Heb je haar tweets over Turkije gezien de afgelopen jaren? Ik stem eerder op Timmermans.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef Slayage het volgende:
Mijn stem gaat naar Kati Piri komende maand.
[ twitter ]
Zonder de NAVO hebben we een zwakkere defensie dan Botswana, Nicaraqua of Suriname.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal nergens voor zorgen, behalve voor Nederland. Dat heeft geen kut met Rusland, israel, Irak, Iran, gaza, Taiwan of welk kutland dan ook te maken.
Door onze ligging zijn de externe dreigingen voor Nederland vrijwel nul.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder de NAVO hebben we een zwakkere defensie dan Botswana, Nicaraqua of Suriname.
Ik denk niet dat de mods je handjes nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik help ze even een handje. Als je idd niet schuldig bent aan zijn beweringen heb je niets te vrezen toch?.
Want wat er in 'welk kutland dan ook' gebeurt heeft natuurlijk totaal geen invloed op Nederland.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal nergens voor zorgen, behalve voor Nederland. Dat heeft geen kut met Rusland, israel, Irak, Iran, gaza, Taiwan of welk kutland dan ook te maken.
Hoe denkt ze over de Koerden? Over homo's?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:54 schreef Slayage het volgende:
Mijn stem gaat naar Kati Piri komende maand.
[ twitter ]
Hang eens een Joodse vlag op het Rembrandplein op als je wil.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Door onze ligging zijn de externe dreigingen voor Nederland vrijwel nul.
Sterker nog, dankzij de NAVO staan we bovenaan van doelwitten als de dag des oordeels komt.
Maar jij bent degene die actie van mods eist om een feitelijk correcte beschrijving van je, dus jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mods je handjes nodig hebben.
De mods mogen beoordelen of het een feitelijk correcte omschrijving is. Het is aan diegene die verdachtmakingen doet om ze te bewijzen. Niet andersom.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar jij bent degene die actie van mods eist om een feitelijk correcte beschrijving van je, dus ja.
"Mutant01 heeft Allah Al Watan Al Malik in zijn sig staan", ook banwaardig zeker?
Je ziet wat voor invloed 2 van die kutlanden die met elkaar overhoop liggen hier hebben met al dat importtuig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want wat er in 'welk kutland dan ook' gebeurt heeft natuurlijk totaal geen invloed op Nederland.
Niks van gemerkt. Ik werd uitgemaakt voor Holocaustontkenner. Iedereen stond er bij en keer er naar. Toen ik @sp3c er bij haalde vond ie me maar een jankerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort verdachtmakingen banwaardig.
Eigenlijk niet, want je blijft erop terugkomen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks van gemerkt. Ik werd uitgemaakt voor Holocaustontkenner. Iedereen stond er bij en keer er naar. Toen ik @:sp3c er bij haalde vond ie me maar een jankerd.
Maar hij heeft het vakbekwaam opgelost uiteindelijk.²
Wat zeggen zij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hamas. Stond in de NRC.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)al-gewonnen-a4177138
Zulke landen bestaan niet en hebben nooit bestaan. Zelfs destijds met de Berlijnse muur en nu NK lukt het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dankje. Als iedereen gewoon in zijn eigen land was gebleven
Bedankt voor het bewijzen van, en het weerleggen van jouw, punt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Je ziet wat voor invloed 2 van die kutlanden die met elkaar overhoop liggen hier hebben met al dat importtuig.
Nee dankje. Als iedereen gewoon in zijn eigen land was gebleven had het er een stuk florissanter uitgezien in de wereld denk ik zo.
Niet vanwege het vakbekwame handelen van @sp3c Hij beheerst het oude ambacht als geen ander. Maar vanwege de omstanders die een kop koffie namen en over me heen plaste. Prima hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want je blijft erop terugkomen.
Volgens mij zeggen "de Joden" nu gewoon 'kom maar op' en dan gebeurt hetzelfde als altijd. Kansloze islamitische aftocht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:03 schreef HowardRoark het volgende:
"Religie van de vrede"
[ twitter ]
Het is en blijft Fok! In dat opzicht niet een afspiegeling van de samenlevingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet vanwege het vakbekwame handelen van @:sp3c Hij beheerst het oude ambacht als geen ander. Maar vanwege de omstanders die een kop koffie namen en over me heen plaste. Prima hoor.²
Ik heb begrepen van een expert dat je erom dient te lachen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat werkt helaas alleen de andere kant op kan ondergetekende je vertellen. Eigenlijk zoals het altijd gaat met die dubbele maat.²
Of in het übervrije, nette Finland.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat zal ze schrikken als ze in Griekenland komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Salina op 28-10-2023 18:25:47 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Omdat het ook een afspiegeling is van de gescheidenleving, samenleving bestaat alleen nog in politiek correcte fantasiequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is en blijft Fok! In dat opzicht niet een afspiegeling van de samenleving
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Of in het übervrije, nette Finland.
En ik zou als ik haar was ook maar wegblijven uit (haar eigen?) Marokkaanse stadje Chefchaouen denk ik.
Waar kijk ik naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat gebeurt er dan met iemand die dat over je roept?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks van gemerkt. Ik werd uitgemaakt voor Holocaustontkenner. Iedereen stond er bij en keer er naar. Toen ik @:sp3c er bij haalde vond ie me maar een jankerd.
Maar hij heeft het vakbekwaam opgelost uiteindelijk.²
Beatrice de Graaf zegt altijd dat terroristische organisaties aanslagen plegen om een overreactie van een staat uit te lokken om zo aandacht voor hun zaak te krijgen. Zo bekeken heeft Hamas al gewonnen. Omdat we zien dat de overreactie van Israël zo heftig is waardoor de aanslag van Hamas verbleekt in barbarij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |