SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Griekse vakantiedeuntjes ook in de mix
De band zou je wel eens kunnen kennen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
Dit begint wat bekender te klinken.
Ik heb het nummer ook wel eens gehoord. Ik gok op The Whoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
De band zou je wel eens kunnen kennen.
Dit dingt in ieder geval al mee naar de hoesjesprijs.quote:
Ik hoorde af en toe ook een touch of 'do the shuffle'quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het had een hoog love boat gehalte
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit dingt in ieder geval al mee naar de hoesjesprijs.
Daar lijkt het wel wat op.quote:
quote:
Ah, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel wat op.
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens vaker een nummer van haar gedraaid.quote:
Dat is me dan absoluut niet bijgebleven.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker een nummer van haar gedraaid.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Verrek kerel ben jij het Lodewijk van Avezaet
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
What if God was one of us - Joan Osborne
De dame of het nummer of beide?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende maand komt onze nieuwe auto
We gaan weer leasen, weer een Fiat 500 maar dan nu hybrid met ook nog wat luxe opties zoals cruise control. We hebben deze al weer bijna 5 jaarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je gekocht?
Had je vorig jaar ook niet een andere gekocht?
Oeps.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We gaan weer leasen, weer een Fiat 500 maar dan nu hybrid met ook nog wat luxe opties zoals cruise control. We hebben deze al weer bijna 5 jaar
Is dat dan private lease of van het werk van Symph?quote:
Private lease. Dit is ‘m https://www.autoreview.nl(...)10-hev-51kw--4272558. Weer eens wat anders, een wittequote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat dan private lease of van het werk van Symph?
Ik dacht dat deze best bekend was.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:46 schreef livelink het volgende:
Je draait erg onbekend vanavond, Melting.
Ook zo'n wit dashboard?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Private lease. Dit is ‘m https://www.autoreview.nl(...)10-hev-51kw--4272558. Weer eens wat anders, een witte
Nou, bij mij echt totaal niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze best bekend was.
[ afbeelding ]
Da’s hij van Vulcanoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze best bekend was.
[ afbeelding ]
De info is wat ‘bijzonder’ ja. Maar het zijn dus 6 versnellingenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook zo'n wit dashboard?
En wel leuk.... Versnellingsbak handgeschakeld, 0 versnellingen
Dat wordt lastig schakelen dan.
Het was wel even een haastklusje tussendoor, zo te horen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
De mannelijke Berdien wel.
[ afbeelding ]
Nogal jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel even een haastklusje tussendoor, zo te horen.
Nee, dat wilde ik jullie dan ook weer niet aan doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Bolero nog een uurtje doorging
Ik ben blij dat ik op de bank hang joh, vandaag geen geschuifelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef Melting het volgende:
Symph & Ddm, er mag geschuifeld worden.
Tja.... bank hangen en schuifelen gaat inderdaad niet tegelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op de bank hang joh, vandaag geen geschuifel
Nou... bij de ene heb je wisselende buien en bij de ander ga je van het ene liefje naar het andere.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef livelink het volgende:
The Style Council, ja. En moods of love, wat maakt het uit?
Wanneer is de planning dat het klaar moet zijn?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ondanks dat we de tuin laten aanleggen kost het ons bakken energie. Voorlopig zijn ze even klaar, ze kunnen om diverse redenen nu niet verder en dat vinden we ook wel fijn eigenlijk, 3,5 week elke dag er mee bezig zijn en 2 keer per dag gezellig doen met 2 man in wisselende samenstelling bij de koffie en lunch. De tuin en het huis zijn nu weer even van ons. Echt heel aardige jongens, prima om met ze te kletsen, maar ik ben wel aan rust en uitslapen toe
Geen planning, maar boeit ook niet. De grond moet eerst weer drogen en dan worden er planten en bomen besteld en de bestrating afgemaakt/deels hersteld.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer is de planning dat het klaar moet zijn?
Dat kan ik me wel voorstellen, ja. Dat put je inderdaad uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ondanks dat we de tuin laten aanleggen kost het ons bakken energie. Voorlopig zijn ze even klaar, ze kunnen om diverse redenen nu niet verder en dat vinden we ook wel fijn eigenlijk, 3,5 week elke dag er mee bezig zijn en 2 keer per dag gezellig doen met 2 man in wisselende samenstelling bij de koffie en lunch. De tuin en het huis zijn nu weer even van ons. Echt heel aardige jongens, prima om met ze te kletsen, maar ik ben wel aan rust en uitslapen toe
Ja, maar door de changing moods heb je telkens weer zin in een nieuwe liefde.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou... bij de ene heb je wisselende buien en bij de ander ga je van het ene liefje naar het andere.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar door de changing moods heb je telkens weer zin in een nieuwe liefde.
Ik vrees van welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vent dat jij dan geen last hebt van changing moods.
Bekende titel, maar nooit gezien en niet eens een idee waar die serie over ging.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Bekende titel, maar nooit gezien en niet eens een idee waar die serie over ging.
Heb de serie destijds wel gezien, maar kon echt niet meer bedenken waar het over ging.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Bekende titel, maar nooit gezien en niet eens een idee waar die serie over ging.
Sam Neill is nog steeds een mooie man.quote:
Ik dacht al... waar ken ik die van....... Jurassic Park natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Sam Neill is nog steeds een mooie man.
Markant hoofd ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Sam Neill is nog steeds een mooie man.
Zeg je nou dat het een fossiel is?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al... waar ken ik die van....... Jurassic Park natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het een fossiel is?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Will Smith Getting jiggy with it
Deze wist je toch wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik weet echt helemaal niks vanavond.
Neequote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik hoorde wel een sample van 'You're the greatest lover' de hele tijd.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Die is diezelfde van dingus, je weet wel dingus.. die van uhhhh nou je weet wel
Ik kan het in mijn hoofd zo zingen
Nou, dit zegt me dan eigenlijk helemaal niks.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dit zegt me dan eigenlijk helemaal niks.
Och ja. Ik dacht dat de band Bye Bye heette.quote:
Ik krijg bij dit nummer hetzelfde gevoel als bij Liefs uit Londen van Blof. En dat is niet positief.quote:
quote:
Ja die, jeweetwelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Band bestaande uit Peter Bootsman, Harry de Winter en Bennie Top.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag niet gedronken, maar ik voel me alsof ik dronken ben.
Bijwerking van je nieuwe medicatie?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, he? Het is een vreemd gevoel.
Nee, die heb ik nog steeds niet. Ik zou een seintje krijgen van de apotheek. Maar eens achteraan bellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bijwerking van je nieuwe medicatie?
Ja, die bedoel ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Never can say goodbye
Gloria Gaynor?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
I never can say goodbye van die zangeres
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Never can say goodbye
Gloria Gaynor?
Ik herkende haar zaterdag ook al niet en Symph wel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dance to the sound of the underground
Nicht zu housequote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is onze housekenner als je ‘m nodig hebt?
En dat vroeg je aan mij?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar ja.... wie en hoe heet het?
November pas dacht ik?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Is Mad al op vakantie eigenlijk?
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:20 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Al bijna op mijn werk zelfs.
Valt mee. Goede capuchon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toch niet te nat geregend?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Is Mad al op vakantie eigenlijk?
De vlucht is prima verlopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jetlag is a bitch. Goeie vlucht gehad? Regent het daar ook?
Oef. En ook oef voor de luchtvochtigheidquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef MadMaster het volgende:
En qua jetlag, ik dacht dat het al 8.30u was, toen ik uit bed stapte.
Bleek 3.30u te zijn, had de 3 voor een 8 aangezien met mijn suffe kop…
quote:
Zie dmquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Maar wie is Mazikeen?
Alleen voor de maand november?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zie dm
Ik zoek een gezellig onderkomen voor de maand november
Misschien wel langerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen voor de maand november?
Welkom in ieder geval.
Was het ook. Nog wel, maar de populatie is enorm uitgedund.quote:
Maar zijn nog wel shows? Kan je nog wel plaatjes aanvragen en luisteren?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het ook. Nog wel, maar de populatie is enorm uitgedund.
Nee, Gup is overleden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar zijn nog wel shows? Kan je nog wel plaatjes aanvragen en luisteren?
Awwwwquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, Gup is overleden.
En ja, ik draai sowieso zowat elke donderdag (19.00 - 21.00) en zaterdag (21.00 - 0.30). Eigenlijk altijd golden oldies. DJ11 draait ook vaak nog op zaterdag van 19.00 - 21.00 (soms van 18.30 - 21.00).
Voor de rest wordt er niet veel meer gedraaid.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, Gup is overleden.
En ja, ik draai sowieso zowat elke donderdag (19.00 - 21.00) en zaterdag (21.00 - 0.30). Eigenlijk altijd golden oldies. DJ11 draait ook vaak nog op zaterdag van 19.00 - 21.00 (soms van 18.30 - 21.00).
Voor de rest wordt er niet veel meer gedraaid.
Over draaien gesproken: ik zat eraan te denken om vanavond te draaien, als er animo voor is. Ik ben namelijk vroeg thuis. Anders wordt het waarschijnlijk morgenavond, voorafgaand aan Melting.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Over draaien gesproken: ik zat eraan te denken om vanavond te draaien, als er animo voor is. Ik ben namelijk vroeg thuis. Anders wordt het waarschijnlijk morgenavond, voorafgaand aan Melting.
Ik moet zelf ook nog even eten straks. 19:30 uur is een mooie tijd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jazeker! Hebben eerst ruim de tijd om te dineren
Hee @:mazikeen ben je er ook bij?
Die ik nu even vooraf Spotifyquote:
Ja, maar ik ben eigenlijk nog maar net thuis, dus eerst even relaxed luisteren voordat ik over verzoekjes na ga denken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
LeukGoedenavond
Je kent het recept hè?
Sundfør & Røyksopp hebben binnenkort hier een optreden maar da’s op een dag die helaas niet uitkomt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt; ze zit wel een beetje in die hoek. Sundfør komt uiteraard vanavond ook nog langs.
Dat klinkt per definitie interessantquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sundfør & Røyksopp hebben binnenkort hier een optreden maar da’s op een dag die helaas niet uitkomt.
Binnenkort was gisterquote:
Primaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
Mijn man zit OP1 of zoiets te kijken en daar is VanDikHout aan het vieren dat ze 30 jaar geleden 'Het is stil in mij' schreven.
Dit is geen verzoekje!
Dit is wel een lekker nummer, maar ik vind niet alles van hen even lekker, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Een heerlijk album, bomvol prachtige popliedjes in alle soorten en maten.JEREMIAS - Es Hört Nicht Auf
Dat mag, smaken verschillenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een lekker nummer, maar ik vind niet alles van hen even lekker, moet ik zeggen.
Dit is wel een fijn, kabbelend nummer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Groove Armada - At The River (radio edit)
Hierna gaan we weer even buurten in Noorwegen...
Sample uit een jaren 60-nummer; of zelfs jaren 50, zou ook kunnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een fijn, kabbelend nummer.
Waarom denk ik nou aan het Noorse ESF-nummer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Een Noors wolvenliedje. Hierna een verzoekje van Fogel waarvoor hetzelfde geldt...A-ha - Cry Wolf
En dan is er nog een bepaald Noors wolvenliedje, dat met een bepaald muziekfestival heeft te maken, maar die heb ik maar even links laten liggen...
Ja, deze kende ik dus niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: de Moby-opvoedingscursus voor livelink
Prima hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:30 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er wel, maar heb ondertussen hele diaglogen hier
Aurora is cool
Wat is Frans toch een mooie taal. Ik wou dat ik wat taliger was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zo prachtig.Pierre Guénard - Pas Les Mots
Ik denk niet dat ik dat ken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:43 schreef Fogel het volgende:
Waarom denk ik aan ‘la mer’ (ofzo) bij dit nr?
Dit is leuk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Vlugge noodgreep, snel iets aangeklikt: nieuw én uit Noorwegen (alweer)Hannah Storm - Dry These Tears
Voorspelnummer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna is eerst de vriendin van Fogel aan de beurt met haar Forespørselsnummer
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna is eerst de vriendin van Fogel aan de beurt met haar Forespørselsnummer
Ik wist dat hij solo actief was. Heb weleens dingen van hem voorbij horen komen. Muziek uit Noorwegen heeft sowieso altijd mijn bovengemiddelde belangstelling. Ik heb er niet voor niets ooit drie themashows mee gevuldquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef Fogel het volgende:
Sivert Høyem (deze zanger) heeft overigens een nieuw solo album. En concert hier, waar we kaartjes voor hebben
I knowquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wist dat hij solo actief was. Heb weleens dingen van hem voorbij horen komen. Muziek uit Noorwegen heeft sowieso altijd mijn bovengemiddelde belangstelling. Ik heb er niet voor niets ooit drie themashows mee gevuld
Ik zal volgend jaar echt eens kijken of dat haalbaar is. Lijkt me sowieso geweldig om Noorwegen eens in het écht te zien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
I know
Kom hierheen? Heb een logeerkamer of drie…
Joe le taxi - Vanessa Paradisquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog even een Franse klassieker nodig, om samen te draaien met een ander Frans liedje dat Livelink heeft aangevraagd. Ik kon net zo snel even niet wat vinden. Hebben jullie nog een suggestie?
Het is niet eens oud, maar het mag best in de fik…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
Omdat het huis oud is, hoef je het nog niet meteen af te branden
Wel eerst alle spullen eruit halen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet eens oud, maar het mag best in de fik…
Ik ga het denk ik even bij Édith Piaf houdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef Fogel het volgende:
Oh, geen klassieker, maar Lady gaga (!) heeft ook een toffe cover van la vie en rose
Dat hakte er stevig in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Net als bij Haarm: ik draaide ze vorige week nog en prompt is er een nieuwe single. Die van Red Rem Club is echter totaal anders dan de voorganger Undertaker:Red Rum Club - Godless
Bij voorkeur nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel eerst alle spullen eruit halen.
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
Sorry voor dit nummer. Gisteren draaide Melting een heel fout nummer en toen moest ik hieraan denken.
Het zijn maar dingen, boeiend.quote:
Nee, ik kan dat niet. Ik vind het echt moeilijk om dingen weg te doen.quote:
Dan is brand een goede opruiming.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat niet. Ik vind het echt moeilijk om dingen weg te doen.
Waarschijnlijk hadden ze Spargo niet eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:07 schreef Fogel het volgende:
Dit doet me eraan denken toen ik vorig jaar bij een heuse discotheek belandde… heb Spargo aangevraagd daar maar dat kwam nooit.
Vriendin en ik haalden de gemiddelde leeftijd flink naar boven in die toko
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze Spargo niet eens.
Het doet me aan iets uit de jaren 90 denken maar kan er even niet op komen watquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Liedje uit 2021 waar ik weer eens zin in had:James Morrison - Who's Gonna Love Me Now?
Het lijkt wat op de sound van die John Newmanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het doet me aan iets uit de jaren 90 denken maar kan er even niet op komen wat
Waarschijnlijk wel ja…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Geheid hebben ze dit gisteren live gespeeld, FogelRöyksopp feat. Susanne Sundfør - Running To The Sea
Als je had gezegd dat dit ook Noors was, had ik het ook geloofd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:17 schreef DJ11 het volgende:
We zijn even in Nederland aangekomen![]()
Morpheus - The Sunrise
Wat nu speelt ook?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat dit ook Noors was, had ik het ook geloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |