Okquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:05 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met als gevolg meer doden. Dus raar commentaar.
Operatie Gramschap was het uitschakelen van de terroristen van München 1972.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt goede herinneringen aan bepaalde operaties van namen die ik niet ken. Doel was?
Operation Parking Lot...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef damsco het volgende:
Hebben ze al een naam voor deze operatie? Anders stel ik voor het operatie Grote Schoonmaak te noemen.
Die verwijderde El Ghazi al snel nadat zijn club daar kritiek op had. Dit is wat er bekend is:quote:
Daar had jij iets mee te maken. Munchen ken ik natuurlijk. Niet de naam operatei. En dat zijn er veel.....ook in Afrika. .quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Operatie Gramschap was het uitschakelen van de terroristen van München 1972.
Operatie Thunderbolt was de raid op Entebbe, het bevrijden van bijna 100 Israëlische gijzelaars in Oeganda 1976.
oproep tot genocide dusquote:De reden: de aanvaller heeft op sociale media berichten geplaatst waarin hij zijn steun aan de Palestijnen uitspreekt in het conflict met Israël. Hij sloot een van zijn berichten af met de omstreden slogan ‘Van de rivier tot aan de zee, Palestina zal vrij zijn.’
Nee, maar ik ken de geschiedenis. Vooral Entebbe was een huzarenstukje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar had jij iets mee te maken. Munchen ken ik natuurlijk. Niet de naam.
quote:
Wat had hij in zijn eerste tweet gezet? Vind het wel een nette reactie van hem, als hij niets raars heeft geschreven of alleen steun voor Palestina uitgesproken vind ik het ontslag zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
El Ghazi probeerde vandaag nog zijn baan te redden met een excuses op social media, maar de Bundesligaclub
vond de excuses niet voldoende:
[ twitter ]
Verlichting.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
Wat zijn die "bollen" die zo lang zichtbaar zijn?
Operatie Ajaxquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef damsco het volgende:
Hebben ze al een naam voor deze operatie? Anders stel ik voor het operatie Grote Schoonmaak te noemen.
Hij meent er alleen niets van, damage control, niet gelukt, next.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wat had hij in zijn eerste tweet gezet? Vind het wel een nette reactie van hem, als hij niets raars heeft geschreven of alleen steun voor Palestina uitgesproken vind ik het ontslag zwaar overdreven.
Ik zou het echt mooie journalistiek vinden als ze zo'n jongen nou eens goed en eerlijk bevragen om te kijken waar het nou vandaan komt om als eerste reactie, vlak na een afgrijselijke terroristische aanslag, dit te posten en te denken dat je daar goed aan doet. El Ghazi is volgens mij geen stereotype domme voetballer dus ik ben echt benieuwd of dit nu naïviteit was en of er nog iets anders achter steekt.quote:
Hoop ik ook. Dat een groep normale mensen een uitkomst geeft en bedenkt. Misschien zoals nu te zien is blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze iets verzinnen waar niemand op gerekend had en dat iets anders behelst dan "alles plat, iedereen dood die in de weg/buurt stond".
Goed spul, blijft echt lang in de lucht en verspreidt veel licht.quote:
Vrijwel alle Hamas infrastructuur zit onder7in ziekenhuizen scholen wooncomplexen etc.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze iets verzinnen waar niemand op gerekend had en dat iets anders behelst dan "alles plat, iedereen dood die in de weg/buurt stond".
Opvoeding en gebrek aan ontwikkeling.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou het echt mooie journalistiek vinden als ze zo'n jongen nou eens goed en eerlijk bevragen om te kijken waar het nou vandaan komt om als eerste reactie, vlak na een afgrijselijke terroristische aanslag, dit te posten en te denken dat je daar goed aan doet. El Ghazi is volgens mij geen stereotype domme voetballer dus ik ben echt benieuwd of dit nu naïviteit was en of er nog iets anders achter steekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |