Ik vind dat ook niet per se heel erg, in de meer mainstream muziek zitten ook gewoon heel veel inspiratiebronnen voor alternatieve artiesten. Dus wat mij betreft prima dat echte kwaliteit die misschien niet helemaal past, maar wel tegen het KINK-profiel aan schuurt, toch gewoon in de lijst terecht komtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb me net even verdiept in de lijsten van het ‘oude Kink’ die waren in mijn beleving veel alternatiever, maar blijkbaar hoor je gewoon wat je wil horen, want het omgekeerde is juist waar.
Ze waren vooral, ja, ouder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb me net even verdiept in de lijsten van het ‘oude Kink’ die waren in mijn beleving veel alternatiever, maar blijkbaar hoor je gewoon wat je wil horen, want het omgekeerde is juist waar.
Deze lijst heeft niks met alternatief te maken. Integendeel zelfs. Dit is de veiligste lijst die je kunt bedenken. Pleur alles op één hoop met Springsteen naast de bekendste nummers van niet scorende bands uit de hitlijsten, beetje galm en valse noten. Wat is alternatief dan wel ? Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet per se heel erg, in de meer mainstream muziek zitten ook gewoon heel veel inspiratiebronnen voor alternatieve artiesten. Dus wat mij betreft prima dat echte kwaliteit die misschien niet helemaal past, maar wel tegen het KINK-profiel aan schuurt, toch gewoon in de lijst terecht komt
Zelfs nog wel artiesten die nu niet in de lijst staan waarbij ik denk 'als die en die in de lijst kunnen, kan dat en dat er eigenlijk ook best nog wel in!'
16 keer Radiohead Ha ha ha. Hoe vaak staan Low, Spoon, Guided by Voices, Galaxie500, Zappa, The Sonics, Afghan Wigs, Screaming Trees, Dead Kennedy's, Heaven 17 of Captain Beefheart er in ?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallelujah is een vreselijk zeiknummer maar staat wel echt te laag ja. Nu al de hoogste Radiohead van deze eeuw gok ik. Ook te laag
Het gaat me dan ook niet over zeiknummer. Ikvind het gruwelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallelujah is een vreselijk zeiknummer maar staat wel echt te laag ja. Nu al de hoogste Radiohead van deze eeuw gok ik. Ook te laag
Hun beste. TOP-30quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roses had van mij ook wel hoger gemogen, maar ja, ook dit hoor je zelden meer. Puur genot.
10.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |