En zaterdag een nieuwe?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:20 schreef Perrin het volgende:
Mijn god, een bomcycloon.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Ja er komt er weer een achteraan, weet niet of die ook zo krachtig wordt hoor.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:20 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Duizend bommen en granatenquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:20 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Gordijnen dicht. Je weet van niks.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Wat een verschrikkelijk treurig kutweer...
Ik hoor het. En ik voel het nog, want ik ben net natgeregend.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gordijnen dicht. Je weet van niks.
Wat een prachtig ding is het tochquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Moet je eens zien hoe groot
[ afbeelding ]
Las ergens op facebook dat het al vrij zeker een zeer zware storm wordt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Moet je eens zien hoe groot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:30 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Las ergens op facebook dat het al vrij zeker een zeer zware storm wordt?
Op facebook stond kanaalrat stormquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]![]()
Wat is dat eigenlijk, een bomcycloon?
Definitie Een bomcycloon, ook wel aangeduid als meteorologische bom of weerbom, in wetenschappelijke taal een explosieve cyclogenese, is een plotse en aanzienlijke drukdaling in een frontale depressie. De verandering in druk die nodig is om iets als explosieve cyclogenese te classificeren is afhankelijk van de breedtegraad.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]![]()
Wat is dat eigenlijk, een bomcycloon?
En misschien ook nog een derde?quote:
Damn, noorden van Spanje krijgt ook aardige lading zo te zien. Heb daar aantal collega's wonen. Eens kijken of hun internetverbinding het blijft doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 01:11 schreef Perrin het volgende:
Zwaarste te verduren krijgen Bretagne in Frankrijk en Cornwall en Sussex in Engeland zo te zien. En Bordeaux krijgt die tweede daarna om zijn oren terwijl de eerste via het Kanaal bij ons op bezoek is?
[ twitter ]
hier een blauwe lucht en keihard zon tot nu toe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Weer mooie donkere luchten met een zonnetje. Beetje regen en zacht. Prima.
Doorweekt Halloween kostuum?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:14 schreef Oriente het volgende:
Op de fiets naar het werk regende het maar nu schijnt de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |