SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Komt inderdaad heel ver, maar er is er minstens één die ik nog mooier vind. Waarschijnlijk zelfs twee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Het mooiste franstalige liedje van de laatste jaren.
Mijn zoon was laatst radio aan het luisteren en zette het op een andere zender bij dit nummerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of ik wel om 22:00 uur klaar ben, zoals ik ongeveer had gedacht. Er komt straks nog een heel themablok aan. Plus nog een paar losse nummers en een verzoekje van Fogel. We gaan het zien.France Gall - Ella, Elle L'a
Wat zei je? Drie weken geen zakgeld?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon was laatst radio aan het luisteren en zette het op een andere zender bij dit nummer![]()
Terwijl ik net aan het opveren was.
Voila staat bij mij op nummer 2. Daarna ben ik een beetje blanco qua modernere franstalige nummers moet ik toegevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt inderdaad heel ver, maar er is er minstens één die ik nog mooier vind. Waarschijnlijk zelfs twee.
Tranen als een waterval?quote:
Een paar liedjes met Waterfall in de titel die ik leuk vind. Een paar andere die ik ook ken en/of erbij heb gezocht.quote:
Tja, ze mochten natuurlijk niet ontbreken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is feitelijk de optelsom van de vorige tweeTLC - Waterfalls (single edit)
Het zijn lukraak gekozen blokjes hoor. Frans was eigenlijk maar twee nummers, maar daar kwamen er spontaan meer bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Wolven, Frans, watervallen… de rebus is niet logisch 11…
Dingen waar DJ11 bang voor is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef Fogel het volgende:
Wolven, Frans, watervallen… de rebus is niet logisch 11…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |