We moeten de benjamin niet te hard aanpakken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
vond hem nog genadig wegkomen eigenlijk
Waar haalt livemap deze info vandaan? Kan zijn dat het waar is, maar lijkt mij onwaarschijnlijk en fake. We zullen het spoedig weten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://israelpalestine.l(...)-the-families-of-311
The Israeli army: The ground incursion into Gaza continues and began from 3 axes
The Israeli Army: Informing the families of 311 soldiers of their deaths
Meestal is livemap wel betrouwbaar. Klinkt alsof er 311 israelische soldaten zijn omgekomen?
Het gaat om 311 doden op 7 oktober. Inclusief reservisten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eens, ik wacht nog op andere bronnen.
Hij brengt het wat technisch en ik zou het iets anders doen. Maar inhoudelijk heeft hij natuurlijk wel een punt. Het selectieve verontwaardiging showtje wat jullie opvoeren veranderd daar eigenlijk niks aan. Ik prik daar met alle gemak doorheen. Voordeel van klassieke scholing.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nee man, mooi voor het nageslachtwat een idioot
311 sinds 7 oktquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat zou een slachtpartij geweest zijn.
Ik kan me het niet voorstellen.
Sorry, ik moet nog inburgeren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit is hoe wij elkaar bejegenen hier.
En de Bosnirs, de Rohingya, de Oeigoeren en uiteraard de Yezidi's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes aan genocide is dat ze nooit helemaal lukken. De Armenirs, Tutsi's en Bengalen kunnen erover meepraten.
Dat lees ik nu ook idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het gaat om 311 doden op 7 oktober. Inclusief reservisten.
Kan mij de intentie schelen. Ik kijk naar het resultaat, de uitwerking zo u wilt. Hummushoofden zijn de Palestijnen etnisch aan het cleansen. Niet wegkijken aub.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:23 schreef Salina het volgende:
Er is hier geen sprake van genocide. Maar wellicht dat de genocideroepers hier aanslaan op het tekstgedeelte "het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging" uit de definitie van genocide zoals @:Hatseflats22 die zojuist heeft gepost.
Doe even normaal klodder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus je maakt speciaal voor dit topic een account aan.
Ga dood.
Bezsen is een halve Pool of zoiets, die haten Joden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De tering mensen.... Deze man.... Supporter van kinderverkrachters en vrouwenopenknippers....
Bijzonder zorgwekkend gestoord
Evengoed een dieptrieste opmerkingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bezsen is een halve Pool of zoiets, die haten Joden.
Post boven je staat de uitleg.quote:
quote:Amid the ongoing Israel-Hamas conflict, the role of Hezbollah, the Iran-backed Shiite militant group based in Lebanon, is a subject of considerable attention and concern.
While Hezbollah has traditionally been cautious not to escalate tensions along Israel's northern border beyond accepted norms, the current situation is fluid and may change rapidly based on events in Gaza.
KEY POINTS:
1. RESPONSE THUS FAR: In response to Hamas' actions, Hezbollah conducted military operations in the disputed Shebaa Farms area, targeting military posts within Israel, but avoiding civilian targets.
Later, other Palestinian groups also engaged along the Israel-Lebanon border.
2. RULES: The ongoing situation raises questions about Hezbollah's evolving rules of engagement with Israel, especially concerning the Israel-Lebanon border.
3. GOALS: Hezbollah's primary objective is to prevent or delay an Israeli ground offensive in Gaza and signal to the U.S and other Iranian-backed groups that they will not allow Hamas to be easily defeated.
4. BALANCING ACT: Hezbollah and Israel continuously adapt their rules of engagement, and both sides are aware of the potential consequences of expanding the conflict.
5. DIVERTING ATTENTION: Hezbollah and its allies aim to divert Israel's focus from Gaza, potentially prompting a shift from a secondary conflict to a primary confrontation on Israel's northern border.
Iran-backed groups leverage their positions in Iraq, Syria, Yemen, and Lebanon to create the possibility of a regional conflict.
6. REGIONAL ESCALATION: Choreographed actions and messaging, from Lebanon to Iraq, Syria, Yemen, and diplomatic efforts, aim to influence a broader regional conflict.
7. ISRAEL'S PERSPECTIVE: Israel's perception of the conflict has shifted from a security threat to a more substantial challenge, impacting the country's deterrence capabilities and raising concerns about potential misjudgments.
The evolving situation in the region carries significant implications for regional stability and international relations, and it continues to develop as events unfold.
It is too early to determine whether Hezbollah will join the war, however thus far, both outcomes seem very possible.
Als je door alle techniek en beeldspraak heen leest heeft hij inhoudelijk wel een punt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Evengoed een dieptrieste opmerking
quote:
Ik hou er niet van Polen categorisch uit te maken voor Jodenhaters, beeldspraak of nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je door alle techniek en beeldspraak heen leest heeft hij inhoudelijk wel een punt.
Ik verwees ook niet naar zijn opmerking maar de opmerking waar hij op reageerde hiermee. Maar ik zie nu dat ik je reactie verkeerd heb gelezen. My bad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van Polen categorisch uit te maken voor Jodenhaters, beeldspraak of niet
Jezus wat een lange zit, volgende keer even een betere tijd geven Marit, zodat we meteen ter zaken kunnen komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ twitter ]
De uitleg. Zie de youtube video. Niemand op Hamas na is tegen vrede of tegen oorlogsrecht.
En Hamas met zijn daden weg laten komen is natuurlijk geen goed idee.
Mooi verwoord van de Nederlandse vertegenwoordiger!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ twitter ]
De uitleg. Zie de youtube video. Niemand op Hamas na is tegen vrede of tegen oorlogsrecht.
En Hamas met zijn daden weg laten komen is natuurlijk geen goed idee.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan mij de intentie schelen. Ik kijk naar het resultaat, de uitwerking zo u wilt. Hummushoofden zijn de Palestijnen etnisch aan het cleansen. Niet wegkijken aub.
Mooi artikel, dat uitgerekend de Volkskrant ermee komt is dubbel mooi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
Een sterk artikel van de Volkskrant over welke mate van geweld geoorloofd is. Dit is informatief voor de mensen die om de haverklap genocide roepen alswel de mensen die roepen dat Hamas een groep dieren is en dus alles mag, of een mening er tussen in.
https://www.volkskrant.nl(...)ofd-in-gaza~v920986/
De eerste etnische zuivering in de geschiedenis waarbij de "uitgeroeide" bevolking als konijnen blijft fokken en jaarlijks met 3,4 procent groeit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan mij de intentie schelen. Ik kijk naar het resultaat, de uitwerking zo u wilt. Hummushoofden zijn de Palestijnen etnisch aan het cleansen. Niet wegkijken aub.
Ik snap dit hele filmpje nietquote:
Hoe kan ik dat lezen zonder een abonnement aan te schaffen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
Een sterk artikel van de Volkskrant over welke mate van geweld geoorloofd is. Dit is informatief voor de mensen die om de haverklap genocide roepen alswel de mensen die roepen dat Hamas een groep dieren is en dus alles mag, of een mening er tussen in.
https://www.volkskrant.nl(...)ofd-in-gaza~v920986/
Hun helden beledigen, zeer provocerend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De pro Palestina demonstranten vonden dit "kwetsend". Verrass0nd, not.
Of je kan gewoon stellen dat Hamas te ver gaat door zo veel mogelijk burgers als menselijk schild in te zetten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:55 schreef Ramboetan het volgende:
Je kan voor of tegen het offensief van Isral zijn, maar als er zo veel onschuldige burgerslachtoffers vallen (Kijk even niet naar huidskleur of religie. Is voor sommigen lastig) kan je toch niet anders stellen dan dat het iets te ver gaat.
Misschien kan Isral er wat als vluchteling opnemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je kan gewoon stellen dat Hamas te ver gaat door zo veel mogelijk burgers als menselijk schild in te zetten.
Als je daar langer dan een halve seconde over had nagedacht, had je gesnapt waarom dat een afschuwelijk dom idee is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Misschien kan Isral er wat als vluchteling opnemen.
Ligt eraan wat je intenties zijn of dat een dom idee isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je daar langer dan een halve seconde over had nagedacht, had je gesnapt waarom dat een afschuwelijk dom idee is.
Wij denken anders over wat 'gewoon' is heb ik het idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je kan gewoon stellen dat Hamas te ver gaat door zo veel mogelijk burgers als menselijk schild in te zetten.
Nee hoor. Dat doet Isral niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel een handige indicator om te zien wie er eigenlijk pro-Hamas is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi artikel, dat uitgerekend de Volkskrant ermee komt is dubbel mooi.
Kan toch weer mooi ingezet worden tegen de genocide-roepers en anderen die vinden dat er in dit conflict een overduidelijk slechte kant is, en dat dat niet Hamas is.
Weer een paar shekels binnen vriend. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doet Isral niet.
Etnisch zuiveren wil zeggen dat er bewust wordt geprobeerd een groep mensen of heel volk puur omwille van hun etniciteit of cultuur te vernietigen. Dit is dus wat bijvoorbeeld Hamas deed tijdens de brute slachtpartijen van 7 oktober. Alles wat Isralisch of Joods was, moest worden afgemaakt en ze waren er nog hartstikke trots op ook.
Maar een terreurorganisatie proberen uit te schakelen en diens militaire infrastructuur onschadelijk maken, waarbij eerst allerlei pogingen zijn geweest om burgers op te roepen naar het het zuiden te trekken, is geen ethnische zuivering. Met het wapenarsenaal van Isral zou men als ze willen heel de Gazastrook binnen een paar minuten een etnisch kunnen zuiveren. Dit doen ze niet omdat dit het doel niet is.
Degenen die tch maar blijven zeggen dat Isral wel aan dit soort praktijken doet zijn of A) enorm naef en onwetendheid of B) wakkeren bewust een onjuist narratief aan met als doel Isral en het Joodse volk te demoniseren.
qftquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doet Isral niet.
Etnisch zuiveren wil zeggen dat er bewust wordt geprobeerd een groep mensen of heel volk puur omwille van hun etniciteit of cultuur te vernietigen. Dit is dus wat bijvoorbeeld Hamas deed tijdens de brute slachtpartijen van 7 oktober. Alles wat Isralisch of Joods was, moest worden afgemaakt en ze waren er nog hartstikke trots op ook.
Maar een terreurorganisatie proberen uit te schakelen en diens militaire infrastructuur onschadelijk maken, waarbij eerst allerlei pogingen zijn geweest om burgers op te roepen naar het het zuiden te trekken, is geen ethnische zuivering. Met het wapenarsenaal van Isral zou men als ze willen heel de Gazastrook binnen een paar minuten een etnisch kunnen zuiveren. Dit doen ze niet omdat dit het doel niet is.
Degenen die tch maar blijven zeggen dat Isral wel aan dit soort praktijken doet zijn of A) enorm naef en onwetendheid of B) wakkeren bewust een onjuist narratief aan met als doel Isral en het Joodse volk te demoniseren.
Isral heeft voor de volle 100% het recht om te midden van een oorlog militaire doelen uit te schakelen, mits er niet onnodig dood en verderf wordt gezaaid onder de burgerbevolking. Als Hamas die doelen inpakt met honderden burgers, is dat juist een schending van het oorlogsrecht. Denk je nou echt dat Isral voor de leuk zo veel mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken in een tijd dat ze al op hun tenen moeten lopen om de steun van het westen te behouden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wij denken anders over wat 'gewoon' is heb ik het idee.
Bij de supermarkten kan je vaak losse kranten kopen zonder abonnement.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:54 schreef oblo het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat lezen zonder een abonnement aan te schaffen?
Exact. Als je je echt druk maakt over burgerslachtoffers kun je je tijd beter besteden aan Hamas veroordelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Isral heeft voor de volle 100% het recht om te midden van een oorlog militaire doelen uit te schakelen, mits er niet onnodig dood en verderf wordt gezaaid onder de burgerbevolking. Als Hamas die doelen inpakt met honderden burgers, is dat juist een schending van het oorlogsrecht. Denk je nou echt dat Isral voor de leuk zo veel mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken in een tijd dat ze al op hun tenen moeten lopen om de steun van het westen te behouden?
Nou dan zijn we klaar in de discussie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Isral heeft voor de volle 100% het recht om te midden van een oorlog militaire doelen uit te schakelen, mits er niet onnodig dood en verderf wordt gezaaid onder de burgerbevolking.
Waar haal je het vandaan dat ze het recht niet hebben?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nou dan zijn we klaar in de discussie.
Dat recht hebben ze dus niet
Van zijn imam.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat ze het recht niet hebben?
Ik zag je in het Baudet-topic zeggen dat woorden gevolgen hebben. Dat zal toch ook zeker gelden voor acties? Wat doen rechten er dan nog toe?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Opvallend genoeg konden veel van de mensen die nu jammeren over een zogenaamde etnische zuivering, de daadwerkelijke genocidale terreuraanslag van Hamas op 7 oktober, niet veroordelen zonder context of kanttekening. Als men al niet feestend in de straten stond de Palestijnse vlag te wapperen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Exact. Als je je echt druk maakt over burgerslachtoffers kun je je tijd beter besteden aan Hamas veroordelen.
Iets zonder context veroordelen is volledig onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opvallend genoeg konden veel van de mensen die nu jammeren over een zogenaamde etnische zuivering, de daadwerkelijke genocidale terreuraanslag van Hamas op 7 oktober, niet veroordelen zonder context of kanttekening. Als men al niet feestend in de straten stond de Palestijnse vlag te wapperen.
Leuk idee. Neemt niet weg dat over een week Gaza vol zit met Israli's en ze vast zitten in het conflict.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:04 schreef Perrin het volgende:
Interessante kijk op de ''graduele invasie' van Gaza.
[ twitter ]
Ik zie graag een bron tegemoet van het oorlogsrecht waarin staat dat militaire doelen niet mogen worden uitgeschakeld als de verdediger menselijke schilden in zet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
quote:2. Je moet onnodig leed voorkomen
Het lijkt misschien zo in films, maar in een oorlog mag je er niet zomaar op los schieten. Je moet er namelijk alles aan doen om onnodig leed te voorkomen. Het gaat dan om lichamelijk en mentaal leed van burgers, maar ook van andere strijdende partijen.
Hoe bepaal je of het gaat om onnodig leed? Daarvoor moet je je afvragen of het geweld dat je gebruikt, nodig is om de tegenpartij uit te schakelen. Als je bijvoorbeeld iemand hebt geraakt met een kogel, is diegene uitgeschakeld en is het dus niet nodig dat die kogel explodeert.
https://www.rodekruis.nl/(...)den-in-een-conflict/
Ja het is bijna alsof ze.. pro-Hamas zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opvallend genoeg konden veel van de mensen die nu jammeren over een zogenaamde etnische zuivering, de daadwerkelijke genocidale terreuraanslag van Hamas op 7 oktober, niet veroordelen zonder context of kanttekening. Als men al niet feestend in de straten stond de Palestijnse vlag te wapperen.
Je praat met iemand die politici wil laten omleggen. Of op zijn minst wil dat politici bang moeten zijn voor vreemdelingen (Oekraners) voor wie een mep verkopen "kinderspel is".quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie graag een bron tegemoet van het oorlogsrecht waarin staat dat militaire doelen niet mogen worden uitgeschakeld als de verdediger menselijke schilden in zet.
Hier staat het heel mooi uitgelegd:
[..]
Sterke drogredenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja het is bijna alsof ze.. pro-Hamas zijn.
Goede reactie alleen wordt er nu wel onnodig dood en verderf gezaaid naar mijn mening. Je zegt nu dat Hamas de Palestijnse burger als het ware gijzelt. Als 5 criminelen een bank willen overvallen en ze gijzelen 50 mensen die binnen zitten, gooien we toch ook niet heel die bank plat om die 5 criminelen te doden? Er moet toch een andere manier zijn dan vanuit vliegtuigjes bommen laten vallen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Isral heeft voor de volle 100% het recht om te midden van een oorlog militaire doelen uit te schakelen, mits er niet onnodig dood en verderf wordt gezaaid onder de burgerbevolking. Als Hamas die doelen inpakt met honderden burgers, is dat juist een schending van het oorlogsrecht. Denk je nou echt dat Isral voor de leuk zo veel mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken in een tijd dat ze al op hun tenen moeten lopen om de steun van het westen te behouden?
Nee hoor, dat is prima mogelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Iets zonder context veroordelen is volledig onmogelijk.
Ja man tot man gevechten. (Met bijbehorende verliezen)quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Goede reactie alleen wordt er nu wel onnodig dood en verderf gezaaid naar mijn mening. Je zegt nu dat Hamas de Palestijnse burger als het ware gijzelt. Als 5 criminelen een bank willen overvallen en ze gijzelen 50 mensen die binnen zitten, gooien we toch ook niet heel die bank plat om die 5 criminelen te doden? Er moet toch een andere manier zijn dan vanuit vliegtuigjes bommen laten vallen mag ik hopen?
Hoeveel burgerslachtoffers zijn er tot nu toe gevallen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:55 schreef Ramboetan het volgende:
Je kan voor of tegen het offensief van Isral zijn, maar als er zo veel onschuldige burgerslachtoffers vallen (Kijk even niet naar huidskleur of religie. Is voor sommigen lastig) kan je toch niet anders stellen dan dat het iets te ver gaat.
Puur toeval natuurlijk dat degenen die nu het hardst genocide roepen het minst Hamas veroordelen.quote:
Dat zou in mijn ogen ook de discussie moeten zijn. Niet of er sprake is van genocide of meer van dat soort onzin. Maar helaas wordt het debat wel veel te veel gekaapt door die extremere meningen, en dat is zonde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Goede reactie alleen wordt er nu wel onnodig dood en verderf gezaaid naar mijn mening. Je zegt nu dat Hamas de Palestijnse burger als het ware gijzelt. Als 5 criminelen een bank willen overvallen en ze gijzelen 50 mensen die binnen zitten, gooien we toch ook niet heel die bank plat om die 5 criminelen te doden? Er moet toch een andere manier zijn dan vanuit vliegtuigjes bommen laten vallen mag ik hopen?
Er is dus duidelijk opgeroepen aan mensen om het noordelijke deel van de Gazastrook te verlaten. Mensen die toch kiezen om te blijven kunnen dan een slachtoffer worden. Dat maakt het net een wat andere situatie dan jouw voorbeeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niemand die het echt weetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeveel burgerslachtoffers zijn er tot nu toe gevallen?
Uit protest hebben ze hun vakbond hernoemd naar 'the Gaza strippers'.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:55 schreef Ramboetan het volgende:
Ik denk dat ze zich dat zelf ook wel realiseren, maar ze zitten nu op het punt dat er diep moet worden gesneden om de patint nog te redden...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens.
En Isral wil daar verder ook totaal niet het gesprek over aangaan.
Hij lijkt wel in een souvenirshop van een museum te staan. Goed dat ie zich toch zo duidelijk uitspreekt.quote:
Genocide ditquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:29 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Daar vliegen wat putdeksels in hetr rond.
Wat gebeurt er als Israel zich daar niks van aantrekt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij lijkt wel in een souvenirshop van een museum te staan. Goed dat ie zich toch zo duidelijk uitspreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |