Dat hebben ze zo te lezen dus al sinds start van dat hoofdkwartier van Hamas daar idd bewust niet gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Israell kan er voor kiezen om het ziekenhuis niet te bombarderen.
Dat is Vietnam scenario en dan ben je altijd zwaar kwetsbaar en vaak de Sjaak als invallende partijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:54 schreef bitterbal het volgende:
kunnen ze die tunnels niet met een grondoffensief vernietigen?
Dat is het idee ja. Maarja het is even groot als de helft van het metrostelsel van NY (wat bekend is althans) en gaat tot 70 meter diep. Dus dat zal alsnog wel wat werk zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:54 schreef bitterbal het volgende:
kunnen ze die tunnels niet met een grondoffensief vernietigen?
https://pbs.twimg.com/media/F9V0A9_a4AEOvow?format=jpg&name=smallquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ook een bespottelijk idee dat het Israëlische leger bewust burgers zou bombarderen. Als men alle bombardementen zo weinig slachtoffers maakt doen ze dan echt iets fout. En je kunt ook aan de bombardementen zelf wel zien hoe gericht men te werk gaat. Dat is precisiewerk om juist zoveel mogelijk slachtoffers te voorkomen:
[ twitter ]
Nee, want Israel heeft een blokkade op zee gemaakt. (al heel lang trouwens)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:58 schreef Molo het volgende:
Die hulpgoederen, kunnen die trouwens niet per zee worden aangevoerd?
Enorme kustlijn daaro aanwezig
Frankrijk heeft een immens groot schip naar gaza gestuurd waar men ook medische hulp kan verlezen las ik 2 dagen terug dacht ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:58 schreef Molo het volgende:
Inzien dat ze fout zaten net als de Duitsers toen hun hele land in puin geschoten was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja israel is boos maar niets voor niets zijn er steeds meer geluiden die israel oproepen het wat kalmer aan te doen
besides stel dat ze op deze manier hamas uitschakelen, wat met de generatie nu opgroeit vol haat en woede richting israel
mja kan je toch niet met elkaar vergelijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inzien dat ze fout zaten net als de Duitsers toen hun hele land in puin geschoten was.
Al zal het hier wat anders liggen, dat snap ik wel
Valt mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Owh wanneer Rusland het doet dan doen we met zijn allen ''BOEEEEHHHH vuilakken! hoe Durven ze!!''.
Doet Israel hetzelfde dan juicht heel Nederland.
Beetje hypocriet of niet dan?
En dan wordt er een afweging gemaakt om je eigen soldaten te sparen ten koste van colateral damage. Tactisch gezien de logische keuze.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is Vietnam scenario en dan ben je altijd zwaar kwetsbaar en vaak de Sjaak als invallende partij
Dat accepteert Israel toch niet? Anders had dat via Egypte wel gegaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:58 schreef Molo het volgende:
Binnen de Red–Green Alliance zullen dat er weinigen zijn. Die kijken immers alleen naar wat Israël doet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:59 schreef Tekaschi het volgende:
Eens zien welke wereldverbeteraars clubjes deze oorlogsdaad veroordelen, een militaire basis onder een ziekenhuis, de Hamas tactiek.
[ twitter ]
Dat mag niet. En Hamas zal daar ook (natuurlijk op verschillende plekken) de gijzelaars vasthouden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:03 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen die tunnels zeker niet volspuiten met een dodelijk gas ofzo?
500km tunnel, 2x2meter volgens berichten. Dat is 8.000.000m3 (bijna zoveel inhoud als de gotthard tunnel), is dat uberhaupt mogelijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie jou al rondjes rennen in je blote kont.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
500km tunnen, 2x2meter volgens berichten. Dat is 8.000.000m3 (bijna zoveel inhoud als de gotthard tunnel), is dat uberhaupt mogelijk?
Waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Binnen de Red–Green Alliance zullen dat er weinigen zijn. Die kijken immers alleen naar wat Israël doet.
[..]
Dat mag niet. En Hamas zal daar ook (natuurlijk op verschillende plekken) de gijzelaars vasthouden.
Dat jij niet inhoudelijk kan reageren op inhoudelijk reacties zegt meer over jou.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet ziet zegt meer iets over jou.
En de gijzelaars zitten ook in de tunnels (zie edit, je was te snelquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee![]()
zou wel iets te makkelijk gedacht zijn denk ik ja
Ik zit te denken aan water. Hamas haat natte voetjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:03 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |