quote:Op zondag 19 november 2023 08:35 schreef arvensis het volgende:
Om 2:16 uur is met 40+5 onze zoon geboren. 💙
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Donderdag 23 november is onze dochter A. geboren middels een geplande keizersnede. Sinds vandaag zijn we weer thuis en het gaat goed met ons, maar het is nog een beetje onwerkelijk.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Donderdag 23 november is onze dochter A. geboren middels een geplande keizersnede. Sinds vandaag zijn we weer thuis en het gaat goed met ons, maar het is nog een beetje onwerkelijk.
Gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten nu!quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Hier z’n gangetje! 24 weken mijlpaal bereikt. Niet dat ik niet zou flippen als de baby nu geboren wordt maar het idee dat hij een kansje heeft is een fijn ideequote:Op zaterdag 25 november 2023 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen? Ik heb maandag weer een afspraak bij de vk, na 5 (!) weken. Was al bijna vergeten dat ik zwanger ben.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:10 schreef Kreator het volgende:
4d scan gehad. Volgens mij was het meer 3d.
Mogen nog terugkomen want lag in stuit, hand en voet ervoor.
Verder alles ok, nu 28 weken. Ze had al haar, zei die man.
Fijn dat je al wat meer voelt en ook dat je je goed voelt verder!quote:Op woensdag 29 november 2023 11:44 schreef Myraela het volgende:
Wat een hoop gebeurtenissen zo in een korte tijd @:Irritatie100
Ik zit vandaag op 22 weken. Overmorgen weer een controle. Voel ondertussen steeds meer bubbels in m'n buik, dat vind ik wel heel fijn om te merken.Ik kan ook m'n buik niet meer ontkennen. Maar voor de rest voel ik me eigenlijk heel erg goed.
Vind het lastigste vooral dat ik gewoon heel erg graag voorbereid wil zijn. Ik heb dan ook al wel een behoorlijke uitzet klaarstaan, maar doordat we nog op ons nieuwbouwhuis wachten, kan ik verder niet zoveel doen. En dat gaat allemaal ook best een beetje krap worden, dus niet ideaal. Maar ik kan er ook niets aan veranderen, dus ik probeer me niet al te druk te maken.
Ik heb geen oud huis meer, ik woon in een slaapkamer bij m'n schoonvader.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat je al wat meer voelt en ook dat je je goed voelt verder!
Heb je het in je huidige huis al wel klaarstaan, als in, je kan er bij wijze van nu een baby in laten slapen/op verschonen? Dat helpt misschien. Ik ben bij de oudste drie dagen voor de uitgerekende datum verhuisd. Uiteindelijk kwam ze vijf dagen later (dus acht dagen na de verhuizing). Het was behoorlijk stressvol maar het gaf me wel rust dat ik in mijn oude huis wel voldoende klaar had staan dat als ze (veel) eerder geboren was, ik haar wel gewoon 'kwijt' kon.
Oh jeetjequote:Op woensdag 29 november 2023 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen oud huis meer, ik woon in een slaapkamer bij m'n schoonvader.Dus als er vertraging bij het huis is, of als de baby te vroeg komt, dan moeten we iets van een vakantiehuisje oid regelen. Want dan wil ik hier niet meer zitten.
Spannend joh. Maar wel fijne vooruitzichten (straks een vers nieuw huis en een verse nieuwe babyquote:Op woensdag 29 november 2023 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 3 april uitgerekend. We hebben nog geen echte datum voor de opleveringen, verwachting is nu ergens februari. Waarschijnlijk eind februari. Gelukkig wel met de badkamer er al in, en de rest laten we allemaal doen. Kost alsnog tijd, maar gaat (hopelijk) wel best snel. Als ze klaar zijn met stucen, schilderen en de (giet)vloeren dan kunnen we erin. Dan zit de keuken er nog niet in, maar dat vind ik wel te overzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |