Gefeliciteerd! <3 fijn dat ze er is! Dat landen kost wel een paar dagen hoor!quote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Vannacht om 01.45 uur is onze dochter Merel Sophie geboren. 3740 gram en een lange meid.
Alles gaat super goed. Mama moet alleen even bijkomen van de razendsnelle heftige bevalling.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Vannacht om 01.45 uur is onze dochter Merel Sophie geboren. 3740 gram en een lange meid.
Alles gaat super goed. Mama moet alleen even bijkomen van de razendsnelle heftige bevalling.
Gefeliciteerd! Sterkte met bijkomen!quote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gefeliciteerd! Mooie naamquote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gefeliciteerd! En succes met het leren kennen van je kleinequote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Fijn dat er iemand kan meekijken! En fijn dat jullie morgen naar huis mogen. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 november 2023 12:26 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Dank jullie wel allemaal!
Het gaat hier goed. Merel heeft nog niet veel zin in eten dus straks komt lactatiedeskundige nog even langs om te kijken of er wellicht op opties zijn om haar wel te laten aanhappen. Vanochtend heeft ze goed gedronken maar het is niet de bedoeling dat ze daarna een aantal voedingen overslaat.
Mijn waardes zijn goed dus morgen mogen we naar huis. Dan gaat het echt beginnen!
Wat voor beeld heb jij dan bij de vierde dimensie?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:10 schreef Kreator het volgende:
4d scan gehad. Volgens mij was het meer 3d.
Mogen nog terugkomen want lag in stuit, hand en voet ervoor.
Verder alles ok, nu 28 weken. Ze had al haar, zei die man.
Bewegend beeld vs foto.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij dan bij de vierde dimensie?
Dit is het voor mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:24 schreef Myraela het volgende:
Ik vond vooral de eerste echo magisch.Ofnee, niet de vitaliteitsecho, maar daarna. Voor het eerst het complete mensje zien.
![]()
Maar ik zou het liefst elke week wel een echo doen. De foto's kijk ik niet uitgebreid terug, maar ik leef echt voor dat korte eerste momentje waarop je weer even ziet dat ze er nog vrolijk in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op zondag 19 november 2023 08:35 schreef arvensis het volgende:
Om 2:16 uur is met 40+5 onze zoon geboren. 💙
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd met jullie knappe zoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker genieten nu
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik wil het deze keer wel laten doen, vriend heeft er niks mee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:11 schreef Ceviche het volgende:
Heeft zo'n 3d/4d echo nou veel toegevoegde waarde? Natuurlijk ontzettend leuk om de kleine vast te kunnen zien, maar ik kijk bijvoorbeeld nooit naar de gewone echo's van onze kleuter dus waarschijnlijk ook niet naar een 3d/4d echo?
Aan de andere kant, bij de praktijk waar ik nu zit maken ze zelf al die echo's en ik vind ze niet duur, dus dat is geen reden om het niet te doen.
Ik heb wel gehoord dat ik later in de zwangerschap nog een extra groei-echo moet laten maken dus misschien is de behoefte daarom ook minder groot.
Ben wel erg benieuwd of ik er nu te makkelijk over denk of dat het stiekem toch wel echt ontzettend leuk en de moeite waard is?
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd! Wat een lieve, schattige babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd! Mooi kindje met een mooie naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Hoe ver ben je nu? Hier was het bij elke zwangerschap iets anders wat hielp, over de dag kleine beetjes eten hielp. Een lege maag was echt drama, gek genoeg. Vanillevla in kleine porties deed me ook goed bij de eerste zwangerschap.quote:Op maandag 20 november 2023 11:00 schreef Flav het volgende:
Iemand DE gouden tip bij misselijkheid?
Tis echt niet te harden deze keer, gebruik al suprimal voor het slapen gaan en daar slaap ik goed op.
Maar gedurende de dag word ik weer beroerd
Hier groene limonadequote:Op maandag 20 november 2023 19:34 schreef Nolita het volgende:
@:Flav ik had deze keer ook veel meer last. Eerst de hele dag wel, later vooral vanaf het avondeten. Wat mij de eerste weken (op vakantie) er doorheen hielp was (blauwe) sportdrank en crackertjes om continu kleine beetjes te eten. Avondeten kreeg ik dan weer niet op. Sinds 16 weken is het eindelijk over. Sterkte met deze fase!
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een droppie met een bijzonder mooie naam
. Heel veel geluk!
Venus in pocketformaat
© loveli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |