SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Griekse vakantiedeuntjes ook in de mix
De band zou je wel eens kunnen kennen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
Dit begint wat bekender te klinken.
Ik heb het nummer ook wel eens gehoord. Ik gok op The Whoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
De band zou je wel eens kunnen kennen.
Dit dingt in ieder geval al mee naar de hoesjesprijs.quote:
Ik hoorde af en toe ook een touch of 'do the shuffle'quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het had een hoog love boat gehalte
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit dingt in ieder geval al mee naar de hoesjesprijs.
Daar lijkt het wel wat op.quote:
quote:
Ah, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel wat op.
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens vaker een nummer van haar gedraaid.quote:
Dat is me dan absoluut niet bijgebleven.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker een nummer van haar gedraaid.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Verrek kerel ben jij het Lodewijk van Avezaet
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
What if God was one of us - Joan Osborne
De dame of het nummer of beide?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende maand komt onze nieuwe auto
We gaan weer leasen, weer een Fiat 500 maar dan nu hybrid met ook nog wat luxe opties zoals cruise control. We hebben deze al weer bijna 5 jaarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je gekocht?
Had je vorig jaar ook niet een andere gekocht?
Oeps.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We gaan weer leasen, weer een Fiat 500 maar dan nu hybrid met ook nog wat luxe opties zoals cruise control. We hebben deze al weer bijna 5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |