Maar 2 keer New Order in de lijst. Wel een zooi van deze bagger.quote:
Arcade Fire is natuurlijk ook gewoon een uitstekende band. Wat meer gesponnen dan New Order, dat wel. 2x New Order is wel wat weinig, Bizarre Love Triangle, Crystal en Regret zouden er wel bij mogen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar 2 keer New Order in de lijst. Wel een zooi van deze bagger.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat Arcade Fire in 2024 weer gaat touren
Bizarre Love Triangle stond er vorig jaar nog wel in dacht ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arcade Fire is natuurlijk ook gewoon een uitstekende band. Wat meer gesponnen dan New Order, dat wel. 2x New Order is wel wat weinig, Bizarre Love Triangle, Crystal en Regret zouden er wel bij mogen.
Regret ook. Die was voor het eerst, Bizarre Love Triangle had een soort knipperlichtrelatie met de lijst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bizarre Love Triangle stond er vorig jaar nog wel in dacht ik
Jammer dat Ceremony er nooit in heeft gestaan. Dat is mijn favoriet van ze.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Regret ook. Die was voor het eerst, Bizarre Love Triangle had een soort knipperlichtrelatie met de lijst.
Crystal en Perfect Kiss stonden er bij oude Kink wel altijd in volgens mijn overzicht, maar zijn daarna niet teruggekeerd.
De eerste twee edities!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jammer dat Ceremony er nooit in heeft gestaan. Dat is mijn favoriet van ze.
Ik wist het niet,quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Antwoord op die vraag weten we hier allemaal wel
Ingeklemd tussen een hoop ellende.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:40 schreef DustinHenderson het volgende:
Was op tijd voor Type o Negative en Elvis Costello <3
Zit klaar voor woordelijk meebler genot bij Bad Habit
Eens wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ingeklemd tussen een hoop ellende.
Vind precies 0 leuk dit uurquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:03 schreef Tussle266 het volgende:
Wel een behoorlijk hoezee-uurtje nu, te beginnen met deze.
Ik toch wel 7 van de 13, niet allemaal polonaiseleuk, maar leuk genoeg om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:10 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Vind precies 0 leuk dit uur
De übermeme van deze was toch die fanmade videoclip van 2 dames in de achtertuin met tuinslangquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
Ja nou ja, kattenfilmpjes en etalages dus. Kan ook.
De meest overschatte onderschatte band.quote:
Ik vind dat ook niet per se heel erg, in de meer mainstream muziek zitten ook gewoon heel veel inspiratiebronnen voor alternatieve artiesten. Dus wat mij betreft prima dat echte kwaliteit die misschien niet helemaal past, maar wel tegen het KINK-profiel aan schuurt, toch gewoon in de lijst terecht komtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb me net even verdiept in de lijsten van het ‘oude Kink’ die waren in mijn beleving veel alternatiever, maar blijkbaar hoor je gewoon wat je wil horen, want het omgekeerde is juist waar.
Ze waren vooral, ja, ouder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb me net even verdiept in de lijsten van het ‘oude Kink’ die waren in mijn beleving veel alternatiever, maar blijkbaar hoor je gewoon wat je wil horen, want het omgekeerde is juist waar.
Deze lijst heeft niks met alternatief te maken. Integendeel zelfs. Dit is de veiligste lijst die je kunt bedenken. Pleur alles op één hoop met Springsteen naast de bekendste nummers van niet scorende bands uit de hitlijsten, beetje galm en valse noten. Wat is alternatief dan wel ? Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet per se heel erg, in de meer mainstream muziek zitten ook gewoon heel veel inspiratiebronnen voor alternatieve artiesten. Dus wat mij betreft prima dat echte kwaliteit die misschien niet helemaal past, maar wel tegen het KINK-profiel aan schuurt, toch gewoon in de lijst terecht komt
Zelfs nog wel artiesten die nu niet in de lijst staan waarbij ik denk 'als die en die in de lijst kunnen, kan dat en dat er eigenlijk ook best nog wel in!'
16 keer Radiohead Ha ha ha. Hoe vaak staan Low, Spoon, Guided by Voices, Galaxie500, Zappa, The Sonics, Afghan Wigs, Screaming Trees, Dead Kennedy's, Heaven 17 of Captain Beefheart er in ?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallelujah is een vreselijk zeiknummer maar staat wel echt te laag ja. Nu al de hoogste Radiohead van deze eeuw gok ik. Ook te laag
Het gaat me dan ook niet over zeiknummer. Ikvind het gruwelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallelujah is een vreselijk zeiknummer maar staat wel echt te laag ja. Nu al de hoogste Radiohead van deze eeuw gok ik. Ook te laag
Hun beste. TOP-30quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roses had van mij ook wel hoger gemogen, maar ja, ook dit hoor je zelden meer. Puur genot.
10.quote:
Zeker. Maar veel te laag. En waarom deze Rod preciesquote:
Het was de cover van Stereophonics.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Maar veel te laag. En waarom deze Rod preciesTrusten maat.
Nutteloos dus door een derderangs bandje. Laat ze op de bandwagon van de teenagers klimmen. Deze is geweldig. Stone Roses forever. Trusten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de cover van Stereophonics.
The Indien is niks mis mee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:45 schreef Tussle266 het volgende:
Er zal vast een publiek voor zijn, zullen we maar zeggen.
Indien je op niets anders zou kunnen stemmen, maar mijn dieng is het niet echt.quote:
Ik zou er ook niet op stemmen, maar de Mex2000 gaat het wel halen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Indien je op niets anders zou kunnen stemmen, maar mijn dieng is het niet echt.
Die is veel beter ja, de Crescendolls mix.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kwam erachter dat hier vroeger die Alive 2007 stond, die mag wel terug. Maar dan wel ipv, niet erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |