten stemmen!
Is maar een ideetje, hoor.
Alternatieven zat:quote:Op zondag 26 november 2023 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Populair standpunt. Je moet je alleen wel afvragen wat het alternatief is.
Waarom impliceer je dat iemand suggereert om het niet democratisch op te lossen? Om makkelijk te scoren of omdat je het echt niet begrijpt?quote:Op zondag 26 november 2023 13:06 schreef Buendia het volgende:
Maar misschien moeten we het democratisch gaan oplossen en alle radioluisteraars laten stemmen!
Is maar een ideetje, hoor.
Misschien moet je mijn opmerking niet te serieus nemenquote:Op zondag 26 november 2023 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom impliceer je dat iemand suggereert om het niet democratisch op te lossen? Om makkelijk te scoren of omdat je het echt niet begrijpt?
Iedereen hier wil dat mensen kunnen stemmen en dat op basis daarvan de top 2000 lijst wordt samengesteld. Alleen ik mag toch wel hopen dat een bepaald nummer niet op één komt.
Ik hoopte ook, net als veel andere mensen, dat de PVV niet de grootste partij zou worden, maar het gebeurde wel. Dat is dan ook volledig terecht en hoe democratie werkt.
Ik steun deze motie.quote:Op zondag 26 november 2023 15:25 schreef PippenScottie het volgende:
Alvast een verzoek om dit topic politiek-luw te houden.
Ik weet, open forum en ik beslis dit niet en ik heb me hier ook vaak genoeg over andere dingen dan muziek, maar alsjeblieft, laten we ruzie maken in de andere 99 subfora en niet hier.
Eensquote:Op zondag 26 november 2023 15:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet, open forum en ik beslis dit niet en ik heb me hier ook vaak genoeg over andere dingen dan muziek, maar alsjeblieft, laten we ruzie maken in de andere 99 subfora en niet hier.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 26 november 2023 15:25 schreef PippenScottie het volgende:
Coldplayquote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
De volgende song wordt hier dan ook niet besproken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |