Ik heb geen dreambox. Gewoon app meer niet op mn tvquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Al zal dit niemand verbazen natuurlijk.
DreamboxGoden
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:klaasweetalles
Laat je nu uitbetalen gast
IPTV op iOS genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
DreamboxGoden
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Coco het volgende:
Zie je deze had ik dan gemist als ik was gegaan.
Dat was vorig jaar niet andersquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:23 schreef bianconeri het volgende:
PSV achter tegen een degradatiekandidaat.
Echt wat zijn ze daar aan het doen?
Even weekendje vrij nemen en dus maar op het veld niet komen opdagen omdat het een makkelijke tegenstander is?
Graag dm van jou.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
DreamboxGoden
Dat is niet waar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Steijn had deze wedstrijd ook nog wel gewonnen.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen dreambox. Gewoon app meer niet op mn tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor Wajongbet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
28 EURO.....
nee IK WACHT NOG effe
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
DreamboxGoden
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]Kastje is niet nodig, kost stroom en geld. Ik heb gewoon een IPTV app namelijk Tivimate. Is een betaalde app en dan moet je nog IPTV kopen etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |