Huh hij werd toch niet vervolgd voor het ronselen van stemmenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:45 schreef Keukendrol het volgende:
Wat een idioot. Goed dat ie gepakt is.
Nog geweld tegen de Engelse taal ook.quote:"Hij riep daarbij ook een antifascistische boodschap in gebroken Engels."
En zo begon het met Fortuyn ook met die taart...quote:
Gheghequote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Interessant... False Flag? Baudetjemans is al een tijdje niet in het nieuws geweest dus misschien dat hij zo weer ff in het nieuws kan komen. Ik stel slechts vragen trouwens.
Stel ze maar niet want dit is wel erg smakeloos tbh. Baudet hoeft dit soort rariteiten niet uit te laten voeren om in het nieuws te komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Interessant... False Flag? Baudetjemans is al een tijdje niet in het nieuws geweest dus misschien dat hij zo weer ff in het nieuws kan komen. Ik stel slechts vragen trouwens.
En dan meteen al zo'n tweet klaar die links ervan beschuldigd... hmmm.
Dat was in Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:49 schreef Toine51 het volgende:
Oh ja, en hopen op net zoveel ophef als bij die fakkeldrager bij Kaag...
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:51 schreef Aberkullie het volgende:
Kan iemand verstaan wat hij roept?
Ligt Gent in Nederland?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Oh, Baudet is geen NLse politicus meer?
Het klonk eerder als een Oekrainer. Sowieso is oorloghitsend, wapengeil, racistisch, globalistisch omvolkpolitiek moeilijk links te noemen. Maar mensen die zowel denken het absolute morele gelijk te hebben als even beinvloedbaar als dom zijn, zijn wel degelijk gevaarlijk door alle ophitserij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Klopt. Die noemen ze tegenwoordig Russen. En laat Baudet nou net zo'n grote fan zijn van Rusland..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het klonk eerder als een Oekrainer. Sowieso is oorloghitsend, wapengeil, racistisch, globalistisch omvolkpolitiek moeilijk links te noemen. Maar mensen die zowel denken het absolute morele gelijk te hebben als even beinvloedbaar als dom zijn, zijn wel degelijk gevaarlijk door alle ophitserij.
Die reacties zijn wél toegestaan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hilarisch hoeveel reacties op nu.nl het toch wel goed weten te praten.
Ja, op zich wel, maar geweld is geen oplossing natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:45 schreef Keukendrol het volgende:
Wat een idioot. Goed dat ie gepakt is.
Slechts een "schermutseling".quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens was dit "extreem mild"
Zeg dat niet te hard want dan krijg ook jij een paraplu tegen je smoelquote:
Een incidentquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Slechts een "schermutseling".
Oekrains waarschijnlijk. Snap wel waarom die niet zoveel van Sjerrie moeten hebben daar.quote:
Dan is hij beter op zijn plek in een psychiatrisch ziekenhuisquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:59 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat het nu met Thierry?
Hij laat zich toch wel nakijken in het ziekenhuis?
Eensquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef trein2000 het volgende:
Dit moeten we gewoon niet hebben. Geweld is geen middel in het publieke debat. Punt.
Eens. Gewoon van mensen afblijven.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef trein2000 het volgende:
Dit moeten we gewoon niet hebben. Geweld is geen middel in het publieke debat. Punt.
Wow.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dan is hij beter op zijn plek in een psychiatrisch ziekenhuis
Kan hij gelijk zijn vaccinatie halen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:59 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat het nu met Thierry?
Hij laat zich toch wel nakijken in het ziekenhuis?
Als thierry het geweldsmonopolie in handen had dan zou hij hier anders over nadenkenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef trein2000 het volgende:
Hij roept: 'Auw!'quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:51 schreef Aberkullie het volgende:
Kan iemand verstaan wat hij roept?
https://twitter.com/teleg(...)bMsC2YUL_eVqdYg&s=19quote:Kamerlid Freek Jansen is aanwezig in Gent en zegt tegen De Telegraaf: „We zijn erg geschrokken, maar het gaat goed met Thierry. Al heeft hij wel pijn aan zijn hoofd.” Baudet ging na het incident naar binnen en zijn lezing kon gewoon beginnen. FvD denkt dat de aanvaller met een paraplu sloeg. Volgens Jansen kon de man toeslaan ondanks de aanwezigheid van beveiliging.
De aanvaller riep anti-Poetin en antifascistische slogans, melden Belgische media. Baudet is in Gent op uitnodiging van de conservatieve studentenvereniging KVHV. Hij geeft een lezing over ’de ondergang van Europa’ in een gebouw van de UGent.
Eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef trein2000 het volgende:
Met al die idiote complottheorieën die hij aanhangt, met als absolute toppunt (of eigenlijk dieptepunt) zijn reptillian uitspraken, lijken er idd flink wat steken los te zitten in zijn bovenkamer.quote:
GEEN FACISME GEEN PUTINISMEquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:09 schreef capricia het volgende:
Maar wat riep die dader nu eigenlijk?
Anti Putin leuzen, lees is, maar kan het niet verstaan.
Als je een tokkie bent misschien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik snap dat het verleidelijk is
Als het in scene is gezet zou het me bij hem absoluut niet verbazen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Klonk alsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GEEN FACISME GEEN PUTINISME
Ofzoiets.
Belgjes praten nou eenmaal raar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Klonk als
'Nje Putin, Nje facismo' en nog iets.![]()
Lachen om politiek geweld zal ik nooit doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Sephael het volgende:
Absoluut ontoelaatbaar, dit moet je gewoon niet doen, ongeacht wat je van hem vindt. Maar we mogen best even grinniken als Sjerry een paraplu op zijn kop krijgt toch? Hij kon nadien gewoon zijn toespraak houden
Ook dat is gewoon goedkeuren van geweld.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Sephael het volgende:
Absoluut ontoelaatbaar, dit moet je gewoon niet doen, ongeacht wat je van hem vindt. Maar we mogen best even grinniken als Sjerry een paraplu op zijn kop krijgt toch? Hij kon nadien gewoon zijn toespraak houden
Geweld goedpratenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oekrains waarschijnlijk. Snap wel waarom die niet zoveel van Sjerrie moeten hebben daar.
Ik zeg dat ik het niet goed keur, moet lachen om de absurde situatie, en ineens keur ik het goed. Prima mensen, ik ga weer ergens anders buurten 👋🏼quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon goedkeuren van geweld.
Challasquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:18 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet goed keur, moet lachen om de absurde situatie, en ineens keur ik het goed. Prima mensen, ik ga weer ergens anders buurten 👋🏼
Google liegt niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:20 schreef capricia het volgende:
"Nje Putinismo, nje facismo"
Mijn google zegt dat dat Kroatisch is.
ChatGPT zegt iets anders.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:20 schreef capricia het volgende:
"Nje Putinismo, nje facismo"
Mijn google zegt dat dat Kroatisch is.
ChatGPT zit dan ook nog in zijn leerfase.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
ChatGPT zegt iets anders.
"Nje Putinismo, nje facismo" is a phrase in Albanian. In this context, it seems to be discussing or comparing "Putinismo" and "fascismo," suggesting a connection between the ideology or system associated with Vladimir Putin and fascism.
"Nje Putinismo" is likely a phrase in Albanian. In Albanian, "Nje" means "one" or "a," and "Putinismo" appears to be a word formed by adding the suffix "-ismo," which is often used to indicate an ideology or system of belief related to a specific person or idea. In this case, "Putinismo" could be referring to an ideology or system associated with Vladimir Putin, the President of Russia.
Dat kun je wel aan Poetin's apolageet overlaten ja.quote:
Albanees.. dus iets Oost Europees.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
ChatGPT zegt iets anders.
"Nje Putinismo, nje facismo" is a phrase in Albanian. In this context, it seems to be discussing or comparing "Putinismo" and "fascismo," suggesting a connection between the ideology or system associated with Vladimir Putin and fascism.
"Nje Putinismo" is likely a phrase in Albanian. In Albanian, "Nje" means "one" or "a," and "Putinismo" appears to be a word formed by adding the suffix "-ismo," which is often used to indicate an ideology or system of belief related to a specific person or idea. In this case, "Putinismo" could be referring to an ideology or system associated with Vladimir Putin, the President of Russia.
Gevaarlijke randdebiel slaat een staatsgevaarlijk randdebiel, dat is het vooral.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:26 schreef thedeedster het volgende:
Dat geblaat van die volidioot met zijn “fasiesmo”. Gevaarlijke randdebiel.
Sommigen zullen het ongetwijfeld een useful idiot vinden.
Daarom beter een taart volgende keer. Slaan is zwak.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genieten van geweld. Heel normaal.
Dat had ie alquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:31 schreef Starhopper het volgende:
Ik denk niet dat hij hersenschade heeft.
Daaromquote:
Wat voor beveiliging heeft hij eigenlijk?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef Ponsai het volgende:
Geweld hoort niet. Ook niet bij Baudet. Beveiliging werd verrast zo te zien .....
Misschien is het wel een false flag om meer stemmen binnen te harken? Ik stel alleen maar vragen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:32 schreef HSG het volgende:
Goed gedaan.Als je wilt dat die man meer stemmen krijgt moet je vooral zo door gaan.
Het lijkt me een Oost Europeaan in België. Heb niet de indruk dat die man zich daarmee bezig houdt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:32 schreef HSG het volgende:
Goed gedaan.Als je wilt dat die man meer stemmen krijgt moet je vooral zo door gaan.
Ik gok hetzelfde als Wilders.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat voor beveiliging heeft hij eigenlijk?
Als hij überhaupt beveiliging heeft.
Wilders krijgt vanuit de overheid beveiliging en die zijn bewapend met vuurwapens.
De BSB (Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten) is een speciale eenheid van de Marechaussee, is Defensie) beveiligt hem nu, waar hij voorheen door de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging beveiligd werd.
Dat is weer onderdeel van de Landelijke Politie.
John vd Heuvel wordt door hen beveiligd.
Krijg je geen beveiliging vanuit de overheid, dan ben je aangewezen op particuliere beveiliging.
Maar die hebben geen wapens of speciale bevoegdheden.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien is het wel een false flag om meer stemmen binnen te harken? Ik stel alleen maar vragen.
We spenderen miljoenen aan politie-inzet om voetbal te laten bestaan, maar afdoende politie inzetten om de vrijheid en veiligheid van politici (en daarmee vvmu) te bewaken? Nah, nee, niet doenbaar.quote:Voorafgaand aan het bezoek van Baudet aan de Gentse universiteit was er al gedoe over de lezing, die was georganiseerd door de conservatieve studentenvereniging KVHV. De universiteit zag de lezing liever niet doorgaan vanwege incidenten met eerdere gastsprekers. Maar de Raad van State oordeelde dat de veiligheid wel gegarandeerd kon worden en dat de universiteit haar voorzieningen ter beschikking moest stellen voor de lezing.
Dat had ie toch al?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:31 schreef Starhopper het volgende:
Ik denk niet dat hij hersenschade heeft.
Dit is in België he.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
We spenderen miljoenen aan politie-inzet om voetbal te laten bestaan, maar afdoende politie inzetten om de vrijheid en veiligheid van politici (en daarmee vvmu) te bewaken? Nah, nee, niet doenbaar.
Ja? In welke zin zijn Belgen geen onderdeel van de we die het hier betreft?quote:
Een man van een splinterpartijtje. Die breekt geen potten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gevaarlijke randdebiel slaat een staatsgevaarlijk randdebiel, dat is het vooral.
Sorry, ik las je post verkeerd. Ik ging er vanuit dat je het over de Nederlandse autoriteiten had.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja? In welke zin zijn Belgen geen onderdeel van de we die het hier betreft?
Een oranje parapluquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:36 schreef capricia het volgende:
Oekraïens dus, aldus de journalist.
[ twitter ]
Oranjerevolutie?quote:
Ik zag m wel al aankomen hoor, maar een goeddeel van het westen is hier schuldig aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry, ik las je post verkeerd. Ik ging er vanuit dat je het over de Nederlandse autoriteiten had.
Het kan natuurlijk een GroenLinkse Oekraïner zijn.quote:
Sowieso opgehitst door dat meisje die er met een grijns bijstond. Hoe moet ie TB (en de inhoud van zijn denken) anders kennen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk een GroenLinkse Oekraïner zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |