Heb je deze pipo ook weer met z'n soppige grondquote:Op woensdag 1 november 2023 16:42 schreef Paul het volgende:
Mensen die dit onderschatten![]()
Mensen die niet weten dat de grond soppig is en alle bomen eruit waaien
Mijn kussens ook maar naar binnen getrokken, heb dat al eens gehad dat alles 1 straat verder lagquote:Op woensdag 1 november 2023 16:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb hier de tuinstoelen even vastgezet.
Jaloers op zijn soppige grond?quote:Op woensdag 1 november 2023 16:43 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Heb je deze pipo ook weer met z'n soppige grond
andere landen rijden door een meter sneeuw heenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:41 schreef Againzender het volgende:
Sowieso met veel regen is het verkeer hier al een drama, laat staan als het ook nog eens flink gaat waaien daarbij. Alleen al al het blad dat van de bomen komt (hallo NS) kan al de nodige problemen geven dan.
Lolquote:Op woensdag 1 november 2023 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
andere landen rijden door een meter sneeuw heen
Doen alsof je een afdeling hebtquote:Op woensdag 1 november 2023 16:57 schreef Simmertje het volgende:
Managers waarvan het personeel niet per se op kantoor hoeft te zijn en toch laat komen![]()
Ik laat morgen mijn afdeling lekker allemaal thuiswerken en ja misschien valt het wel mee. Geen zin om mij schuldig te voelen wanneer iemand onder een boom terecht komt morgen.
bij de NS is dat zeker!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:03 schreef Drass het volgende:
[..]
Het zal dus wel 1 grote pleuriszooi worden.
Extra zorgzaam zijn voor je werknemers van de sociale werkplaatsquote:
Hier stuur de directeur dus een mail dat we morgen niet hoeven te komen ivm code geel én de waarschuwing van de ANWB, maar we reizen dus met z'n allen met het OV hier, behalve de directiequote:
dus je kan morgen fokkenquote:Op woensdag 1 november 2023 17:31 schreef byah het volgende:
[..]
Hier stuur de directeur dus een mail dat we morgen niet hoeven te komen ivm code geel én de waarschuwing van de ANWB, maar we reizen dus met z'n allen met het OV hier, behalve de directie
Wonen de meeste mensenquote:Op woensdag 1 november 2023 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm zal hier wel los lopen, stoten tot 80kmh/h stelt natuurlijk niet heel veel voor. Zeeland/zuid Holland daartegen zullen wel wat meer krijgen.
Lekker ingepakt wil ik wel, maar geen vrije dag morgen.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat er morgen op het strand wandelen voor een gratis diepe peeling?
Staan ze dan niet juist steviger? Ik herinner me nog een enorm droog jaar (2018) en een storm in augustus waarbij alle bomen in het bos waren omgewaaid omdat het zo droog was.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:42 schreef Paul het volgende:
Mensen die dit onderschatten![]()
Mensen die niet weten dat de grond soppig is en alle bomen eruit waaien
Pzc? Pijpen zonder condoom?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:16 schreef TweedeKlum het volgende:
And so it begins....
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)wege-storm~a25e880c/
Provinciale Zeeuwse Courant, dat was vroeger een kwaliteitskrant voordat het onderdeel werd van de poel des verderfs die AD heet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |