Owh ja want alles helemaal kapot gooien met bommen waarbij alles en iedereen dood gaat zorgt er dan zeker niet voor dat diezelfde gegijzelden niet dood gaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
500km tunnel, 2x2meter volgens berichten. Dat is 8.000.000m3 (bijna zoveel inhoud als de gotthard tunnel), is dat uberhaupt mogelijk?
En daarbij zitten de gijzelaars ook in de tunnel![]()
Het gebruik van chemische wapens betreft een oorlogsmisdaad.quote:
Ja goh.... Net als die duizenden onschuldige burgers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:06 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zal mij niets verbazen als israel die gijzelaars als nevenschade ziet
ah uiteraardquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het gebruik van chemische wapens betreft een oorlogsmisdaad.
Als het zo makkelijk zou zijn... De bommen komen niet zo diep (70meter). Zelfs bunkerbusters nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Owh ja want alles helemaal kapot gooien met bommen waarbij alles en iedereen dood gaat zorgt er dan zeker niet voor dat diezelfde gegijzelden niet dood gaan
En ook nog een heleboel onschuldigen.
nou dan heeft dat ziekenhuis toch ook geen nut? Of zeg ik nou iets heel raars?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn... De bommen komen niet zo diep (70meter). Zelfs bunkerbusters niet
Dat zal niet. Men heeft ooit ruim 1000 Palestijnse terroristen geruild voor één Israëlische soldaat die gegijzeld was. Ik denk dat ze er eerder op rekenen dat een aanzienlijk deel van de gijzelaars in leven zal worden gehouden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:06 schreef bitterbal het volgende:
Jawel, want het ziekenhuis wordt (nog) niet gebombardeerd. Waarom denk je dat ze daaronder hun HQ hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan heeft dat ziekenhuis toch ook geen nut? Of zeg ik nou iets heel raars?
Hypocriet zijn al die moslims die krijsen over Israël, toch een beetje gestoord als je erover denkt? 1400 jaar genocide, landjepik, apartheid en gruwelijke daden tegen de mensheid, kritiekloos op hun herkomstlanden waar ze vanuit gevlucht zijn en die zich nog massaal schuldig maken aan dit barbaars gedrag tot op de dag van vandaag en dan durven te klagen over het westen. Moslims zouden de laatste zijn die mogen klagen en vingerwijzen over de ellende wat nu speelt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Owh wanneer Rusland het doet dan doen we met zijn allen ''BOEEEEHHHH vuilakken! hoe Durven ze!!''.
Doet Israel hetzelfde dan juicht heel Nederland.
Beetje hypocriet of niet dan?
Hadden de geallieerden Hitler ook maar moeten laten zitten dan? Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Owh ja want alles helemaal kapot gooien met bommen waarbij alles en iedereen dood gaat zorgt er dan zeker niet voor dat diezelfde gegijzelden niet dood gaan
En ook nog een heleboel onschuldigen.
Tja, er bestaat zoiets als een 'Hannibal' decreet (of hoe het ook genoemd wordt), maar dat is volgens mij alleen voor soldaten, en het bestaan daarvan wordt ontkentquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:06 schreef bitterbal het volgende:
daar hadden we het toch over? dat dat ziekenhuis gebombardeerd zal worden omdat hamas er onder zit ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jawel, want het ziekenhuis wordt (nog) niet gebombardeerd. Waarom denk je dat ze daaronder hun HQ hebben
Ah, wacht ik heb dat stukje even gemist zie ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar hadden we het toch over? dat dat ziekenhuis gebombardeerd zal worden omdat hamas er onder zit ?
hier boven staat een tweet dat ze gewaarschuwd zijn dat het wel gaat gebeurenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, wacht ik heb dat stukje even gemist zie ik.
Tot nu toe hebben ze dat niet gedaan. Volgens die bobo van het Internationaal strafhof (vorige week bij OP1), zou dat inderdaad een legitiem doelwit kunnen zijn. Maar ik hoop dat ze dat niet op die manier gaan doen
Hopelijk alleen om de patienten en medewerkers daar weg te jagen. geen slimme zet als ze het echt gaan bombarderen. Ik ben daar ook op tegenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier boven staat een tweet dat ze gewaarschuwd zijn dat het wel gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:19 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Gezien het feit dat er al dagen geen stroom en water is, zullen er niet veel mensen meer in de Intensive Care liggen. Die niet vervoerd kunnen worden.
Hoeveel bedden heeft dat ziekenhuis?
De ijskoude onverschillige werkelijkheid is ontnuchterend... maar ja ik denk dat je wel gelijk hebtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:19 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Gezien het feit dat er al dagen geen stroom en water is, zullen er niet veel mensen meer in de Intensive Care liggen.
Ja. Ik word er naar van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De ijskoude onverschillige werkelijkheid is soms... ontnuchterend... maar ja ik denk dat je wel gelijk hebt
iedereen die zinnig isquote:
Tja, wat zegt dat eigenlijk? Ze zullen sowieso aan triage doen, de mensen die niet kritiek zijn krijgen geen bed, de rest kan op de grond of een veldbedje/matras. Als ze 100 bedden hebben wil niet zeggen dat ze geen 1000 patienten hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:19 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Gezien het feit dat er al dagen geen stroom en water is, zullen er niet veel mensen meer in de Intensive Care liggen. Die niet vervoerd kunnen worden.
Hoeveel bedden heeft dat ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |