Annemarie kwam hij laatst mee bijvoorbeeld. En als ik dan counter met Karen vraagt hij aan MIJ of IK serieus benquote:Op maandag 6 november 2023 06:06 schreef Lemijn het volgende:
Voorbeelden van die dubieuze smaken graag.
Ik dacht dat ook, dat er bij de tweede echt niks was dat én echt leuk zou zijn én ieders goedkeuring zou krijgen. Maar het is toch geluk, eind maand 8 geloof ik.
Met emmen ipv de ellen, als ik het me goed herinner? Dat zou wel ver gaan ja. Is Nina nog een optie? #verkeerdetopicquote:Op maandag 6 november 2023 15:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Annemarie kwam hij laatst mee bijvoorbeeld. En als ik dan counter met Karen vraagt hij aan MIJ of IK serieus ben. Oh en hij wil nog steeds graag Ella terwijl onze tweede dochter een naam die er super veel op lijkt. Eigenlijk erop rijmt zo ongeveer. Dus nee, dat wordt het niet.
Ja klopt!quote:Op maandag 6 november 2023 12:01 schreef Nolita het volgende:
Namen vinden we ook erg lastig. Zeker voor een meisje deze keer. Hebben het sowieso uitgesteld tot na de 20 weken echo, dan hoeven we maar over 1 naam na te denken.
Spannend Flav! Een datum om naar uit te kijken nu. Hoe oud zijn je andere kinderen ook alweer? Je oudste is volgens mij uit de tijd van mijn oudste? (8-2017)
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wij zijn vanochtend hele trotse ouders geworden van onze dochter NovaZe is geboren dmv keizersnede en het gaat goed met ons.
Jaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:48 schreef Ceviche het volgende:
@:Rearviewmirror gefeliciteerd!! Lekker babyknuffelen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Gefeliciteerd @:Spirit82 ! Veel geluk samen!![]()
Ook ik ben intussen mama, mijn zoon en ik maken het goed.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wij zijn vanochtend hele trotse ouders geworden van onze dochter NovaZe is geboren dmv keizersnede en het gaat goed met ons.
Jij ook gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Dat luistert niet zo nauw met die termijn. Het hartje begint te kloppen ergens tussen week 6 en 7, dus een dag eerder dan week 10 maakt het verschil niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:39 schreef Rachelle88 het volgende:
Hoe wordt week 10 voor de Termijn Echo het beste berekend (om een kloppend hartje te zien)? Ga je hierbij uit van de eerste dag van de laatste menstruatie OF ga je hierbij uit van de dag waarop de conceptie heeft plaatsgevonden?
Aanleiding van mijn vraag is omdat ik precies op week 10 voor een Termijn Echo wil langs gaan en niet eerder. Het verschil tussen de laatste menstruatie en conceptie is namelijk 2 weken en zou er niet te vroeg maar ook weer niet te laat willen zijn. Het zou natuurlijk fijn zijn om direct bij de Termijn Echo een kloppend hartje te zien.
Steenkoud eten en een puinhoop overal, dat klinkt precies zoals ik het me herinner!quote:Op woensdag 8 november 2023 23:18 schreef Spirit82 het volgende:
Dank jullie welWe zijn inmiddels alweer een paar dagen thuis en beginnen langzaam geen enkel ritme te ontdekken in het leven met een baby
Alles is een puinhoop, maar we hebben een geweldige kraamhulp die ons er doorheen sleept, voor de baby zorgt zodat we kunnen slapen en zelfs voor ons kookt zodat we savonds alleen een ovenschotel in de oven hoeven te schuiven, die we vervolgens weer steenkoud eten vanwege krampjes, luiers, voedingen, nog meer voeden, etc etc. Maar wat een geweldig kindje hebben we en wat een hoop liefde ontvangen we van de mensen om ons heen
Thanks!quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:14 schreef Nolita het volgende:
Myraela veel plezier met de 20 weken echo vandaag!
Ja morgen inderdaad! Ben zo benieuwd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks!Alles zag er goed uit, dus weer helemaal blij. Ik moet nu écht écht écht gaan leren om vertrouwen in m'n eigen lichaam en deze zwangerschap te krijgen. Ik weet niet waarom ik elke keer weer zoveel behoefte heb aan die check dat het hartje nog klopt en ze nog lekker wiebelt.
Mag jij morgen? Ook extra spannend met het geslacht nog.
