Eerste helft waren ze afwezig iddquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
Nu het PSV-publiek er in de 86ste minuut eindelijk écht van overtuigd is dat het niet meer mis kan gaan voor PSV durven ze eindelijk voor sfeer te zorgen.
Blijft ook een walgelijk publiek daar in Eindhoven he maatquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
Nu het PSV-publiek er in de 86ste minuut eindelijk écht van overtuigd is dat het niet meer mis kan gaan voor PSV durven ze eindelijk voor sfeer te zorgen.
Die is sowieso al Europa uitgevlucht met zijn duistere zaakjes.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zou Mislintat er nu bij zitten?
Je weet dat mijn moeder 11 maanden geleden overleden is, stukje aanvullende infoquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vlakbij je moeder inderdaad
@:ggmm kijk deze grap
De bedoeling is gewoon om ajax weer een 4 minuten uitspeelwedstrijd te bezorgen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijft ook een walgelijk publiek daar in Eindhoven he maat
0 bewijs genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die is sowieso al Europa uitgevlucht met zijn duistere zaakjes.
Een Ajacied die klaagt over de sfeer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
Niet zijn probleem.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat mijn moeder 11 maanden geleden overleden is, stukje aanvullende info
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat mijn moeder 11 maanden geleden overleden is, stukje aanvullende info
Paupers met een fakkeltje "sfeer" noemenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |