abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211112937
quote:
KIJK. Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”

Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Israël steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Israël!” Dat terwijl het blijkt te gaan om Franse bloem.

“Ik wil mijn centjes terug, ik ben niet tevreden”, begint de filmende vrouw uit te leggen aan een medewerker van Lidl dat ze terugbetaald wilt worden voor de verpakking bloem die ze eerder kocht. “Is er iets mis mee?” probeert de kassierster beleefd.

“Dat zie je toch aan de verpakking! Dat is Israëlische verpakking! Geef mijn geld terug.” Volgens de vrouw maakt de wit-blauwe verpakking duidelijk dat het om een Israëlisch product gaat. De kassierster vertelt de klant dat ze er iemand zal bijroepen voor een terugbetaling, maar de vrouw gaat verder: “Lidl en Aldi steunen Israël!”

Discussie
De beelden tonen hoe ook andere klanten zich beginnen te moeien in de discussie wanneer deze aanmanen dat de vrouw kalm moet blijven. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Israël!” Ook wanneer de vrouw haar kasticket en geld terugkrijgt blijft haar betoog verdergaan: “Hier kom ik niet meer. Viezeriken allemaal! Ik ga naar Albert Heijn. Jullie zijn allemaal Joden en viezeriken.

“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”
:')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211112946
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Waar kijk ik naar?
Iets vreselijks, als je moslim bent. Schijnbaar.
In ieder geval als je bloem koopt bij de Lidl.

;(

Edit: zie post #251 @UitStraling
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:27:40 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:26 schreef Slayage het volgende:
Omdat we zien dat de overreactie van Israël zo heftig is waardoor de aanslag van Hamas verbleekt in barbarij.
Nee.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:28:24 #254
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211112976
quote:

[..]
Beatrice de Graaf zegt altijd dat terroristische organisaties aanslagen plegen om een overreactie van een staat uit te lokken om zo aandacht voor hun zaak te krijgen. Zo bekeken heeft Hamas al gewonnen. Omdat we zien dat de overreactie van Israël zo heftig is waardoor de aanslag van Hamas verbleekt in barbarij.

De graaf: "terrorisme is een buitengewoon glibberig begrip. Het is namelijk een heel subjectief begrip. Het hangt er van af wie het begrip op wie plakt. Het wordt natuurlijk gebruikt door machthebbers om hun tegenstanders monddood te maken"

De hele reeks is de moeite waard uiteraard.

Probeer dit soort controversiële claims eens wat verder te onderbouwen. Het is namelijk behoorlijk geschift wat je stelt. Op welke manier denk je bijvoorbeeld het gehalte van vermeende barbarij hier te beoordelen, welke criteria spelen daar een rol?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211112985
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:32:58 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211112991
Deze oorlog gaat ook relaties tussen landen kapot maken... en dat maakt de hele wereld meer onstabiel.
pi_211112995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:21 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Omdat het ook een afspiegeling is van de gescheidenleving, samenleving bestaat alleen nog in politiek correcte fantasie _O-
Als je te lang op Fok zit zou je dat denken. De realiteit is gelukkig anders althans zeker in mijn geval.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:33:48 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211112997
twitter

Dit is natuurlijk een gekleurde bron, maar zijn die Hamas bazen echt zo rijk?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:34:47 #260
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211113009
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:32 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Verstandig
Please consider the environment before printing this post
pi_211113010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:32 schreef Momo het volgende:
Deze oorlog gaat ook relaties tussen landen kapot maken... en dat maakt de hele wereld meer onstabiel.
Er zijn dan ook nogal wat onfrisse relaties en die mogen wat mij betreft ook best in de prullenbak.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:35:18 #262
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211113016
Hij stipt goede punten aan:
1:30 tienduizenden artillery shells die voor Ukraine bedoeld waren gaan nu richting Ukraine
1x THAAD en 2x Patriots die Ukraine goed had kunnen gebruiken gaan nu naar het MiddenOosten om Amerikaanse basissen in Syrie/Irak te beschermen.

Was de Hamas aanslag van 7 okt in opdracht van Rusland om de wapenstroom richting Ukraine te verminderen?

pi_211113019
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:32 schreef Momo het volgende:
Daar kiest de Arabische en Islamtische wereld zelf voor. Wederom blijkt dat dit deel van de wereld vol zit met barbaarse en onderontwikkelde culturen zonder enige vorm van zelfreflectie, waarbij menig land ook nog wordt bestuurd door een regime.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211113022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Er zijn meer raketten en handgranaten dan appelflappen en kinderfietsjes in de Gazastrook, you do the math.
pi_211113023
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Als je te lang op Fok zit zou je dat denken. De realiteit is gelukkig anders althans zeker in mijn geval.
Qed
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_211113036
Beroemde kapper bagatelliseert de Holocaust

Mooi om te zien hoe de maskers steeds vaker afgaan, houden ze niet zo van in Duitsland.
pi_211113063
Hoe ze er zich ook kleden met die gezichtsbedekking, handschoenen en nektasje. Wat een tuig.

twitter
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:40:58 #268
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211113073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:37 schreef Tekaschi het volgende:

Mooi om te zien hoe de maskers steeds vaker afgaan, houden ze niet zo van in Duitsland.
Ja in Duitsland zijn ze goed klaar met dat religieus fundamentalistische tuig, en terecht, krankzinnig walgelijk volk
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:41:05 #269
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211113074
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
Hoe ze er zich ook kleden met die gezichtsbedekking, handschoenen en nektasje. Wat een tuig.

[ twitter ]
Paupervolk is het.
Please consider the environment before printing this post
pi_211113080
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Nice, filmpje gaf me weer een mooi idee voor een nieuw plaatje. ^O^

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_211113092
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:37 schreef Tekaschi het volgende:

En goh, het is iemand met een migratieachtergrond. Je verwacht het niet hoor.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:43:46 #272
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211113101
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Idd, dat Europa en die walgelijke VS, die liepen met toch een partij weg met Adolfje, echt geen strobreed in de weg gelegd, daarom wonen we nu in Groot Germanie _O_.
Oh, toen waren de Duitsers geen westerlingen? Dan weten we dat ook weer.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:45:11 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211113118
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Oh, toen waren de Duitsers geen westerlingen? Dan weten we dat ook weer.

:{²
Dan had je wel Dutsers gepost ipv westerlingen. Of is het wel "alle westerlingen" bij iets naars, maar ab-so-luut nooit en te nimmer alle moslims bij aanslagen en de massale steun er voor? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:45:54 #274
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211113124
quote:

[..]
Beatrice de Graaf zegt altijd dat terroristische organisaties aanslagen plegen om een overreactie van een staat uit te lokken om zo aandacht voor hun zaak te krijgen. Zo bekeken heeft Hamas al gewonnen. Omdat we zien dat de overreactie van Israël zo heftig is waardoor de aanslag van Hamas verbleekt in barbarij.

De graaf: "terrorisme is een buitengewoon glibberig begrip. Het is namelijk een heel subjectief begrip. Het hangt er van af wie het begrip op wie plakt. Het wordt natuurlijk gebruikt door machthebbers om hun tegenstanders monddood te maken"

De hele reeks is de moeite waard uiteraard.

Wat denk jij van de overreactie van de Turkse staat op Koerden? Maar dat zijn maar Koerden natuurlijk.
pi_211113136
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')