abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211256787
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2023 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Thanks! O+ Alles zag er goed uit, dus weer helemaal blij. Ik moet nu écht écht écht gaan leren om vertrouwen in m'n eigen lichaam en deze zwangerschap te krijgen. Ik weet niet waarom ik elke keer weer zoveel behoefte heb aan die check dat het hartje nog klopt en ze nog lekker wiebelt.

Mag jij morgen? Ook extra spannend met het geslacht nog.
Ja morgen inderdaad! Ben zo benieuwd!

Fijn dat alles goed was bij jou! Voel je haar al wel? Ik vond zelf sowieso de weken tussen 15-20 altijd het stomste door lang tussen de echo's en nog weinig beweging voelen. Hopelijk komt het vertrouwen de komende weken. :*
pi_211257088
Ik vind dat voelen nog heel ingewikkeld. Ik denk wel dat ik haar voel, wel vooral als ik echt op bed lig. Maar aan de andere kant weet ik dat ik best een soort hypochonder kan zijn, er zijn altijd wel dingen in je lichaam te voelen. Dus ik vind het nog niet overduidelijk. Maar m'n placenta ligt ook aan de voorkant, al zei ze vandaag wel dat die iets naar rechts ligt. Dus dat klopt dan weer wel met het bubbelen dat ik juist meer aan de linkerkant voel.

Jij veel succes en plezier morgen!
pi_211261627
38 weken aangetikt, wel gek om te bedenken dat er sprake van was dat ik deze week ingeleid zou worden. Ach, we gaan zien wanneer beeb eruit wil, nog maximaal drie weken. *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_211262048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat voelen nog heel ingewikkeld. Ik denk wel dat ik haar voel, wel vooral als ik echt op bed lig. Maar aan de andere kant weet ik dat ik best een soort hypochonder kan zijn, er zijn altijd wel dingen in je lichaam te voelen. Dus ik vind het nog niet overduidelijk. Maar m'n placenta ligt ook aan de voorkant, al zei ze vandaag wel dat die iets naar rechts ligt. Dus dat klopt dan weer wel met het bubbelen dat ik juist meer aan de linkerkant voel.

Jij veel succes en plezier morgen!
Is ook heel lastig hoor in het begin. Ik heb ook erg lang getwijfeld of ik iets voelde maar straks heb je ineens zo’n moment dat je denkt JA dit is echt baby. Vooral als je gebubbel hebt en er geen scheet volgt 😂 is het dikke kans dat het baby is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_211263135
Alles was goed. O+
Tijdens de echo de baby live zien gapen, zo grappig. Ik had een link gekregen om de foto's te kunnen downloaden en zag net dat er ook filmpjes tussen staan. Ook de gaap. :D
pi_211263246
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 15:25 schreef Nolita het volgende:
Alles was goed. O+
Tijdens de echo de baby live zien gapen, zo grappig. Ik had een link gekregen om de foto's te kunnen downloaden en zag net dat er ook filmpjes tussen staan. Ook de gaap. :D
Wat tof!
pi_211266097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 15:25 schreef Nolita het volgende:
Alles was goed. O+
Wat een leuke verrassing dat je het filmpje van het gapen had. Zulke moderne dingen als online foto's terugkijken of filmpjes hadden wij niet.

Ik zat trouwens deze week wat echo's terug te kijken, om te zien of ik nu mijn zoon erin herken. Ik zag niet echt de overeenkomsten, misschien de neus een beetje. Maar zo duidelijk zijn al die echo's ook niet. En ik vind dat mijn hummeltje in de afgelopen weken al best veranderd is buiten mijn buik.

quote:
17s.gif Op zaterdag 11 november 2023 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
38 weken aangetikt, wel gek om te bedenken dat er sprake van was dat ik deze week ingeleid zou worden. Ach, we gaan zien wanneer beeb eruit wil, nog maximaal drie weken. *O*
Oeh, dat is echt al bijna! Succes met de laatste loodjes. Is het nog te doen?
pi_211269062
Ik zie het wel op de echo’s, deze lijkt precies op grote broer en grote zus. *;
Protège moi de mes désirs.
pi_211270813
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 20:44 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]
Wat een leuke verrassing dat je het filmpje van het gapen had. Zulke moderne dingen als online foto's terugkijken of filmpjes hadden wij niet.

Ik zat trouwens deze week wat echo's terug te kijken, om te zien of ik nu mijn zoon erin herken. Ik zag niet echt de overeenkomsten, misschien de neus een beetje. Maar zo duidelijk zijn al die echo's ook niet. En ik vind dat mijn hummeltje in de afgelopen weken al best veranderd is buiten mijn buik.
[..]
Oeh, dat is echt al bijna! Succes met de laatste loodjes. Is het nog te doen?
Ja hoor, op deze manier kan ik het nog wel even volhouden. Ik kan alleen niet meer normaal op stoelen zitten, omdat er dan een hoofd tegen mijn ribben aandrukt. :') Verder voel ik me piekfijn.
pi_211271815
Ik heb de Moonboon wieg besteld. Kan weer wat aftikken van mijn lijst! :D
  maandag 13 november 2023 @ 10:47:17 #86
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211279981
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 05:56 schreef arvensis het volgende:
Ik zie het wel op de echo’s, deze lijkt precies op grote broer en grote zus. *;
Leuk is dat he. O+ Onze dochter was echt een kopie van haar 2 jaar grotere broer, dat vond ik echt heel erg mooi om te zien. Heel erg eigen, maar toch ook heel erg duidelijk van ons. O+
pi_211288841
Uitgerekende datum vandaag O+ maar geen baby :s)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 november 2023 @ 08:13:12 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211289150
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 06:48 schreef arvensis het volgende:
Ben je hem kwijt?
  dinsdag 14 november 2023 @ 09:25:04 #89
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_211289779
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 06:48 schreef arvensis het volgende:
Kan nog :+ spannend hoor, die laatste loodjes O+
  dinsdag 14 november 2023 @ 09:37:09 #90
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211289954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 09:25 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Kan nog :+ spannend hoor, die laatste loodjes O+
Bij mijn UD-kind begonnen de weeen ook pas laat in de middag. :+
  dinsdag 14 november 2023 @ 09:40:15 #91
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211289996
Hier even een wat mindere week. Heb er vorige week weer een lading medicatie bij gekregen en zo veel last van de bijwerkingen. Al een paar dagen wat duizelig, vanmorgen nadat ik kind naar school had gebracht bijna flauw gevallen :o . Bloeddruk is prima, niet te laag, maar dit hoort even bij het instellen op de medicatie aldus de gyn. Dat wordt Netflixen met tussendoor wat dutjes vandaag. *O*
pi_211291984
Gisteren controleafspraak 38 weken. Bloeddruk was veel te hoog en eiwitten in urine. Zwangerschapsvergiftiging dus. Mocht meteen blijven en gisteravond nog gestart met tabletten misoprostol om de boel klaar te maken voor inleiding. Vanochtend al end verweekt en een cm ontsluiting. Hoop dat het opschiet en we vandaag/morgen ons meisje mogen gaan ontmoeten.
pi_211292858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:19 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gisteren controleafspraak 38 weken. Bloeddruk was veel te hoog en eiwitten in urine. Zwangerschapsvergiftiging dus. Mocht meteen blijven en gisteravond nog gestart met tabletten misoprostol om de boel klaar te maken voor inleiding. Vanochtend al end verweekt en een cm ontsluiting. Hoop dat het opschiet en we vandaag/morgen ons meisje mogen gaan ontmoeten.
Oei, sterkte! Hopelijk schiet ze op.
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:27:08 #94
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211294082
quote:
Oei. Gelukkig ben je al op een prachtige termijn, hopelijk dient ze zich snel aan!
pi_211294229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 09:37 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Bij mijn UD-kind begonnen de weeen ook pas laat in de middag. :+
Was het maar zo’n feest. :P Helaas.

Jeejtje @Bruinoog1982 - succes! Hopelijk ben je al aan het babyknuffelen.
pi_211294510
quote:
Ah, hopelijk gaat alles goed en heb je een voorspoedige bevalling!
  dinsdag 14 november 2023 @ 16:30:25 #97
346653 Ceviche
pi_211294682
quote:
Jeetje, dat is een omschakeling ineens! Wel fijn dat er zo snel actie ondernomen is, hopelijk snel jullie meisje in je armen O+
  dinsdag 14 november 2023 @ 20:42:02 #98
346653 Ceviche
pi_211297467
Hier nu 8w2d en al drie weken last van roze/rood/bruin bloedverlies dus ging er al helemaal vanuit dat het weer een miskraam zou worden. Wakker gelegen en huilbuien gehad en van alles, blijkt vandaag op de echo alles prima te zijn :@ :')
Ben er nog niet helemaal gerust op maar het vertrouwen is weer wat teruggekeerd.
Nou mag ik volgende week nog een keer voor een echo en over 2 weken alweer de termijnecho, hopelijk heb ik dan wat minder tijd om me zorgen te gaan maken.
pi_211297558
Wat een schrik opeens bruinoog, hopelijk verloopt alles voorspoedig en kun je snel knuffelen met de kleine!

Wat zenuwslopend is dat ceviche. Gelukkig was alles goed en fijn dat je al snel weer echo's hebt staan.

En spannend arvensis, het kan snel gaan is ook mijn ervaring inderdaad.
pi_211301300
Elk moment nu Arvensis O+

Was vergeten hoe smerig die zwangerschapsmisselijkheid ook al weer was }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')