Is ook heel lastig hoor in het begin. Ik heb ook erg lang getwijfeld of ik iets voelde maar straks heb je ineens zo’n moment dat je denkt JA dit is echt baby. Vooral als je gebubbel hebt en er geen scheet volgt 😂 is het dikke kans dat het baby is.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat voelen nog heel ingewikkeld. Ik denk wel dat ik haar voel, wel vooral als ik echt op bed lig. Maar aan de andere kant weet ik dat ik best een soort hypochonder kan zijn, er zijn altijd wel dingen in je lichaam te voelen. Dus ik vind het nog niet overduidelijk. Maar m'n placenta ligt ook aan de voorkant, al zei ze vandaag wel dat die iets naar rechts ligt. Dus dat klopt dan weer wel met het bubbelen dat ik juist meer aan de linkerkant voel.
Jij veel succes en plezier morgen!
Wat tof!quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:25 schreef Nolita het volgende:
Alles was goed.![]()
Tijdens de echo de baby live zien gapen, zo grappig. Ik had een link gekregen om de foto's te kunnen downloaden en zag net dat er ook filmpjes tussen staan. Ook de gaap.
Wat een leuke verrassing dat je het filmpje van het gapen had. Zulke moderne dingen als online foto's terugkijken of filmpjes hadden wij niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:25 schreef Nolita het volgende:
Alles was goed.![]()
Tijdens de echo de baby live zien gapen, zo grappig. Ik had een link gekregen om de foto's te kunnen downloaden en zag net dat er ook filmpjes tussen staan. Ook de gaap.
Oeh, dat is echt al bijna! Succes met de laatste loodjes. Is het nog te doen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
38 weken aangetikt, wel gek om te bedenken dat er sprake van was dat ik deze week ingeleid zou worden. Ach, we gaan zien wanneer beeb eruit wil, nog maximaal drie weken.
Ja hoor, op deze manier kan ik het nog wel even volhouden. Ik kan alleen niet meer normaal op stoelen zitten, omdat er dan een hoofd tegen mijn ribben aandrukt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:44 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Wat een leuke verrassing dat je het filmpje van het gapen had. Zulke moderne dingen als online foto's terugkijken of filmpjes hadden wij niet.
Ik zat trouwens deze week wat echo's terug te kijken, om te zien of ik nu mijn zoon erin herken. Ik zag niet echt de overeenkomsten, misschien de neus een beetje. Maar zo duidelijk zijn al die echo's ook niet. En ik vind dat mijn hummeltje in de afgelopen weken al best veranderd is buiten mijn buik.
[..]
Oeh, dat is echt al bijna! Succes met de laatste loodjes. Is het nog te doen?
Leuk is dat he.quote:Op zondag 12 november 2023 05:56 schreef arvensis het volgende:
Ik zie het wel op de echo’s, deze lijkt precies op grote broer en grote zus.
Ben je hem kwijt?quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:48 schreef arvensis het volgende:
Uitgerekende datum vandaagmaar geen baby
Kan nogquote:Op dinsdag 14 november 2023 06:48 schreef arvensis het volgende:
Uitgerekende datum vandaagmaar geen baby
Bij mijn UD-kind begonnen de weeen ook pas laat in de middag.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kan nogspannend hoor, die laatste loodjes
Oei, sterkte! Hopelijk schiet ze op.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:19 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gisteren controleafspraak 38 weken. Bloeddruk was veel te hoog en eiwitten in urine. Zwangerschapsvergiftiging dus. Mocht meteen blijven en gisteravond nog gestart met tabletten misoprostol om de boel klaar te maken voor inleiding. Vanochtend al end verweekt en een cm ontsluiting. Hoop dat het opschiet en we vandaag/morgen ons meisje mogen gaan ontmoeten.
Oei. Gelukkig ben je al op een prachtige termijn, hopelijk dient ze zich snel aan!quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:19 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gisteren controleafspraak 38 weken. Bloeddruk was veel te hoog en eiwitten in urine. Zwangerschapsvergiftiging dus. Mocht meteen blijven en gisteravond nog gestart met tabletten misoprostol om de boel klaar te maken voor inleiding. Vanochtend al end verweekt en een cm ontsluiting. Hoop dat het opschiet en we vandaag/morgen ons meisje mogen gaan ontmoeten.
Was het maar zo’n feest.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:37 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Bij mijn UD-kind begonnen de weeen ook pas laat in de middag.
Ah, hopelijk gaat alles goed en heb je een voorspoedige bevalling!quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:19 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Jeetje, dat is een omschakeling ineens! Wel fijn dat er zo snel actie ondernomen is, hopelijk snel jullie meisje in je armenquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:19 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |