Goed voor jezelf zorgen, selfcarequote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga mezelf vanaf nu ook dingen geven! Dat ik daar niet eerder aan gedacht had, briljant!
Ja bedoelde Egypte, muts. Maar mijn ninja edit kwam te laatquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga mezelf vanaf nu ook dingen geven! Dat ik daar niet eerder aan gedacht had, briljant!
En het lijkt me dat de Palestijnen dat ook niet willen. Of hebben die geen recht van spreken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Egypte de bewoners van Gaza er niet bij hebben, dat lijkt me nogal een probleem.
Dat is een onzinnige vraag. Het is niet aan ons buitenstaanders om iets te bedenken, wat weten wij er nou helemaal van? Dit is een conflict wat denk ik nooit zal worden opgelost.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Wollah dat was Marokko!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De situatie toen kan je niet vergelijken met nu. De Arabische landen pretendeerden een eenheid te zijn, opkomst van het Arabisch nationalisme, maar er waren ook landen met tegenovergestelde belangen. Het is niet onbekend dat er Arabische landen waren die Isral allerlei intel doorspeelde.
Nee klopt. Omtzigt juist niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Onze nieuwe NAVO baas. Maar serieus ik zie een Omtzigt niet dit soort dingen zo doen.
Vermoed wel dat ze nu graag even weg willen van Gaza, of het nu noord of zuid is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het lijkt me dat de Palestijnen dat ook niet willen. Of hebben die geen recht van spreken?
Veel succes voor de volgende MP!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Onze nieuwe NAVO baas. Maar serieus ik zie een Omtzigt niet dit soort dingen zo doen.
Ik identificeer me als doosquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja bedoelde Egypte, muts. Maar mijn ninja edit kwam te laat
Zeker. Maar er werd hier gesproken van een permanente oplossing, dus niet tijdelijk even vanwege de situatie nu.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vermoed wel dat ze nu graag even weg willen van Gaza, of het nu noord of zuid is.
Nee, recht van spreken is westers, ben er in deze regio geen voorstanders van onze normen en waarden daar op te gaan leggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het lijkt me dat de Palestijnen dat ook niet willen. Of hebben die geen recht van spreken?
In de komende TV debatten zullen deze zaken vast onderwerp zijn. Caroline weer met een mond vol tanden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Veel succes voor de volgende MP!
Want dit, buitenlandse politiek, EU, Oekrane, Isral, veiligheid, gaat voor mij wel een ding zijn waarop ik ga stemmen. En de stemwijzer is er bijzonder mager over.
Het is om te huilen dat hele politieke spectrum.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Veel succes voor de volgende MP!
Want dit, buitenlandse politiek, EU, Oekrane, Isral, veiligheid, gaat voor mij wel een ding zijn waarop ik ga stemmen. En de stemwijzer is er bijzonder mager over.
Waar de Isralische politie meteen tegen optrad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Allemaal heel erg wat er gebeurt in Dagestan, maar zie ook even hoe een lynch mob van radicale joden gisteren tegen arabische studenten tekeer ging.
[ twitter ]
[ twitter ]
beide kanten heb je idiotenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Allemaal heel erg wat er gebeurt in Dagestan, maar zie ook even hoe een lynch mob van radicale joden gisteren tegen arabische studenten tekeer ging.
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@Scorpie hoe kijk jij hiertegen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hadden de papua's aan het eind van de rit ook niet dus wat dat betreft is er wel een precedentquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is om te huilen dat hele politieke spectrum.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel heeft zich laten piepelen door een afgesloten terroristengroep, ten koste van duizend eigen burgers.
De veiligheid waar Bibi zo lang hoog van heeft opgegeven is een facade.
Laat staan als er echte legers tegenover ze staan.
Gelukkig ja. Dit kan zo hard uit de hand lopen als er over en weer wraak wordt gezocht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waar de Isralische politie meteen tegen optrad.
Te laat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nee, recht van spreken is westers, ben er in deze regio geen voorstanders van onze normen en waarden daar op te gaan leggen.
Goh, elk volk heeft zo zijn idioten. Het verschil is dat de Isralische politie hiertegen optreedt en haar Arabische inwoners beschermt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Haat blijft haat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh, elk volk heeft zo zijn idioten. Het verschil is dat de Isralische politie hiertegen optreedt en haar Arabische inwoners beschermt.
Laat je niet intimideren. Mensen maken fouten en mods evenzo. Ik waardeer het dat je moderator wil zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb het toch geschopt tot moderator van dit prachtige forum .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |