Ik sla streetfood uit Aruba wel over de volgende keer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Staatssecretaris Van der Burg legt taken neer wegens voedselvergiftiging
Dat klinkt niet goed.
edit: volgens de T is die wel alweer uit het ziekenhuis.
Pffttt, gewoon een sterke maag hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik sla streetfood uit Aruba wel over de volgende keer.
Allemachtig, zeg. Mischien moet ze dit soort interviews aan Mona over gaan laten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Guttegut. En dit gaat straks 15 zetels halen.
Zolang we geen fatsoenlijke kiesdrempel hebben. Zitten we vast aan dit soort lieden en coalities van 4 partijen. Waardoor zij hun standpunten moeten verwateren, mensen weer teleurgesteld zijn en stemmen op de volgende luchtfietser en de cirkel zich herhaalt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemachtig, zeg. Mischien moet ze dit soort interviews aan Mona over gaan laten?
MIjn eerste gedachte is overigens "Wie gaat hier met zijn volle verstand op stemmen", ik moet eerlijk bekennen dat ik daar met mijn verstand niet bij kan.
De BBB staat op 12 zetels in de peilingen. Hoe hoog wil je de kiesdrempel hebben dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zolang we geen fatsoenlijke kiesdrempel hebben. Zitten we vast aan dit soort lieden en coalities van 4 partijen. Waardoor zij hun standpunten moeten verwateren, mensen weer teleurgesteld zijn en stemmen op de volgende luchtfietser en de cirkel zich herhaalt.
Veel mensen die hier op gaan stemmen lezen dat soort interviewtjes niet. Zien gewoon oneliners van haar op Facebook. Het is gewoon weer een dikke middelvinger partij, anti establishment. Doe je weinig aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemachtig, zeg. Mischien moet ze dit soort interviews aan Mona over gaan laten?
MIjn eerste gedachte is overigens "Wie gaat hier met zijn volle verstand op stemmen", ik moet eerlijk bekennen dat ik daar met mijn verstand niet bij kan.
Tis niet die kiesdrempel hé, hij wil gewoon kiezen wie wel/niet mee doet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De BBB staat op 12 zetels in de peilingen. Hoe hoog wil je de kiesdrempel hebben dan?
Waarom precies?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ook triest dat die Ollengren er nog steeds zit zeg
Dat gaat nog wat worden bij de televisiedebatten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Lubach filmpje van jaren geleden: Geert Wilders concreet! Dat kan hij met deze onuitvoerbare vage plannen nog wel eens over doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:51 schreef Raw85 het volgende:
Dat BBB-interview in De Telegraaf is wel smullen hoor
Knap dat een populist in de meest populistische krant van Nederland nog een enorm modderfiguur kan slaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:51 schreef Raw85 het volgende:
Dat BBB-interview in De Telegraaf is wel smullen hoor
https://open.overheid.nl/(...)12-cf6708456945/filequote:Subsidiebesluit BIJ1 2021
Met BIJ1 zijn ook verschillende gesprekken gevoerd over de
subsidieverantwoording voor 2021. Ook BIJ1 heeft gebruik gemaakt van de
reguliere procedure om een zienswijze kenbaar te maken. De gesprekken met
BIJ1 hebben geleid tot een verzoek aan BIJ1 om via een accountant de
rechtmatigheid van (een deel van) de subsidiebestedingen voor 2021 aan te
tonen. BIJ1 heeft voor de politieke partij aan dit verzoek voldaan. Op basis
hiervan heb ik besloten de subsidie vast te stellen op het bedrag waarover BIJ1
de rechtmatigheid van de bestedingen heeft kunnen aantonen. Voor de politieke
jongerenorganisatie en het wetenschappelijk instituut heeft BIJ1 niet de
rechtmatigheid van de subsidiebestedingen aangetoond. Daarom ben ik
genoodzaakt de subsidie voor deze neveninstellingen op nihil vast te stellen. De
subsidie wordt hiermee vastgesteld op ¤294.931,-. De oorspronkelijk verleende
subsidie aan BIJ1 is ¤528.464,11, waarvan ¤422.771,29 als voorschot is
uitgekeerd. Daarom wordt overgegaan tot terugvordering van ¤127.840,29. Voor
het terug te vorderen bedrag wordt BIJ1 in de gelegenheid gesteld om een
betalingsregeling te treffen.
Ze heeft er nu 1...... Uiteraard begon het daar. Daarvoor was het FvD die met 2 zetels in Kamer kwam en daarna de provinciale verkiezingen won. Zonder de aandacht die dat soort partijen krijgen op tv, puur omdat ze met 1 a 2 zeteltjes in de Kamer zijn gekomen, zouden we niet die uitspattingen hebben bij de provinciale verkiezingen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De BBB staat op 12 zetels in de peilingen. Hoe hoog wil je de kiesdrempel hebben dan?
Daar mogen de meningen over verdeeld zijn, ik vind haar zwakquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet gebleken de afgelopen jaren, dacht ik.
Als ik het vergelijk met de vorige MinDef's van de afgelopen kabinetten doet zij het beter dan haar voorgangers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar mogen de meningen over verdeeld zijn, ik vind haar zwak
Daar ben ik,het dan wel weer mee eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met de vorige MinDef's van de afgelopen kabinetten doet zij het beter dan haar voorgangers.
Mijn excuus ik heb een vergissing gemaakt, ik heb haar in de war gehaald met Jorritsma, haar bedoelde ik, mijn foutquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vanwege welke concrete acties?
Onvergelijkbare omstandigheden natuurlijk. Ik vind Ollongren ook altijd een beetje ‘flets’, nooit bloopers of slecht. Maar ook nooit een uitschieter naar boven. Gewoon goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
volgende:
[..]
Daar mogen de meningen over verdeeld zijn, ik vind haar zwak
Was al geruime tijd bekend dat hij op de nominatie staat om Stoltenberg op te volgen.......hij heeft zelf nog vrij lang de boot afgehouden...quote:
'Gewoon goed'? Als ze niet van adel was, dan had waarschijnlijk nooit iemand van haar gehoord...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onvergelijkbare omstandigheden natuurlijk. Ik vind Ollongren ook altijd een beetje ‘flets’, nooit bloopers of slecht. Maar ook nooit een uitschieter naar boven. Gewoon goed.
Maar ze zal in ieder politiek geschiedenisboek opduiken de komende honderd jaar.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de laatste peiling staat BBB nog maar op 9 zetels en dat doet echt pijn alhoewel nog steeds meer dan het CDAquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Guttegut. En dit gaat straks 15 zetels halen.
quote:NSC: 31 (+3)
VVD: 26
PvdA-GL: 24
PVV: 19 (-1)
BBB: 9 (-2)
D66: 7
CDA: 5
quote:zetel verdeling nu
VVD (34)
D66 (24)
PVV (16)
CDA (14)
SP (9)
PvdA (9)
GroenLinks (8)
PvdD (6)
FVD (5)
ChristenUnie (5)
BBB (4)
DENK (3)
ollongren is een warhoofdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:48 schreef KareldeStoute het volgende:
Ook triest dat die Ollengren er nog steeds zit zeg
Waarom precies?
Pieter is niet bepaald lief voor de boeren in zijn programma, dus mensen hebben echt geen idee als je dan van BBB naar NSC switchtquote:Op zondag 29 oktober 2023 04:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
In de laatste peiling staat BBB nog maar op 9 zetels en dat doet echt pijn alhoewel nog steeds meer dan het CDA
https://www.peilingennederland.nl/alle-peilingen.html
NSC snoept heel veel weg daar
[..]
[..]
De meeste BBB-stemmen waren ook niet direct voor de boeren maar vooral als signaal dat “het” anders moet in de politiek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pieter is niet bepaald lief voor de boeren in zijn programma, dus mensen hebben echt geen idee als je dan van BBB naar NSC switcht
er zijn ook mensen die niets met die BBB standpunten hebben maar gewoon op een nieuwe partij stemmen in de hoop dat er zaken gaan veranderenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pieter is niet bepaald lief voor de boeren in zijn programma, dus mensen hebben echt geen idee als je dan van BBB naar NSC switcht
Is dat niet gewoon inherent aan social media en dan vooral Twitter? Als Piri alleen antisemitisme had genoemd had ze ook weer halve wereld over zich heen gekregen. Nu krijgt ze dat ook. Het is nooit goed. Je kan maar beter gewoon helemaal geen account hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Treurig om te zien hoe diep links inmiddels gezonken is op dit punt. En ze blijven maar graven.
Niets. Ze verwijst zelf naar de aanleiding voor deze tweet, een schandalige gebeurtenis waar uit naam van de Islam op Joden gejaagd wordt. Waar is die moslimhaat? Waanzin.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon inherent aan social media en dan vooral Twitter? Als Piri alleen antisemitisme had genoemd had ze ook weer halve wereld over zich heen gekregen. Nu krijgt ze dat ook. Het is nooit goed. Je kan maar beter gewoon helemaal geen account hebben.
Ze schrijft dit voor haar achterban en de buhne.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niets. Ze verwijst zelf naar de aanleiding voor deze tweet, een schandalige gebeurtenis waar uit naam van de Islam op Joden gejaagd wordt. Waar is die moslimhaat? Waanzin.
Ik ben het met je eens hoor. Ze had het niet moeten doen maar ja ik snap wel dat ze het wel doet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niets. Ze verwijst zelf naar de aanleiding voor deze tweet, een schandalige gebeurtenis waar uit naam van de Islam op Joden gejaagd wordt. Waar is die moslimhaat? Waanzin.
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Treurig om te zien hoe diep links inmiddels gezonken is op dit punt. En ze blijven maar graven.
Nogal overdreven reactie vind ik dit van die figuur op Twitter. Helemaal als je de rest van zijn oevre ziet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik denk eigenlijk van wel. Binnen de ambtenarij heeft ze best een indrukwekkende carrière achter de rug, ook al voordat ze officieel van adel werd in 2002. Daar moet ik wel bij zeggen dat de hoge functies niet binnen het ministerie van defensie waren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:01 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
'Gewoon goed'? Als ze niet van adel was, dan had waarschijnlijk nooit iemand van haar gehoord...
Weer die typische 'false balance' terwijl het notabene islamieten zijn die op joden jagen. En dat sentiment zien we terug in heel West-Europa. In NL worden joodse scholen gesloten uit veiligheidsoverwegingen en kan een herdenking van de Kristallnacht niet doorgaan wegens dreigementen. Dit soort policor gedrag heeft er juist aan bijgedragen dat het zover heeft kunnen komen. Maar goed, in Duitsland zijn ze inmiddels al wat verder dan ons door dit te koppelen aan de massale immigratie van intolerant moslimvolk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou ja, dat die haat er in het algemeen is is evident, alleen niet in deze situatie in Dagestan inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:38 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Moslimhaat is er niet. Een poging tot pogrom wel .
Ik vind eerlijk gezegd de man die daar over valt veel waanzinniger. Gewoon omdat moslimhaat in Nederland veel voor komt, ook naar aanleiding van deze oorlog in Israël. Je kan nu ook al weer uittekenen dat Nederlandse moslims op dit idiote gedrag in een totaal ander land zullen worden aangekeken. Dus wat mij betreft zeer goed om dat te benoemen. Daat waanzin noemen, dan heb je volgens mij niet helemaal door wat er speelt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb heel goed door wat er speelt. Er trekken mensen uit naam van de islam door een vliegveld. Op zoek naar Joden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 06:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd de man die daar over valt veel waanzinniger. Gewoon omdat moslimhaat in Nederland veel voor komt, ook naar aanleiding van deze oorlog in Israël. Je kan nu ook al weer uittekenen dat Nederlandse moslims op dit idiote gedrag in een totaal ander land zullen worden aangekeken. Dus wat mij betreft zeer goed om dat te benoemen. Daat waanzin noemen, dan heb je volgens mij niet helemaal door wat er speelt.
Ze reageert op beide. Ze reageert namelijk als Nederlandse politicus, het land waar moslimhaat de afgelopen weken weer is toegenomen. Terecht dat ze dat benoemt. Natuurlijk had dat beter in een uitgebreidere reactie kunnen zijn, maar dat is het beroerde aan twitter, dat stomme korte format. Maar je kunt nu echt al uittekenen dat moslims overal in Nederland zich moeten gaan verantwoorden voor wat een stel idioten in Dagestan doen. Daar van te voren afstand van nemen is prima.quote:Op maandag 30 oktober 2023 06:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb heel goed door wat er speelt. Er trekken mensen uit naam van de islam door een vliegveld. Op zoek naar Joden.
Daar reageert ze op. Niet op het algemene sentiment.
Wel weer erg stereotyperend.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:17 schreef Tjoent het volgende:
Bij de VVD zijn ze ook weer even wakker geschud:
https://nos.nl/artikel/24(...)aan-frits-bolkestein
VVD royeert Soumaya Sahla vanwege geld 'ontfutselen' aan Frits Bolkestein
Dom. Ze had beter geld kunnen ontfutselen aan armen, dan had ze tenminste in de VVD kunnen blijven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:17 schreef Tjoent het volgende:
U bent nieuw op Fok?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:38 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Als je zolang bij de VVD zit, denk je natuurlijk ook dat frauderen en zelfverrijken heel normaal is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dom. Ze had beter geld kunnen ontfutselen aan armen, dan had ze tenminste in de VVD kunnen blijven.
En dit inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je zolang bij de VVD zit, denk je natuurlijk ook dat frauderen en zelfverrijken heel normaal is.
Beetje raar verhaal, je zou haast denken dat de familie het niet zo leuk vindt dat de te verwachten erfenis kleiner wordt:quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:17 schreef Tjoent het volgende:
quote:In het artikel vertelt Martijn Bolkestein dat zijn oom in een periode dat die ernstig ziek was de huur van haar appartement betaalde, haar "leefgeld" gaf en andere "grote" bedragen. Ook wordt er gesproken over "onverklaarbare" opnames van contant geld met Bolkesteins pinpas.
Sahla zegt tegen HP/De Tijd dat Frits Bolkestein, die gold als haar mentor, had aangeboden om haar promotietraject te betalen. "Frits zei toen heel duidelijk: dat financier ik", citeert het blad haar.
De hoogleraar bij wie Sahla promoveert, Andreas Kinneging, bevestigt dat aan HP/De Tijd. "Het was volkomen duidelijk dat hij haar betaalde en dat hij dat uit vrije wil deed, omdat hij haar wilde steunen." Volgens Kinneging was er destijds niets mis met de verstandelijke capaciteiten van Bolkestein.
Terecht. Dat D66 nog bij links staat is te stupide voor woorden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:13 schreef Tijn het volgende:
Kheb het Kieskompas ingevuld en ik heb een klacht
[ afbeelding ]
Bovendien zijn er op deze manier ook daadwerkelijk partijen in alle vier de vakjes. Wat mij betreft helemaal niet raar om SP, Denk en CU te classificeren als links-conservatief.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Terecht. Dat D66 nog bij links staat is te stupide voor woorden.
Dikke kans dat iemand die uitkomt bij de FVD dat kruis precies anders zou intekenen. Maar goed, als gematigd rechts-progressieve heb je voor mijn gevoel wel een punt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:13 schreef Tijn het volgende:
Kheb het Kieskompas ingevuld en ik heb een klacht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dikke kans dat iemand die uitkomt bij de FVD dat kruis precies anders zou intekenen. Maar goed, als gematigd rechts-progressieve heb je voor mijn gevoel wel een punt.
Leeftijd speelt ook een grote rol, naar verluid is 55% van de stemmers 50+ maar bij NSC is dat bijvoorbeeld 71%, een beeld dat je ook bij BBB ziet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:49 schreef Perrin het volgende:
En eigenlijk is het spectrum best 1-dimensionaal. Als je het 45% draait dan vallen maar een paar partijen buiten de groene ellips.
[ afbeelding ]
Exact.quote:
Eens, ondanks dat ik meer bij Omtzigt lig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:14 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans is wel echt een betere spreker, merk je nu ook weer.
Yes, ik ook.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Eens, ondanks dat ik meer bij Omtzigt lig.
En zeker omdat het ook een premiersverkiezing is kan dat nog wat schuifelen worden met de verkiezingen.quote:
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:21 schreef hollandia02 het volgende:
En zeker omdat het ook een premiersverkiezing is
Rutte verdwijnt dus is het net als 2002 en deels 2010 ook een premiersverkiezing natuurlijk waar het midden iemand wilt die Nederland stabiel leidt.quote:
Wel kijken er maar 20.000 man naar…quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een verademing is dit zeg, in vergelijking met die debiele verkiezingsdebatten altijd.
Wie is de premierkandidaat van NSC dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Rutte verdwijnt dus is het net als 2002 en deels 2010 ook een premiersverkiezing natuurlijk waar het midden iemand wilt die Nederland stabiel leidt.
Mij lijkt Omtzigt anders zijn ze nogal laat om iemand voor te dragen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is de premierkandidaat van NSC dan?
Ook in 2002 en 2010 heb ik nooit een vakje op mijn stembiljet gezien waar ik een premier kon kiezen. Alleen volksvertegenwoordigers.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Rutte verdwijnt dus is het net als 2002 en deels 2010 ook een premiersverkiezing natuurlijk waar het midden iemand wilt die Nederland stabiel leidt.
PieterGOD heeft teveel werkbezoekjes aan kerncentrales gebracht. Tijd voor een jodiumpilletje.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:53 schreef capricia het volgende:
Wel slechte belichting voor Omtzigt.
[ afbeelding ]
Moeten ze überhaupt de premier leveren? Vanuit het punt van bestuurlijke vernieuwing kan je natuurlijk ook als grootste partij afspreken dat Timmermans premier wordt, maar zich te houden heeft aan een pak maatregelen uit de koker van NSC.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is de premierkandidaat van NSC dan?
Nou, we kiezen de premier hoor ik net. Dan moet degene die gekozen wordt het ook wel gaan doen natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Moeten ze überhaupt de premier leveren? Vanuit het punt van bestuurlijke vernieuwing kan je natuurlijk ook als grootste partij afspreken dat Timmermans premier wordt, maar zich te houden heeft aan een pak maatregelen uit de koker van NSC.
nee GL en VVD dat gaat hem niet wordenquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:17 schreef Gehrman het volgende:
Kabinet NSC/RoodGroen/VVD lijkt me wel een zekerheidje.
Frans Timmermans gaat daar nu over.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee GL en VVD dat gaat hem niet worden
Ik vind het best een prima optie, maar ik weet niet of de VVD al klaar is voor een hernieuwde samenwerking met de PvdA, laat staan GroenLinks. Yesilgoz is nu niet direct naar links aan het kijken in deze campagne hè.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:17 schreef Gehrman het volgende:
Kabinet NSC/RoodGroen/VVD lijkt me wel een zekerheidje.
Helemaal mee eens. Dit is echt prima.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Een debat gevoerd op Youtube met een paar duizend kijkers is op alle mogelijke manieren beter en inhoudelijker dan wat de omroepen te bieden hebben, triest.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar GL met hun achterban zijn daar te idealistisch en niet praktisch genoeg voor denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Frans Timmermans gaat daar nu over.
Debat voor de bühne dus. Bijzonder als mensen twijfelen tussen een progressieve partij en een conservatieve partij.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
Timmermans denkt dat ie met hard schreeuwen gelijk krijgt
Moslimhaat is er wel degelijk. Kijk maar naar 9/11, of 7 oktober jl. en letterlijke ontelbare andere voorbeelden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:38 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
ik had een oom die begon ook altijd zo te schreeuwen , als t over politiek gingquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:34 schreef bertrandtraore het volgende:
Heet Timmermans vier flessen wijn gedronken bij het diner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |