Dat weet ik niet, het was een vlucht uit tel Aviv wat die mensen daar gingen doen moet je ze vragen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oke. Maar wat gingen die mensen uit Israel daar doen? Dat snap ik even niet. Is dat gewoon hun thuisland? Of gingen ze in Dagestan op vakantie? Of was het een overstap?
Ik vind het maar een vaag verhaal. Is het niet gewoon 1 of ander dom gerucht waarop mensen naar het vliegveld zijn gekomen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:29 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het was een vlucht uit tel Aviv wat die mensen daar gingen doen moet je ze vragen.
Damascus heeft in elk geval nog wel een beetje christelijke gemeenschap, nietwaar? In elk geval allerlei van die oude kerken enzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tel Aviv - Sana'a, Damascus of Khartoum is ook echt alleen voor bikkels.
Laat het even op je inwerken dat dit een reactie is op een reactie op een jodenjacht...quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En rennen door het hele vliegveld en trekken alles aan gort, lekker joden jagen.
Ik denk dat ze meer betrokken en zichtbaar waren dan Israël.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:25 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gelezen. "Hun grootste en belangrijkste taak is het zorgen voor de mensen in de Gazastrook. Denk aan levensonderhoud zoals eten en medische zorg, of aan de aanleg van infrastructuur."
Dat is hun taak. Doen ze dat ook, denk je?
Apartheidstaat hoor.quote:Politie Israël brengt Arabische studenten in veiligheid
De politie in de Israëlische kustplaats Netanya heeft gisteravond Arabisch-Israëlische studenten ontzet.
Volgens de Israëlische krant Haaretz probeerden honderden Joodse inwoners van Netanya het huis van de studenten binnen te komen en schreeuwden ze "Dood aan de Arabieren". Nadat de weg was vrijgemaakt, zijn de studenten naar een veilige plaats gebracht.
Volgens bewoners van de wijk hadden de studenten de sabbat verstoord door Arabische muziek hard af te spelen en met eieren naar synagogebezoekers te gooien.
Hey. Maar het zijn wsl militairen. En dit is natuurlijk heel geen marteling.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:21 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Wat een aangrijpend filmpje, zoveel emoties. De vader machteloos, het joch helemaal overstuur en moeder die haar koters beschermt terwijl er buiten wordt geschoten en het dicht bij komt. Op een gegeven moment komt een Hamas gast ook in beeld. Ze zullen ook wel afgeslacht zijn of gegijzeld. Volgens mij had het gezin zojuist de baby van 18 maanden verloren.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.
[..]
Vast allemaal militairen /squote:Op zondag 29 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hele gezin uiteindelijk ontvoerd, minus de dochter van 18 jaar die ze eerst voor hun ogen hebben doodgeschoten.
Het ICC kan geen Israëlische oorlogsmisdaden vervolgen. Dus als die man daar is, dan kan ie maar het beste de wandaden van Hamas gaan onderzoeken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat die man, en het ICC, in een lastige positie zitten. Voor zover ik weet is Israël geen partij maar de palestijnse gebieden wel. Zijn probleem is dat hij natuurlijk ook wel weet dat hij van de palestijnse zijde alleen medewerking zal krijgen voor het onderzoeken van eventuele Israëlische oorlogsmisdaden en niet voor de daden van palestijnse zijde.
Op basis waarvan denk je dat dan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer betrokken en zichtbaar waren dan Israël.
Alsnog is het een corrupte bende die veel geld in eigen zak stak.
Ik hoor hier wel eens voorbij komen dat Israël elektriciteit en water levert aan de Palestijnen. Maar daar zullen ze ook gewoon voor betaald hebben.
Wij krijgen het gas ook van andere landen en betalen daarvoor, het is geen cadeautje ofzo.
Ja. Ik vind dat downplayen van 7 oktober echt ziek.quote:
Je wil als jodenhater toch niet te laat op dat feestje komen. Met al je antisemitische matties achter de joden aan, genot.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laat het even op je inwerken dat dit een reactie is op een reactie op een jodenjacht...
quote:Al Qaida-leider roept moslims op om Joden, Amerikanen en Britten te doden
De leider van Al Qaida op het Arabische Schiereiland (AQAS), Khalid ben Omar Batarfi, roept moslims wereldwijd op om Joodse mensen, Amerikaanse en Britse staatsburgers te doden.
In een interview dat uitgezonden werd op Epics Foundation, een mediakanaal van AQAS, dreigt hij er bovendien mee dat de groep de VS zal aanvallen om de Amerikaanse agressie in de Gazastrook te stoppen, "zoals we dat deden op 11 september 2001".
Ai, ai...quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, goed. 1 Verschil dan. Voor drinkwater is de Gazastrook vrijwel volledig afhankelijk van Israël.
Snap je wat ik wil zeggen?
Ben jij van mening dat Israël de kraan in zijn geheel dicht moet houden?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:35 schreef Slayage het volgende:
Nucleaire macht, militaire reus Israël be like
"Ons bestaan wordt bedreigd door een groep met Kalashnikovs, drones, paragliders en scooters"
Always the victim, always the victim![]()
[ twitter ]
Ho ho maar dat is racistisch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:37 schreef Cuendillar het volgende:
[..]JA, ik ben van mening dat Israël de kraan in zijn geheel dicht moet houden.
Vertel mij eens waarom je een volk dat de gruweldaden van 7 oktober uitgevoerd heeft, en dat in het grootste gedeelte steunde en toejuichte, zou moeten onderhouden? Dat is toch raar?
Haal "Hamas en de Palestijnen en Israël" eens uit de overweging en vul er eens (ik noem maar wat) Guatemala en Sri-Lanka voor in. Dan had je toch ook "well, DUH" gezegd op deze vraag?
bedoelde u "duim"?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Straffen is een verkeerd woord wellicht. 'Onder de knie houden' dan.
Laat ik het omdraaien, waarop baseer jij dat Israël een betrokken buur is? Wat deden ze allemaal voor Gaza?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat dan?
Zijn de children of the light the victim?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwart staat je goed, Slayage
Volgens mij wel, de jurisdictie is het grondgebied van de aangesloten partijen, dus eventuele Israëlische oorlogsmisdaden in de palestijnse gebieden kunnen onderzocht en vervolgd worden. Niet dat de betrokken Israëli’s ooit voor het icc zullen verschijnen natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het ICC kan geen Israëlische oorlogsmisdaden vervolgen. Dus als die man daar is, dan kan ie maar het beste de wandaden van Hamas gaan onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |