Ik wil het deze keer wel laten doen, vriend heeft er niks mee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:11 schreef Ceviche het volgende:
Heeft zo'n 3d/4d echo nou veel toegevoegde waarde? Natuurlijk ontzettend leuk om de kleine vast te kunnen zien, maar ik kijk bijvoorbeeld nooit naar de gewone echo's van onze kleuter dus waarschijnlijk ook niet naar een 3d/4d echo?
Aan de andere kant, bij de praktijk waar ik nu zit maken ze zelf al die echo's en ik vind ze niet duur, dus dat is geen reden om het niet te doen.
Ik heb wel gehoord dat ik later in de zwangerschap nog een extra groei-echo moet laten maken dus misschien is de behoefte daarom ook minder groot.
Ben wel erg benieuwd of ik er nu te makkelijk over denk of dat het stiekem toch wel echt ontzettend leuk en de moeite waard is?
quote:Op zondag 19 november 2023 08:35 schreef arvensis het volgende:
Om 2:16 uur is met 40+5 onze zoon geboren. 💙
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd! Wat een lieve, schattige babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd! Mooi kindje met een mooie naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Hoe ver ben je nu? Hier was het bij elke zwangerschap iets anders wat hielp, over de dag kleine beetjes eten hielp. Een lege maag was echt drama, gek genoeg. Vanillevla in kleine porties deed me ook goed bij de eerste zwangerschap.quote:Op maandag 20 november 2023 11:00 schreef Flav het volgende:
Iemand DE gouden tip bij misselijkheid?
Tis echt niet te harden deze keer, gebruik al suprimal voor het slapen gaan en daar slaap ik goed op.
Maar gedurende de dag word ik weer beroerd
Hier groene limonadequote:Op maandag 20 november 2023 19:34 schreef Nolita het volgende:
@:Flav ik had deze keer ook veel meer last. Eerst de hele dag wel, later vooral vanaf het avondeten. Wat mij de eerste weken (op vakantie) er doorheen hielp was (blauwe) sportdrank en crackertjes om continu kleine beetjes te eten. Avondeten kreeg ik dan weer niet op. Sinds 16 weken is het eindelijk over. Sterkte met deze fase!
Het was een hele fijne en snelle thuis in bad bevalling. Hij doet het heel goed, ook aan de borst. Het hele verhaal volgt nog wel, nu eerst slapen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een droppie met een bijzonder mooie naam
. Heel veel geluk!
Venus in pocketformaat
© loveli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |