SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:08 schreef DJ11 het volgende:
Garland Jeffreys - Hail Hail Rock 'n Roll
1991
Ja, ik zal de volgende dus maar moeten uitzitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef Melting het volgende:
@:livelink is de vaatwasser al klaar?
Mooi.... kun je meteen gaan smijten met de borden!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zal de volgende dus maar moeten uitzitten.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sjors harries zoon
Got my Mind set on you
Maar 1 willburyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef livelink het volgende:
The Traveling Willbury's - I've got my mind set on you
Komende week een "nieuw" Beatles-nummer; ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sjors harries zoon
Got my Mind set on you
Ik ook, ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komende week een "nieuw" Beatles-nummer; ik ben benieuwd.
Vandaag speelde Barcelona tegen Real Madrid met het Stones LOgo op het shirt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komende week een "nieuw" Beatles-nummer; ik ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag speelde Barcelona tegen Real Madrid met het Stones LOgo op het shirt.
Ironisch genoeg verloren ze in de laatste minuut door een goal van iemand met de voornaam Jude
[..]
Ironisch genoeg verloren ze in de laatste minuut door een goal van iemand met de voornaam Jude
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar het klinkt Chaka Khan-achtig.
quote:
[..]
Opvallend ook dat ze vlag van Luxemburg erbij gebruiken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend hoe vaak er op die oude hoesjes iets staat als "Top hit Holland", "Top hit USA", "Top hit England" etc.
Wellicht dat ze dachten dat dat beter verkocht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend hoe vaak er op die oude hoesjes iets staat als "Top hit Holland", "Top hit USA", "Top hit England" etc.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Opvallend ook dat ze vlag van Luxemburg erbij gebruiken.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Opvallend ook dat ze vlag van Luxemburg erbij gebruiken.
Misschien alleen in België, als er Top Hit Holland op staat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dachten dat dat beter verkocht?
Ik denk het ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dachten dat dat beter verkocht?
Love me Do is nou net een nummer waar ik niet zoveel behoefte aan heb dat het opnieuw uitkomt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat even wat dingen te lezen over die nieuwe Beatles-single. Bijzonder wat ze tegenwoordig qua techniek allemaal kunnen. Er komt ook een nieuwe mix van Love Me Do uit. Het oorspronkelijke nummer helemaal uit elkaar gehaald en weer in stereo gemixt.
Geheid vormt het de opmaat naar meer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Love me Do is nou net een nummer waar ik niet zoveel behoefte aan heb dat het opnieuw uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |