Vaas moeten pakken, naar iets kijken wat vanaf moment van in vaas zetten binnen een paar dagen sterft en weggegooid moet worden en ik die vaas met stinkend water weer moet afwassenquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:18 schreef sp3c het volgende:
hoezo wordt je niet blij van mooie bloemen
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
https://twitter.com/im_pu(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
Veel gewonden kindjes. Ja maar Hamas
ik gok zomaar dat dat een eikel wasquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
M’n ex maakte me er niet blij mee.
Sommige mensen geven niet zoveel om bloemen. Ze is blijer met ons wekelijkse uitje en de lunch.quote:
niet vragen, gewoon verrassen met een mooi bosje bloemenquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:22 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Sommige mensen geven niet zoveel om bloemen. Ze is blijer met ons wekelijkse uitje en de lunch.
Maar ik zal het eens voorzichtig vragen.
Och jemig, dit had ik liever niet gezien. Man, man, man wat een ellende.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
Wat lief en gezelligquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:18 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dit.
Ik neem mijn moeder graag mee uit lunchen. Bij de lokale cafetaria. Daar wordt ze echt blij van. En dan doen we de weekboodschappen samen. En ik rij. En haar rollator ligt achterin de kofferbak.
Aandacht en dingen samen doen is natuurlijk het mooiste.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:22 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Sommige mensen geven niet zoveel om bloemen. Ze is blijer met ons wekelijkse uitje en de lunch.
Maar ik zal het eens voorzichtig vragen.
En/en.
Ja, een waarschuwing vooraf was wel prettig geweest.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och jemig, dit had ik liever niet gezien. Man, man, man wat een ellende.
Als ik opeens na ons wekelijkse uitje en etentje ook nog met bloemen aan kom zetten, gaat ze achterdochtig worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Aandacht en dingen samen doen is natuurlijk het mooiste.
Godver doe even een waarschuwingquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
Misschien heb je gewoon enkel lelijke, goedkope boeketten gehad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaas moeten pakken, naar iets kijken wat vanaf moment van in vaas zetten binnen een paar dagen sterft en weggegooid moet worden en ik die vaas met stinkend water weer moet afwassen
Ik kijk wel naar bloemen in een perkje ofzo
daar moet je wel mee uitkijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:25 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als ik opeens na ons wekelijkse uitje en etentje ook nog met bloemen aan kom zetten, gaat ze achterdochtig worden.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, een waarschuwing vooraf was wel prettig geweest.
omdat ze mooi zijnquote:
tijd om te trouwenquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon enkel lelijke, goedkope boeketten gehad.
Een écht mooie bos bloemen in een vaas cadeau krijgen.![]()
Verder snap ik het wel hoor.
Nee heb van mijn man (vroeger toen ie nog dacht dat ik het wellicht wel zou leren waarderen), van vrienden en van werkgevers echt hele mooie boeketten gekregen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon enkel lelijke, goedkope boeketten gehad.
Een écht mooie bos bloemen in een vaas cadeau krijgen.![]()
Verder snap ik het wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |