SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:08 schreef DJ11 het volgende:
Garland Jeffreys - Hail Hail Rock 'n Roll
1991
Ja, ik zal de volgende dus maar moeten uitzitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef Melting het volgende:
@:livelink is de vaatwasser al klaar?
Mooi.... kun je meteen gaan smijten met de borden!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zal de volgende dus maar moeten uitzitten.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sjors harries zoon
Got my Mind set on you
Maar 1 willburyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef livelink het volgende:
The Traveling Willbury's - I've got my mind set on you
Komende week een "nieuw" Beatles-nummer; ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sjors harries zoon
Got my Mind set on you
Ik ook, ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komende week een "nieuw" Beatles-nummer; ik ben benieuwd.
Vandaag speelde Barcelona tegen Real Madrid met het Stones LOgo op het shirt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komende week een "nieuw" Beatles-nummer; ik ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag speelde Barcelona tegen Real Madrid met het Stones LOgo op het shirt.
Ironisch genoeg verloren ze in de laatste minuut door een goal van iemand met de voornaam Jude
[..]
Ironisch genoeg verloren ze in de laatste minuut door een goal van iemand met de voornaam Jude
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar het klinkt Chaka Khan-achtig.
quote:
[..]
Opvallend ook dat ze vlag van Luxemburg erbij gebruiken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend hoe vaak er op die oude hoesjes iets staat als "Top hit Holland", "Top hit USA", "Top hit England" etc.
Wellicht dat ze dachten dat dat beter verkocht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend hoe vaak er op die oude hoesjes iets staat als "Top hit Holland", "Top hit USA", "Top hit England" etc.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Opvallend ook dat ze vlag van Luxemburg erbij gebruiken.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Opvallend ook dat ze vlag van Luxemburg erbij gebruiken.
Misschien alleen in België, als er Top Hit Holland op staat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dachten dat dat beter verkocht?
Ik denk het ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dachten dat dat beter verkocht?
Love me Do is nou net een nummer waar ik niet zoveel behoefte aan heb dat het opnieuw uitkomt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat even wat dingen te lezen over die nieuwe Beatles-single. Bijzonder wat ze tegenwoordig qua techniek allemaal kunnen. Er komt ook een nieuwe mix van Love Me Do uit. Het oorspronkelijke nummer helemaal uit elkaar gehaald en weer in stereo gemixt.
Geheid vormt het de opmaat naar meer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Love me Do is nou net een nummer waar ik niet zoveel behoefte aan heb dat het opnieuw uitkomt.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Doe je vanavond een beetje rustig met de biertjes Melting, na gisteren?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef livelink het volgende:
Christmas was a friend of mine - Fay Lovski![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten zorro. Droom maar van een mooie kerst!quote:
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga zo - op jouw aanraden - de gerijpte herfstbok proberen
Dat is wel een beetje vroeg, niet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten zorro. Droom maar van een mooie kerst!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:53 schreef livelink het volgende:
Long John Baldry - Walk me out in the morning dew
Nee hoor, wintertijd gaat in, dus dan mag het.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vroeg, niet?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, wintertijd gaat in, dus dan mag het.
Daarom blijf ik ook gewoon tot het eind...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, wintertijd gaat in, dus dan mag het.
Gewoon weer met een naald?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik was aan het rekenen hoe ik nu met die wintertijd de kat moest prikken. Altijd weer een puzzel, maar ik ben eruit.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Toch niet om 5 uur opstaan hè?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik was aan het rekenen hoe ik nu met die wintertijd de kat moest prikken. Altijd weer een puzzel, maar ik ben eruit.
Het prikken van zo'n dier als de wintertijd ingaat is net als te veel zuipen: de kater komt laterquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet om 5 uur opstaan hè?![]()
Gewoon om 6 uur neem ik aan?
5 uur als ik de klok verzet voor ik ga slapen en 6 uur als ik de klok nog niet heb verzet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet om 5 uur opstaan hè?![]()
Gewoon om 6 uur neem ik aan?
Ik zou de klok niet verzetten nog dan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
5 uur als ik de klok verzet voor ik ga slapen en 6 uur als ik de klok nog niet heb verzet.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Genoeg slechte woordgrappen voor vanda.... oh nee, het is het weer een nieuwe dag.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou de klok niet verzetten nog dan.
Smaken verschillen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Dat biertje is ehhh... bijzonder.
Leuk om eens te proeven, maar niet echt mijn smaak. Wel heel anders dan gewone herfstbok.
Nou ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Dat biertje is ehhh... bijzonder.
Leuk om eens te proeven, maar niet echt mijn smaak. Wel heel anders dan gewone herfstbok.
Het is best goed te drinken hoor, maar het is een smaak die je moet liggen. Het is gewoon wat minder mijn ding.quote:
Dat werd maar een paar keer genoemd in het nummer ja.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:26 schreef livelink het volgende:
Oh, dit is een leuk nummer!
Maar van wie ook al weer.
Daar was ik inderdaad niet opgekomen.quote:
Dit nummer stond in 1975 anders nog wel op de 14e plek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:29 schreef DJ11 het volgende:
We eindigen weer met lekker onbekende nummers
Ik had het nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer stond in 1975 anders nog wel op de 14e plek.
Dus zo onbekend kan het niet zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het druk met bier…quote:
Niet echt. Het weer leent zich er ook niet voor. Ik wil alleen even naar de Hema vandaag om een cadeautje te kopen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink,
Nog wat "leuks" op de planning staan deze zondag?
Ah oké, ja het weer is op het moment hier nog best oké. Succes bij de Hema, hopelijk is het niet te druk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt. Het weer leent zich er ook niet voor. Ik wil alleen even naar de Hema vandaag om een cadeautje te kopen.
Ja, hier is het nu droog, maar dreigend geel. De Hema gaat pas om 12.00 open en ik moet daarvoor wel naar een andere plaats toe, dus wie weet plak ik er een wandeling aan vast.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah oké, ja het weer is op het moment hier nog best oké. Succes bij de Hema, hopelijk is het niet te druk.
Als het qua weer meezit is een wandeling een goed idee lijkt mequote:Op zondag 29 oktober 2023 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier is het nu droog, maar dreigend geel. De Hema gaat pas om 12.00 open en ik moet daarvoor wel naar een andere plaats toe, dus wie weet plak ik er een wandeling aan vast.
Jij nog plannen?
Goedemorgen Melting. Nog last van de wintertijd?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Nog last van de wintertijd?
Dat 2e zinnetje is ook nog hetzelfde...... maar wat komt erna?quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:45 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
De tekst van een bekend liedje kan wel worden aangepast...
Row row row your boat (tot zover is het nog hetzelfde)
Gently down the street...
Merrily, merrily, merrily, merrilyquote:Op maandag 30 oktober 2023 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat 2e zinnetje is ook nog hetzelfde...... maar wat komt erna?
Merrilly, Merrilly, Merrilly, you'll Never drive again.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:45 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
De tekst van een bekend liedje kan wel worden aangepast...
Row row row your boat (tot zover is het nog hetzelfde)
Gently down the street...
Nee, dat is van Randy Crawford..quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Merrilly, Merrilly, Merrilly, you'll Never drive again.
Dat is wel heel beroerd zegquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de kerst zou het straten in de wijk klaar moeten zijn. We zitten nu in week 3 van de werkzaamheden en er lijkt nu al 2 weken vertraging te zijn. Wij hebben gelukkig al een half jaar een stoep naast de bouwweg met kuilen, maar de mensen schuin tegenover die de afgelopen weken de sleutel hebben gekregen kunnen gewoon echt hun huis niet bereiken. Ik moest vorige week zelfs met laarzen aan mijn route heel zorgvuldig kiezen toen ik even naar de overbuuf ging (ik heb namelijk geen lieslaarzen) en inmiddels staat er nog meer water dat nergens heen kan.
Juist een verademingquote:Op maandag 30 oktober 2023 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Nog last van de wintertijd?
Goedemorgen Symph.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Mwoah, houdt niet over. Heb nu wel eindelijk mijn medicatie binnen. De apotheek gaf de hele tijd aan dat ze niks hadden en de ha zei dat ze het 17 oktober al hadden gestuurd. En als je fulltime werkt is dat erg lastig om achteraan te gaan. Mijn man is vandaag vrij, dus die heb ik maar op pad gestuurd. Hij is naar de apotheek en naar de ha gegaan en uiteindelijk bleek mijn recept bij de verkeerde apotheek terecht zijn gekomen, waar toevallig een man met mijn achternaam en geboortedatum in het bestand zat. Dus die man heeft de hele tijd bericht gehad over mijn medicijnen. Nu schijnt alles rechtgezet te zijn en heeft mijn man de medicijnen in zijn bezit. Is hij 1,5 uur mee bezig geweest.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Alles goed daar?
Tjonge wat een pech.... dat moet ook net jou weer overkomen zoiets.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwoah, houdt niet over. Heb nu wel eindelijk mijn medicatie binnen. De apotheek gaf de hele tijd aan dat ze niks hadden en de ha zei dat ze het 17 oktober al hadden gestuurd. En als je fulltime werkt is dat erg lastig om achteraan te gaan. Mijn man is vandaag vrij, dus die heb ik maar op pad gestuurd. Hij is naar de apotheek en naar de ha gegaan en uiteindelijk bleek mijn recept bij de verkeerde apotheek terecht zijn gekomen, waar toevallig een man met mijn achternaam en geboortedatum in het bestand zat. Dus die man heeft de hele tijd bericht gehad over mijn medicijnen. Nu schijnt alles rechtgezet te zijn en heeft mijn man de medicijnen in zijn bezit. Is hij 1,5 uur mee bezig geweest.
Ja, zouden nu wel aan moeten zijn.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:29 schreef livelink het volgende:
In Utrecht zijn ze nog niet over op de wintertijd. De lantarens zijn nog niet aan en het is behoorlijk donker.
quote:Op woensdag 1 november 2023 17:35 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, het is beleid. https://www.ad.nl/utrecht(...)er-branden~aaadf9ee/
Utkromquote:Op woensdag 1 november 2023 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, zouden nu wel aan moeten zijn.
[..]![]()
En de veiligheid neemt daardoor af...... goed bezig Utrecht!
quote:Op woensdag 1 november 2023 17:54 schreef Tjoent het volgende:
Hoi Melting, livelink en wie zich verder aangesproken voelt
Goedemorgen Melting. Maar 1 gaap? Dan heb je wel heel goed geslapenquote:
Ik avonturier het. Bij ons wordt het niet zo heftig.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:44 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Iedereen de tuinmeubelen vastgesnoerd?
Ik avonturier het. Bij ons wordt het niet zo heftig.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:44 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Iedereen de tuinmeubelen vastgesnoerd?
Oefquote:Op donderdag 2 november 2023 14:37 schreef livelink het volgende:
Hier is net naast ons huis toch wel een flinke boom omgewaaid. Snel even gechecked, maar er lag niemand onder.
quote:Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef livelink het volgende:
En de gemeente komt de boel hier net afzetten en ze zijn nog niet weg en het afzettingshek waait om
Zeker.... heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 2 november 2023 05:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Maar 1 gaap? Dan heb je wel heel goed geslapen
quote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, de apotheek stuurt een e-mail aan honderden mensen tegelijk en niet met BCC. Hallo privacy
Ik snap niet dat het daar zo amateuristisch ingericht is dat dit voor kan komen. Daar komt geheid gezeik van, maar daar heb ik weinig aan, mijn gegevens zijn bij honderden andere patiënten terecht gekomen.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar kunnen ze wel eens problemen mee krijgen.
Daar heeft iemand geen fijne dagquote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, de apotheek stuurt een e-mail aan honderden mensen tegelijk en niet met BCC. Hallo privacy
Tja, bij een ouder iemand kan ik me nog voorstellen. Al is het niet prettig.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het daar zo amateuristisch ingericht is dat dit voor kan komen. Daar komt geheid gezeik van, maar daar heb ik weinig aan, mijn gegevens zijn bij honderden andere patiënten terecht gekomen.
Ik heb ze maar even gebeld, ik was uiteraard niet de eerste.
Mijn vader flikt het ook nog steeds om mails naar heel z’n adresboek met CC te sturen, ik heb ‘m daar ook al tig keer op gewezen.
quote:Op donderdag 2 november 2023 17:36 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Links is ons huis. De afzettingshekken van de gemeente waren niet echt nodig.
Ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik dacht dat het niet hard zou waaien bij jullie?
Gelukkig maar dat het afgelast werd inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook![]()
Mijn zoon wil altijd nog eens meedoen met het NK Tegenwind fietsen, maar dat wordt altijd maar een dag van tevoren of zo bekend gemaakt. Gisteren hoorde hij dat het vandaag gehouden zou worden, maar hij was alweer te laat toen hij zich aan probeerde te melden. Maar het is afgelast hoorde ik net.
Ja, hij vertelde het mij. Hij is vandaag wel gaan fietsen trouwens. Hij vindt in de storm fietsen echt geweldig. Hij is om 11.30 vertrokken en kwam net pas thuis.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het afgelast werd inderdaad.
Heb je dat je zoon wel verteld, dan is hij misschien minder teleurgesteld.
Dan zal hij vast doodop zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vertelde het mij. Hij is vandaag wel gaan fietsen trouwens. Hij vindt in de storm fietsen echt geweldig. Hij is om 11.30 vertrokken en kwam net pas thuis.
Ja, zijn knieën willen zelfmoord plegen vertelde hij me net.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 17:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zijn knieën willen zelfmoord plegen vertelde hij me net.
Tja, hij had het kennelijk toch naar zijn zin.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel ernstig.... waarom komt hij dan ook niet eerder naar huis?
Dat is ook veel waard.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, hij had het kennelijk toch naar zijn zin.
quote:Op donderdag 2 november 2023 17:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zijn knieën willen zelfmoord plegen vertelde hij me net.
Welkom Ddm.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Grant and Forsythe/guys and dolls the sun ain’t gonna shine anymore
Niet?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Do they know it isn’t christmas time at all
Welkom Symph.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Do they know it isn’t christmas time at all
Dat klopt wel.quote:
Nee, het is een man met een moeilijke naam. Waar ik dus nu niet op kom.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is een man met een moeilijke naam. Waar ik dus nu niet op kom.
Welk nummer bedoel je?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel met de tekst van dat nummer van Muddy
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Een reggaeversie van Reflections of my life die ik niet ken
Ik ken het wel, maar geen idee wie het zingt.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Een reggaeversie van Reflections of my life die ik niet ken
Wat is het origineel dan?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:25 schreef Symphonic het volgende:
In dit geval heb ik toch liever het origineel..
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
Dit lijkt uit de musical Hair te komen.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Münchener Freiheit Tausendmal Du
Je had de Beatle sound goed gehoord.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
The new seekers ?met een Beatlescover
Ja, het nummer ken ik, maar dan het origineel en ook als cover door Eddie Vedderquote:Op donderdag 2 november 2023 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je had de Beatle sound goed gehoord.
[ afbeelding ]
Nog in de originele samenstelling?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zondag gaan we naar Mecano in Den Helder, heb er zin in
De zanger is er nog, verder zijn ze tig keer gestopt en afgesplitst, volgens mij heet deze incarnatie Mecano un-ltdquote:Op donderdag 2 november 2023 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog in de originele samenstelling?
Zeker..... echte meeschreeuwer.quote:
Maar niet als je man ook in de kamer zit.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar niet als je man ook in de kamer zit.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar niet als je man ook in de kamer zit.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
Mooi, lief liedje. Geen idee verder.
Maar wel dat het Nederlands was.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had Sjoukje hier niet herkend
Ja direct, dat was echt niet te missenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel dat het Nederlands was.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Annie &Aretha Sisters are doing it for themselves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |