Kunnen gewoon naar het zuiden van de Gazastrook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen genocide in ieder geval. Dat heeft een andere betekenis.
En de mensen kunnen gewoon naar het zuiden van de Gazastrook, daar heeft het Israëlische leger ook van alles aan gedaan om de mensen die kant op te sturen. De militaire operaties zijn nu in het noorden.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is de burgerbevolking van Gaza een organisatie dan?
en ook de palestijnen in israel met israelisch paspoort, de palestijnen in de westelijke jordaanoever en de palestijnen in jordanie ook gestraft moeten worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:07 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Palestijnse burgerbevolking wordt niet collectief gestraft, wanneer dat zo zou zijn was de hele Gazastrook al tot een betonnen vlakte gereduceerd.
Wat er nu gebeurt dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:07 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Palestijnse burgerbevolking wordt niet collectief gestraft, wanneer dat zo zou zijn was de hele Gazastrook al tot een betonnen vlakte gereduceerd.
.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:06 schreef Hexagon het volgende:
Nou gezien de hele bevolking wordt belegerd en zonder stroom wordt gezet om eens een voorbeeld te geven.
ik hoorde laatst op tv dat ca 7% van de gebouwen is vernietigd. Dat valt reuze mee.quote:
De Kaukasus kent een rijke traditie van van huis tot huis gaan op deze manierquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:07 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Binnenkort bij uw lokale Van Der Valk.
ze kunnen beter ook wapens leveren om zichzelf te beschermen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
.
Precies. Israel moet maar rap stroom leveren, anders: ge-no-cide.
Tenenkrommend, dat begrippen maar herdefinieren zodat het in het huidige straatje past.
Nee, maar de Palestijnse bevolking lijkt ook bijzonder weinig moeite te hebben met Hamas' taktiek van Israëlische burgers als beesten afslachten en zich daarna achter Palestijnse burgers te verstoppen en hen als menselijk schild te gebruiken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar was de hele Gazastrook bij betrokken?
nu verschuif je de doelpalenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Collectief straffen van burgerbevolking is in strijd met het oorlogsrecht. Dus nee.
Jij verdraait de boel. Ik heb kritiek op "oorlogsmethoden" die een groot deel van de burgerbevolking daar het leven ernstig bedreigt. Jouw enige weerwoord is kennelijk alleen maar dat de bevolking van de Gazastrook blijbaar synoniem is aan Hamas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel, verdraai mijn woorden niet zo.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij verdraait de boel. Ik heb kritiek op "oorlogsmethoden" die een groot deel van de burgerbevolking daar het leven ernstig bedreigt. Jouw enige weerwoord is kennelijk alleen maar dat de bevolking van de Gazastrook blijbaar synoniem is aan Hamas.
Heel erg netjes inderdaad. In zo’n korte periode ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik hoorde laatst op tv dat ca 7% van de gebouwen is vernietigd. Dat valt reuze mee.
ik heb daar ook kritiek op, dus daar zijn we het over eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij verdraait de boel. Ik heb kritiek op "oorlogsmethoden" die een groot deel van de burgerbevolking daar het leven ernstig bedreigt. Jouw enige weerwoord is kennelijk alleen maar dat de bevolking van de Gazastrook blijbaar synoniem is aan Hamas.
Ja als je een volk belegert en afsnijdt van de bronnen die ze nodig hebben om te overleven gaan ze vanzelf dood.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
.
Precies. Israel moet maar rap stroom leveren, anders: ge-no-cide.
Tenenkrommend, dat begrippen maar herdefinieren zodat het in het huidige straatje past.
ja precies, in perfectief te zien: 7% van texel valt best mee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel erg netjes inderdaad. In zo’n korte periode ook.
klopt, daarom kunnen ze het beste hamasleden zelf vermoorden, dan is de belegering zo voorbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja als je een volk belegerdt en afsnijdt van de bronnen die ze nodig hebben om te overleven gaan ze vanzelf dood.
Voor evelen is die oorzaak-gevolgtrekking blijkbaar te ingewikkeld.
Maar dit is slechts het begin kondigde Netanyahu toch aan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik hoorde laatst op tv dat ca 7% van de gebouwen is vernietigd. Dat valt reuze mee.
klopt met het doel. Het doel is niet gebouwen vernietigen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Maar dit is slechts het begin kondigde Netanyahu toch aan?
Ja, oorlog is vervelend, dat blijkt maar weer eens. Je zou je eigenlijk in moeten spannen om daar niet in verzeild te raken, dus geen domme dingen doen zoals 1500 onschuldige burgers vermoorden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja als je een volk belegerdt en afsnijdt van de bronnen die ze nodig hebben om te overleven gaan ze vanzelf dood.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, ik ga niet eens in discussie met iemand die zulke woorden in mijn mond legt. Doe normaal zeg.
Daar is een tuinhek omgooien al meer dan datquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja precies, in perfectief te zien: 7% van texel valt best mee.
Je mag je afvragen waarom de Palestijnen voor water- en energievoorziening überhaupt afhankelijk zijn van Israël terwijl ze Israël en zijn inwoners het liefst van de kaart zouden vegen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Idd even iemand quoten :quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef ExTec het volgende:
Ja, oorlog is vervelend, dat blijkt maar weer eens. Je zou je eigenlijk in moeten spannen om daar niet in verzeild te raken, dus geen domme dingen doen zoals 1500 onschuldige burgers vermoorden.
Maar nee, israel is op geen enkele manier verplicht om gaza van utiliteiten te voorzien, en dat niet doen is geen genocide
quote:Voor evelen is die oorzaak-gevolgtrekking blijkbaar te ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |