Edinburgh, vlucht om 13:50 lokale tijd.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, want je moet over de Noordzee waar de storm overheen gaat trekken gedurende de middag.
Hoe laat vlieg je precies en vanaf welke stad in Schotland?
Sterkte ;'(quote:Op woensdag 1 november 2023 12:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik vlieg al bijna nooit omdat ik het allemaal gedoe vind, wat een kuttiming.
Zou er veel kans op annulering zijn op die route?
Dat is dus ongeveer rond 15:00 uur onze tijd, lijkt mij wel een probleem tenzij ze heel erg gaan omvliegen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Edinburgh, vlucht om 13:50 lokale tijd.
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer rond 15:00 uur onze tijd, lijkt mij wel een probleem tenzij ze heel erg gaan omvliegen.
[ afbeelding ]
Dat wordt echt zwaar K U T - denk niet dat ze die aanvliegroute bijvoorbeeld helemaal via noordelijk Nederland of zelfs Duitsland zullen gaan doen. En dan nog wordt landen op Schiphol een drama.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer rond 15:00 uur onze tijd, lijkt mij wel een probleem tenzij ze heel erg gaan omvliegen.
[ afbeelding ]
Zou er maar vanuit gaat dat die niet door gaat.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Edinburgh, vlucht om 13:50 lokale tijd.
Krijgen we wel weer leuke beelden, net als met Poly. Kotszakjes wegbezuinigen genot.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wordt echt zwaar K U T - denk niet dat ze die aanvliegroute bijvoorbeeld helemaal via noordelijk Nederland of zelfs Duitsland zullen gaan doen. En dan nog wordt landen op Schiphol een drama.
Ik denk dat je morgenochtend al snel kunt zien hoe het op Edinburgh airport zal zijn qua annuleringen. Kunt het beter ruim van tevoren weten dan dat je al bij de gate zit.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Een enge vlucht maakt me (denk ik?) niet zoveel uit, heb geen vliegangst per se. Maar ik wil gewoon niet ergens stranden ofzo, ik haat dingen die mislopen
Nou top dit.
De verwachting is gewoon dat het hier wel mee gaat vallen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Code oranje voor deel België, code rood voor deel Frankrijk. Ben benieuwd wanneer KNMI opgeschaald.
Als je naar de modellen kijkt zit er nog een grote onzekerheidsmarge op de ensemble members van de verschillende modellen. En sowieso definieer wel mee gaat vallen. Ligt aan je verwachting, als die vliegende koeien is dan zal het wel meevallen ja.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De verwachting is gewoon dat het hier wel mee gaat vallen.
Overijssel gewoon groenquote:Op woensdag 1 november 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Code oranje voor deel België, code rood voor deel Frankrijk. Ben benieuwd wanneer KNMI opgeschaald.
Als ze slim zijn schalen ze nog deze avond op. Krijgen ze vast weer een hoop commentaar achteraf maar het zal vast ook een groep weggebruikers afschrikken op pad te gaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Nou ja de achterlijkste mongolen laten zich daar niet door weerhouden denk ikquote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ze slim zijn schalen ze nog deze avond op. Krijgen ze vast weer een hoop commentaar achteraf maar het zal vast ook een groep weggebruikers afschrikken op pad te gaan.
Bij Poly gaven ze code oranje nacht voor storm en code rood in de ochtend van de storm.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ze slim zijn schalen ze nog deze avond op. Krijgen ze vast weer een hoop commentaar achteraf maar het zal vast ook een groep weggebruikers afschrikken op pad te gaan.
Sterkte, hopelijk zit je niet te lang in onzekerheidquote:Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Een enge vlucht maakt me (denk ik?) niet zoveel uit, heb geen vliegangst per se. Maar ik wil gewoon niet ergens stranden ofzo, ik haat dingen die mislopen
Nou top dit.
Jup, het zal hier allemaal wel meevallenquote:
Ik vond dat persoonlijk toen erg laat allemaal..quote:Op woensdag 1 november 2023 13:37 schreef Momo het volgende:
Bij Poly gaven ze code oranje nacht voor storm en code rood in de ochtend van de storm.
Ja ik zou ook zeggen 24 uur voor de storm begint. Maar aan de andere kant als ze onnodig oranje of rood uitdelen valt mensen daar ook weer over en nemen mensen volgende keer minder serieus.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vond dat persoonlijk toen erg laat allemaal..
Dat blijft de eeuwige discussie. Helaas nemen te veel mensen geen eigen verantwoordelijkheid meer en is er door allerlei omstandigheden geen ruimte meer voor "gezond verstand". En dan gaat men onnodige risico's nemen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zeggen 24 uur voor de storm begint. Maar aan de andere kant als ze onnodig oranje of rood uitdelen valt mensen daar ook weer over en mensen volgende keer minder serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |