Annemarie kwam hij laatst mee bijvoorbeeld. En als ik dan counter met Karen vraagt hij aan MIJ of IK serieus benquote:Op maandag 6 november 2023 06:06 schreef Lemijn het volgende:
Voorbeelden van die dubieuze smaken graag.
Ik dacht dat ook, dat er bij de tweede echt niks was dat én echt leuk zou zijn én ieders goedkeuring zou krijgen. Maar het is toch geluk, eind maand 8 geloof ik.
Met emmen ipv de ellen, als ik het me goed herinner? Dat zou wel ver gaan ja. Is Nina nog een optie? #verkeerdetopicquote:Op maandag 6 november 2023 15:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Annemarie kwam hij laatst mee bijvoorbeeld. En als ik dan counter met Karen vraagt hij aan MIJ of IK serieus ben. Oh en hij wil nog steeds graag Ella terwijl onze tweede dochter een naam die er super veel op lijkt. Eigenlijk erop rijmt zo ongeveer. Dus nee, dat wordt het niet.
Ja klopt!quote:Op maandag 6 november 2023 12:01 schreef Nolita het volgende:
Namen vinden we ook erg lastig. Zeker voor een meisje deze keer. Hebben het sowieso uitgesteld tot na de 20 weken echo, dan hoeven we maar over 1 naam na te denken.
Spannend Flav! Een datum om naar uit te kijken nu. Hoe oud zijn je andere kinderen ook alweer? Je oudste is volgens mij uit de tijd van mijn oudste? (8-2017)
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wij zijn vanochtend hele trotse ouders geworden van onze dochter NovaZe is geboren dmv keizersnede en het gaat goed met ons.
Jaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:48 schreef Ceviche het volgende:
@:Rearviewmirror gefeliciteerd!! Lekker babyknuffelen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Gefeliciteerd @:Spirit82 ! Veel geluk samen!![]()
Ook ik ben intussen mama, mijn zoon en ik maken het goed.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wij zijn vanochtend hele trotse ouders geworden van onze dochter NovaZe is geboren dmv keizersnede en het gaat goed met ons.
Jij ook gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
Dat luistert niet zo nauw met die termijn. Het hartje begint te kloppen ergens tussen week 6 en 7, dus een dag eerder dan week 10 maakt het verschil niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:39 schreef Rachelle88 het volgende:
Hoe wordt week 10 voor de Termijn Echo het beste berekend (om een kloppend hartje te zien)? Ga je hierbij uit van de eerste dag van de laatste menstruatie OF ga je hierbij uit van de dag waarop de conceptie heeft plaatsgevonden?
Aanleiding van mijn vraag is omdat ik precies op week 10 voor een Termijn Echo wil langs gaan en niet eerder. Het verschil tussen de laatste menstruatie en conceptie is namelijk 2 weken en zou er niet te vroeg maar ook weer niet te laat willen zijn. Het zou natuurlijk fijn zijn om direct bij de Termijn Echo een kloppend hartje te zien.
Steenkoud eten en een puinhoop overal, dat klinkt precies zoals ik het me herinner!quote:Op woensdag 8 november 2023 23:18 schreef Spirit82 het volgende:
Dank jullie welWe zijn inmiddels alweer een paar dagen thuis en beginnen langzaam geen enkel ritme te ontdekken in het leven met een baby
Alles is een puinhoop, maar we hebben een geweldige kraamhulp die ons er doorheen sleept, voor de baby zorgt zodat we kunnen slapen en zelfs voor ons kookt zodat we savonds alleen een ovenschotel in de oven hoeven te schuiven, die we vervolgens weer steenkoud eten vanwege krampjes, luiers, voedingen, nog meer voeden, etc etc. Maar wat een geweldig kindje hebben we en wat een hoop liefde ontvangen we van de mensen om ons heen
Thanks!quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:14 schreef Nolita het volgende:
Myraela veel plezier met de 20 weken echo vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |