Ik betwijfel wel of het er zo fancy uitziet daar onder de grondquote:
Of wie weet gaan er binnenkort juist wel tactische teams naar binnen en proberen ze het zo leeg te krijgen. Wat hebben ze aan bombarderen? Ze krijgen alleen maar meer weerstand van buitenaf en die tunnels zullen het wel overleven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hopelijk alleen om de patienten en medewerkers daar weg te jagen. geen slimme zet als ze het echt gaan bombarderen. Ik ben daar ook op tegen
Ter vergelijking; Het tunnelnetwerk van de Vietcong was 250km volgens Google. Dit is volgens berichten 2x dat. En de Vietnamoorlog ging niet heel gesmeerd om het ligt uit te drukken... Vooral vanwege de tunnelsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:28 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Of wie weet gaan er binnenkort juist wel tactische teams naar binnen en proberen ze het zo leeg te krijgen. Wat hebben ze aan bombarderen? Ze krijgen alleen maar meer weerstand van buitenaf en die tunnels zullen het wel overleven.
De technologie is wel wat veranderd sindsdien natuurlijk. Maar inderdaad, het klinkt niet als aannemelijk maar een ziekenhuis platgooien ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ter vergelijking; Het tunnelnetwerk van de Vietcong was 250km volgens Google. Dit is volgens berichten 2x dat. En de Vietnamoorlog ging niet heel gesmeerd om het ligt uit te drukken... Vooral vanwege de tunnels
https://historianet.nl/oo(...)e-vietnamese-tunnels
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand jouw propagandadumps nog bekijkt dus ik zou mezelf de moeite besparen
In t koffiehuis wss meer succes idd.quote:
Kan meteen ten einde zijn als Hamas zich overgeeft, zichzelf ontwapent, Israël erkent, stopt met Jodenhaat en in vrede samen gaan leven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:19 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Gezien het feit dat er al dagen geen stroom en water is, zullen er niet veel mensen meer in de Intensive Care liggen. Die niet vervoerd kunnen worden.
Hoeveel bedden heeft dat ziekenhuis?
Ja was idd beetje te voor de hand liggend geweest jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat accepteert Israel toch niet? Anders had dat via Egypte wel gegaan
En Israël heeft ook maar 1 seconde tot nu toe gegeven om oorlogsmidaden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het gebruik van chemische wapens betreft een oorlogsmisdaad.
Hamas wel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Israël heeft ook maar 1 seconde tot nu toe gegeven om oorlogsmidaden?
Nee.
Het doel om het ziekenhuis te bombarderen zou zijn om het Hamas HQ in de tunnels te raken, maar dat lukt dus niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn... De bommen komen niet zo diep (70meter). Zelfs bunkerbusters niet
Burgers, daar is Hamas ook dol op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee.
Maar we hebben het over burgers.
Niet over Hamas.
met spek?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Burgers, daar is Hamas ook dol op.
Frappant die eenzijdigheid.
Als Israël niet gaf om oorlogsmisdaden dan leefde er morgen geen enkele Palestijn meer. Ja, ze gaan soms over een grens wat ik nooit goed zal praten, maar het is ook de enige partij wat onschuldige slachtoffers tenminste nog probeert te voorkomen door te waarschuwen i.t.t. die radicalen die bewust burgers aanvallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Israël heeft ook maar 1 seconde tot nu toe gegeven om oorlogsmidaden?
Nee.
Hamas is de enige schuldige hoor, die terroriseren al jarenlang de Gazanen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee.
Maar we hebben het over burgers.
Niet over Hamas.
Nogmaals. Ik ben er geen voorstander van als ze een bom op het ziekenhuis gooien, of ze het nu wel of niet lukt de tunnels daaronder te rakenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het doel om het ziekenhuis te bombarderen zou zijn om het Hamas HQ in de tunnels te raken, maar dat lukt dus niet?
Maar het lijkt Israël alsnog een goed idee een ziekenhuis te bombarderen?
Niet dat ik die Israël terroristen hoog heb zitten hoor, maar dan nog.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:52 schreef Perrin het volgende:
Behoorlijk onrustig op de livestreams, en:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |