Welk leed is erger..meen je dat nou serieus?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welk leed is erger? Denk je dat men het in de hongerwinter niet zwaar had?
En vergeet niet dat naast joden ook zigeuners, homoseksuelen, communisten, andersdenkenden enz enz zijn uitgemoord. Miljoenen.
Zouden die nog hun huis hebben terug gekregen of hadden alleen de joden die pech?
Nee, maar dat aantal staat vast. En wordt niet hoger. Uiteraard nog steeds zeer fucked up.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Vergeet de gegijzelden niet. Ook kinderen. Iedere dag terror. In een hamas-gang opgesloten zitten.
Die heb ik al een tijdje niet meer voorbij zien komen met zijn vochtige derrière.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak met posts van @:bansheeboy
ja dan ben ik heel slapquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zou je eerst een bloemetje geven.
Dus als de zigeuners geen huis terug kregen dan de joden ook maar niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En vergeet niet dat naast joden ook zigeuners, homoseksuelen, communisten, andersdenkenden enz enz zijn uitgemoord. Miljoenen.
Zouden die nog hun huis hebben terug gekregen of hadden alleen de joden die pech?
Ga ik met je mee, wil ik wel een FN-FAL want die plastic troep mot ik nietquote:
Ik wil bij de generale staf, veel ervering met stratego.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:37 schreef Gitw het volgende:
Mocht er een grotere oorlog ontstaan door dit conflict. En zou Nederland erin worden gezogen. Hoe zouden jullie ertegen aankijken als je zou worden opgeroepen?
Misschien zijn de luiers inmiddels niet meer aan te slepen en spuit het er continu uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer voorbij zien komen met zijn vochtige derrière.
En dat lijden van de ontvoerde kinderen is iedere dag weer. Opnieuw. Ook vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:45 schreef Gitw het volgende:
[..]
Nee, maar dat aantal staat vast. En wordt niet hoger. Uiteraard nog steeds zeer fucked up.
is gebanned atmquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer voorbij zien komen met zijn vochtige derrière.
Dat is ook mooi aan je manquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:46 schreef sp3c het volgende:
vind ik gewoon mooie dingen
fuck jullie allemaal
Ah!quote:
Topfit present.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoop dat ik dan met een beetje geschikte jongens in het peloton zit.
Krijg jij daar ook altijd van die natte billetjes en opgezwollen tepeltjes van?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak met posts van @:bansheeboy
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:37 schreef Gitw het volgende:
Mocht er een grotere oorlog ontstaan door dit conflict. En zou Nederland erin worden gezogen. Hoe zouden jullie ertegen aankijken als je zou worden opgeroepen?
lolquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Dank hiervoor, dacht dat ie uit zichzelf rustiger was
Benieuwd waarom, als dat echt zo is. Zoveel was daar niet te zien. Misschien voor hun veiligheid ofzo.quote:
Je hebt helemaal gelijk over de andere slachtoffers in de concentratie kampen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat na de oorlog mensen zoveel trauma’s hadden, dat ze vooral met zichzelf bezig waren. En hun eigen leven proberen op te bouwen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Welk leed is erger..meen je dat nou serieus?
ik ben meer een loverquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topfit present.
Liever niet met @:sp3c die loopt ook liever niet.
Ja ook ik heb soms hoop voor mensenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Dank hiervoor, dacht dat ie uit zichzelf rustiger was
Nou prima. Deze discussie vind ik wat ranzig maar goed. Vrij land enz gelukkig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat na de oorlog mensen zoveel trauma’s hadden, dat ze vooral met zichzelf bezig waren. En hun eigen leven proberen op te bouwen.
Waarom niet allebei? Beetje fit kun je beter loveren.quote:
De killer bunnyquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Krijg jij daar ook altijd van die natte billetjes en opgezwollen tepeltjes van?
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |